![]() |
AFI in de Melkweg!!!!!!
Zaterdag 31 Mei
Voorverkoop start 11 April Afi heeft net een nieuwe cd uit genaamd Sing the sorrow. |
Cool denk dat ik dat maar eens ga zien hoeveel kost et?
|
das wel intens geil...
maar een retourtje amsterdam is zo duur :( |
in het weekend heb ik geen ov
|
Lijkt me wel leuk. :)
|
[size=666*1337]ik moet[/size]
daar heen :) |
dit is heilig
|
i'm in
|
afi is koel. hm, misschien dat rutger me nog kan overhalen. het is natuurlijk wel ver enzeau :p
|
hmm.. geil. ik ga wel.
|
Citaat:
|
I'LL BE THERE!! DAT GAAT WEER ES LEKKER TRASHEN WORDEN :D
iemand een idee hoeveel t kost? Zal wel nie zo heel duur zijn in de melkweg :) |
Citaat:
|
Ik zal de cds nog effe luisteren en kijk dan of ik ga .
Erg druk programma eind mei begin juni 2 juni silverchair 4 juni deconstruction tour eind juni werchter |
Citaat:
of iets in de trant van 13 APR Give Up The Ghost @ Goudvishal 17 APR Poison the Well @ Goudvishal 17 APR Born From Pain @ Oefenbunker Landgraaf 20 APR Spirit That Guides us @ fenix 22 APR Glassjaw & Dredg @ melkweg amsterdam 25 APR Drum & Bass @ fenix 26 APR Groezrock @ belgie 11 MEI Mamas pride (de hardheid) @ markt geleen 31 MEI AFI @ melkweg amsterdam 7/9 JUN Pinkpop 29/31 AUG Lowlands |
Citaat:
|
zeer true, ik ga :)
ik had niet gedacht dat ze ooit nog naar NL zouden komen :) |
Citaat:
hoewel PTW wel 100x zo vet is mja update : 13 APR Give Up The Ghost @ Goudvishal 17 APR Poison the Well @ Goudvishal 17 APR Born From Pain @ Oefenbunker Landgraaf 20 APR Spirit That Guides us @ fenix 22 APR Glassjaw & Dredg @ melkweg amsterdam 25 APR Drum & Bass @ fenix 26 APR Groezrock @ belgie 11 MEI Mamas pride (de hardheid) @ markt geleen 31 MEI AFI @ melkweg amsterdam 7/9 JUN Pinkpop 4/5 JUL Graspop 29/31 AUG Lowlands |
tja zucht wat moet ik nog zeggen :D ik ben intens gelukkig gewoon :D:D mijn meestalfavobandje whihi ook enigste whoei bandje wat we nog niet gezien hebben op rancid na :D:D zucht ik heb door de kamer gesprongen, gehuild heb alles al gehad nou alleen nog maar een belachelijke big smile op mn kop en ik ga morgen vroeg om 9 uur voor het postkantoor liggen :D
|
ik bestel gewoon vannacht om 00:01 op ticketservice.nl
|
Citaat:
|
heb ze al een tijdje in mn lijst, maar heb er nog niet echt goed naar geluistert. ga ik dus maar eens doen, voordat ik dalijk spijt krijg dat ik er niet heen ben gegaan...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*emohug*
|
Citaat:
:( |
:|
|
was ik ook maar zo emo :( :p
|
I'll be there! :D
|
Tips van het laatste album?
Vond een paar nummers die ik een tijd terug had gedownload niet zo bijzonder. |
Citaat:
songs : fall children midnight sun ever and a day Malleus Maleficarum The Nephilim btw dat is niet van het laatste album sorry die ken ik nog niet :) |
Citaat:
cancellen die Soporific show! |
Ik ga er waarschijnlijk wel heen :7
AFI kick ass. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik heb mijn kaartje al, precies om 10.00 gehaald :) |
*heeft kaartjes* :cool:
|
Ik moet. (y)
|
Een groot nadeel vind ik de stem. Niet echt cool.
Maar verder is het wel ok. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind juist de stem zo gaaf eigenlijk. :)
|
Citaat:
|
Die zanger is een mislukte Misfits kloon.
|
Je moet op 't begin aan die stem wennen. Maar nu vindt ik 'm ook goed..
Zo'n kaartje kost € 12 heh? Morgen ff 4 inslaan. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |