![]() |
the Lick Party
zijn er hier nog mensen die a.s. zaterdag 12 april ook the Lick Party in Amsterdamn gaan??
ik hoorde trouwens net dat het nog ff snel verplaatst is naar iets van 'passengers terminal' ipv Melange... is het een beetje leuk daar? |
ik wilde gaan maar had geen geen om 25 euro ervoor neer te tellen. Ik ben verder nooit in de melange geweest.
|
Citaat:
|
wist niet dat the lick naar NL. kwam?? ... wil zeker gaan... is t nog niet uitverkocht dan??? ...
The Lick = HOT :D hahaha |
Tis uitgesteld, voor onbepalde tijd, hoorde ik gister op mtv.
Gekochte kaartjes blijven geldig. |
Ik niet. :)
|
Citaat:
|
hehehe, i don't know, ik was niet van plan heen te gaan.
Maar het was bij dat MTV News dat de lick party in eerste instantie was verhuist maar nu was uitgesteld tot nader order. |
:mad: drie dagen van te voren gebeld:
'tis in de Passengers Terminal mevrouw, nee, niet meer in Melange..." weet u dat zeker, want daar wisten ze van niks (gebeld) "ja, echt waar.." komen we daar 00.30 's nachts.... vanuit Limburg/arnhem/utrecht...... & uur lopen "verplaatst naar 26 april a.s." :mad: :confused: een vriendin die mee was had nog mtv nieuws gekeken zaterdag (dag zelf) en toen was er niks gezegd. *zucht* ow, en Marshall, er waren eerst nog wel kaartjes, moet je ff langs het vvv ofzo |
Citaat:
|
En was het een beetje stoer daar? :o
|
Citaat:
|
ik ga niet meer :o
helemaal geen zin meer na de vorige keer dat gedoe... ga wel gewoon naar de kroeg :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
:( sorry |
Citaat:
|
Hoe was t ????
|
Citaat:
:( naja... |
dat zou wel heel erg vet geweest zijn (y)
|
Citaat:
liever R. Kelly ofzo :cool: (y) maar dat ging denk ik een beetje moeilijk op dit moment... ik heb wel een cd van hem een keer gekocht. 1x geluisterd :o :D |
Citaat:
|
niks R kelly, Keith Sweat is nummer 1 nobody, twisted,
|
Citaat:
R. Kelly Rules :p |
Citaat:
naja, het zal wel ;) |
jah die komen alleen never nooit naar Nederland, ze zijn bang dat hun vliegtuig wordt neergehaald ofzo.. :rolleyes: echt jammer hoor. Weet iemand of Justin Timberlake nog komt trouwens?
|
Hoewel, bij nader inzien, DC is ook al eens geweest en Jay Z ook pas. Maar voor zo'n kleine party komen ze denk ik niet..
|
ok.. ik neem t terug.. volgens mij komt JT niet meer... ik kon ook nergens meer kaartjes halen ofsow, en bij t postkantoor stond t concert niet eens meer in de computer of documenten (waar alle andere concerten <tot zelfs ex-k-otic lid optredens in buurthuizen> wel bij stonden)
|
Nouw.. Ik ben er geweest!! en het was VET mooi!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
daar speelt eminem tenminste nog in clubs... hier echt een huge stadion (is niet goed voor de sfeer ;))
|
ik ga in augustus ook naar de VS...
mag ik dan met jullie mee :o :) ? |
tuurlijk ;) & als wij niet kunnen neem je wel ff de halve hiphop/r'nb scene mee terug naar nederland he ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
tuurlijk :cool: :D Ik haal R. Kelly ff uit de cel, en als dank komt ie mee naar nederland :cool: :) en NAS zowiezo, DMX, Eve, Fredro Starr (is ook wel n schatje...), Nelly (relaxte style :cool: ), JT dan ook, vooruit...Jay-Z, Eminem, pharrel en snoop ook, 50cent...voor een vriend die helemaal waus van hem is :confused: , die komen iig als ik ze vraag.... nog verzoekjes??? ;) :p |
Ehhh JAGGED EDGE natuurlijk! Om er een btje een lekkere R&B-sfeer van te maken. En Usher!!! oei oei ;)
|
JT komt al he ;) .. heb ook al een kaartje voor zn concert maar ok .. R Kelly hoef je niet te bevrijden maar mag t land niet uit dus dat gaat moeilijk worden.,.
Toch suc6! ben trouwens ook wel pro jagged edge maar ja R Kelly blijft dE R'NB man! |
Hmm ja R Kelly is zeker de man, hij heeft echt vette nummers gemaakt en dikke classics natuurlijk. Anyway, ik ga niet naar JT, dr is iets mis gegaan met de tickets regelen :( Issie al uitverkocht??
|
2 dagen terugwaren er nog zitplaatsen ..gewoon ff ticketbox bellen anders...
nadat ik zn concert in london heb gezien heb ik er helemaal zin in :D xCia0 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |