![]() |
Gitaarlessen
Hey allemaal,
Ik heb een vraagje ik en een vriend willen gitaar gaan spelen. We zijn eens rond gaan vragen maar in onze buurt, zijn bijna geen mensen die een beetje betaalbaar zijn 7 euro per 20 minuten vind ik te gek. Heeft iemand tips, of wil een ervaren speler ons maybe les komen geven voor een betaalbaar bedrag? Op een zaterdag middag. Dan ben je welkom. We wonen in Brunssum dus......... Ik hoop op reacties alvast bedankt. Jeannette |
zoek&aanbod
:confused: |
Bij een muziekschool is het nog wel duurder misschien ofzo. :confused:
|
ff rekenen...
7 euro per 20 minuten = 11 per 30 minuten = 44 per maand bij 1 maal in de week les ik betaal daar 37,5 voor dus. |
Ja dan ben je ook dom, ik vind dat niet normaal. Wat leer je nou in 20 minuten bahbah nee dan leer ik het me zelf wel!!!!
|
Citaat:
|
Ik betaal 67 euro..
Voor 4 lessen van 3 kwartier.. 7 euro voor 20 minuten is best cheap.. Ik heb trouwens wel een prive leraar die me echt een speel systeem aan leert.. Dat is wel fijn, want zo kan ik vanuit een basis alles goed benaderen.. Maja ik zou niet al te veel op het geld letten als je goed wilt leren gitaar spelen.. |
tja als je weinig geld hebt zou ik toch proberen het jezelf te leren.
koop een accoordenboekje, pak wat cds van je favoriete muziek en ga aan de gang :D ! zo heb ik het ook gedaan en ik moet zeggen dat ik nu best aardig kan spelen :) |
Ja ik denk ook dat dat de beste oplossing is. God hij ik weet nu wel wat ik word ik ga gitaarles geven. 7 euro per 20 minuten go dat zie ik ook wel zitten.
|
Citaat:
En betaal je dat zelf dan of hoe zit dat? Mijn ouders willen me dat best betalen maar dat vind ik gewoon verschrikkelijk duur, ook voor hun!!! Ik speel trouwens al een beetje acoustisch hoor, maar ik wil het gewoon beter leren. |
Citaat:
Dat is een muziekschool! |
10 euro per 45 minuten, particulier, dat vraagt mn broer ervoor en die is gewoon goedkoop vergeleken bij de rest.. dus opzich.. 7 euro per 20 minuten valt best mee, niet zo mierenneuken
|
Of je leert het zelf? Je koopt een boekje, en je stamp alle akkoorden in je hoofd.
Zo doe ik het iig. En ik kan 't best wel enzo |
Citaat:
|
ik heb les in eindhoven 1 uur per week, en dat kost 51,05
|
ach ja, ik zal eerst maar eens over nadenken wat je wil bereiken. Wil je Vai / Satriani solo's perfect kunnen naspelen? of ben je al blij als je je favo liedjes mee kan gitaren? Voor dat laatste heb je denkik geen goede leraar nodig, voor dat eerste wel.
Maar het is wel altijd goed om een paar lessen te volgen (of iemand aan te spreken die zelf goed is), gewoon voor wat dingen zoals houding etc. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |