![]() |
Boo!
Aangezien ik een topic hierover vond van bijna een jaar geleden, veroorloof ik het mezelf er een te komen. Is het al heel bekend, dan wil ik op mijn knien gaan en nederig om excuses vragen. Voor mensen die het niet kennen echter: de komende periode zal dit bandje veelvuldig in Nederland zijn, en het is zeer de moeite waard om er heen te gaan. Voor de mensen die ze wel kennen, nog iemand van plan om er heen te gaan? Vooral live zijn ze uitermate grappig, op hun website ( http://www.boolive.com ) kan je ook liedjes downloaden.
En o ja, ze noemen het zelf monki punk :cool: |
ik heb 2 nummers gezien op vlietpop vorig jaar
dacht ik |
Ik wil er wel heen eik. maar m'n vrienden niet omdat ze lazen dat het homo pop zou zijn. Losers.
|
vind ik egt heel erg sucken
|
Citaat:
|
dat homopop heb je denk ik gelezen op de jub ladder (ik zie dat je uit Haren komt :P)
ik heb ze vorig jaar gezien in de vera (Groningen) ennnnnn zoooooo supertof 2 mei komen ze der weer en ik ook tis geen homopop alleen ze zijn/doen alsof ze homo zijn ik heb iig dubbel gelegen om die gozers supervet! (y) (y) (y) (y) |
Een ex vriendinnetje van mij zei dat je er heel vrolijk van werd en van ging dansen.
Ik heb haar nooit meer gezien. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Eeehm NIjmegen maar studeerde in e'de. En ze wou met mij op Boo! dansen. Dat geloof je toch niet? |
Citaat:
|
Citaat:
en wijde pijpenbroeken |
Uhm...ze doen niet of ze homo zijn lieverd
Chris verkleed zich als vrouw omdat ie nu eenmaal vroeger tot Miss chris Chameleon gedoopt is. Alleen na de steekpartij van een paar weken geleden gaat ie nu gekleed in lange broek en t-shirt om zn littekens te verbergen.... www.boo.co.za/gig kom kijken! Citaat:
|
Oh, ze zijn ook alle3 niet homo...
Ampie jaagt op al het vrouwelijk schoon dat er rondloopt chris wacht af tot er vrouwelijk schoonm op em af komt(hoeft ie nie lang te wachet...jummie!) en leon had laatst nog zn dinnetje in kaapstad zitten... |
Oef dit topic is wel erg oud, zulke topics uppen is niet de bedoeling daarom sluit ik deze.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |