![]() |
Namen voor je kinderen
Welke naam(en) zou jij je kind(eren) geven als:
1 het een meisje is 2 het een jongen is 3 het een tweeling jongens is 4 het een tweeling meisjes is Welke naam(en) zou jij ze nooit geven? Denk je dat je naam iets uitmaakt voor welke/ wat voor een soort persoon je wordt? |
ik noem mijn kind Sap,
en grom van Jaap vond ik ook altijd wel een goeie |
fleur of sasha voor een meisje
jens of quinten voor een jongen |
Gabriël.
Voor 'n jongen, uiteraard. |
Ik zou mn kind Splinter noemen (zo heet mn achterneefje en ik vind dat zo cool :)), of Pup. En ik denk dat je aan de naam soms wel kan zien wat voor een persoon iemand is, ik vind opvallend veel van die ordi's namelijk namen hebben als priscilla, samatha, yolanda en anita.
|
1 het een meisje is
Avon, Sterre, Phoenix 2 het een jongen is Dario, Milan 3 het een tweeling jongens is Dario, Milan 4 het een tweeling meisjes is Sterre, Phoenix |
Tristan
Johnathan rest week zo 123 niet |
meisje: robin
en verder was ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Meisje: anna Jongen: lucas Dat zijn geen moeilijke namen, of namen die zorgen voor een bepaald type persoon. Lekker simpel (y) |
Citaat:
|
Citaat:
urm.. ik noem m'n zoon later nare man :P |
1, 2, 3 enz
a, b, c enz A, B, C enz alle mogelijke combinaties daarvan laat de kinderen maar komen :cool: |
Anna
Robin Lucas Lola Sam Julia en Elsa vind ik wel mooie namen, meer kan ik even niet opkomen |
lifestyle?
|
meisje: Zoë, Zohra
jongen: Iejan hmm weet ik het |
Zoë is mooiig
Samen met mijn exje had ik hele mooie namen meisje: asmodee caëlia jochje: vyvyan (ja, zoals die in the young ones :P zeikerds) maja, nu is het een exje... poeh... moeilijk... ---- http://www.smilies.nl/dieren/elefant.gif |
Citaat:
ricardo, kevin, danny, chantal, kimberly = pauper/aso lifestyle diederik, olivier, wijnand, marie-louise, jeanette = kakker lifetsyle |
Ik heb wat met dubbele namen :D
1 het een meisje is Emma Amber (Amber) 2 het een jongen is Jonas Ivar (Jonas) 3 het een tweeling jongens is Jonas Ivar (Jonas) en Olivier Henrik (Olivier) en Bent vind ik ook leuk 4 het een tweeling meisjes is Emma Amber (Amber) en Isabelle Floor (Floor) |
Citaat:
verder krijg ik een jongen en een meisje ( de eventuele rest schenk ik aan de burgerking op het Amsterdam`s centraal station ;)) en ze gaan heten: ofwel: Diederick-Jan en Anita, ofwel Anna-Roos en Arie :) |
mijn vriend wou zijn zoon Uumphff noemen.
blij dat hij geen kindjes wil. |
Citaat:
maakt niet uit die naam is gruwelijk, en ik ga em gebruiken |
mijn zoon wil ik graag Enzo noemen en mijn dochter Noa
|
annelie
romy lenty (valentine) hm ik wist eerst nog een paar mooie wat stom |
Citaat:
|
Nog maar eens een lijstje van welke NIET *goh wat hou ik hiervan*
jordy geoffrey zulma kenny wesley lesley lindsy ronny johnny purdey shirley herman gilbert kenneth sylvie valerie veroniek fanny conny adelheid frans mark fons sonja nadine christelle christy leo charity kimberly vanessa shania wim helmut heidi vicky benoni gino emilio sylvester jeanineke sabrina enzovoort |
Citaat:
|
purdy
purdy purdy agossie |
Citaat:
klinkt als een burps-boertje zo om na een pint te zeggen |
|
Citaat:
|
Citaat:
Whaah :D :cool: *rothflmao* |
Citaat:
|
Citaat:
Fons is ook dom, behalve als het geschreven is als Fonz :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
---- http://www.smilies.nl/dieren/elefant.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
sjonnie & Anita
|
Als ik dat zeg vinden mensen het toch wel weer dom, dus laat maar..
(het is iig ene zanger/muzikant) |
Citaat:
Pup is in onze familie de benaming voor het vrouwelijk geslachtsdeel, om 't maar even netjes te zeggen... En ik ken vrij veel mensen die het zo noemen dus ik zou m'n kind nooit zo noemen :o :D |
Citaat:
|
1 het een meisje is emma, rosalie, noa
2 het een jongen is sam, tijn, milan 3 het een tweeling jongens is sam en tijn 4 het een tweeling meisjes is emma en rosalie |
Dit staat ook op DK
2 jongens: Casper en Hobbes 1 jongen: Casper Hobbes Achternaam 2 Meisjes: Pien en Puck 1 Meisje: Aurelie |
Citaat:
|
eLeSdEEtJE en Mikkel of Wietse
|
voor 1 jongen: Matt, Spike, Jason of Orlando
voor 1 meisje: Kayleigh, Alex, Sam voor tweeling jongen: Spike en Matt voor tweeling meisje: Alex en Sam Ik ga voor de engelse namen, maar zoals ik er nu over denk neem ik later toch geen kinderen, maar kan altijd nog veranderen |
1 het een meisje is : Anais , Sterre , Diedelinde , Myrthe
2 het een jongen is : Seppe , Stef vind ik wel nog koel 3 het een tweeling jongens is : pfff, geen idee 4 het een tweeling meisjes is : Anais en Myrthe Welke naam(en) zou jij ze nooit geven? Stefanie , Eline, Michaal, Christophe, John(ny), Jeffrey ,... Denk je dat je naam iets uitmaakt voor welke/ wat voor een soort persoon je wordt? Nee. |
Ik heb een hekel aan (de meeste) kindjes (n)
|
Citaat:
maar namen...geeeeeejn idee |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |