![]() |
Met wie ga jij uit?
De topic zegt het al met wie ga jij altidj uit.
Ik ga voornamelijk uit met me vrienden (tevens collega's) maar is altijd erg gezellig met zijn alleen. |
met vrienden he
|
Vrienden of vriendin.
Had je niet verwacht he? |
met mijn tante :D
neej zei is vet relaxt!!!! ze is net zow alternatief maar is wel cool hoor CheerS |
Citaat:
|
nou ja ehm het zoui tochj kunnen dat je mewt je vijanden uit gaat of vrienden van je vrienden etcect
|
met een mes :)
|
with my little white friend called xtc :p
|
with mine next ex girlfriend :D
|
met egt ongelovelijk debiele mesnen :mad:
aaarrrghh ik haat ze :( |
Citaat:
|
Wat er met de vraag bedoeld wordt is misschien wie die vrienden zijn: collega's, klasgenoten, familie?
Ik ga nooit uit, want mijn klasgenoten, vrienden uit mijn klas, zijn enorm saaie figuren, ik ben ze zat. Mijn collega's gaan wel uit, maar die hebben allemaal hun eigen vrienden enzo die ik niet ken. Lijkt me niet zo leuk om in m'n eentje uit te gaan, dus ik ga niet, al wil ik wel. |
Ik heb een vast vriendengroepje waar ik vaak mee ga stappen. Het verveeld echter nooit. Aangezien we altijd gezamelijk uitgaan, proberen we vaak iets nieuws en zo komen we nog ergens (y)
Met klasgenoten of familie, sporadisch, maar hopelijk binnenkort met een enkeling van mijn klasgenoten wat meer.Na het examen...to keep in touch :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
*op en top jelle* :p woei (y)
|
Citaat:
|
Met een groep vriendinnen, en mn vriend is er ook wel ns bij.
Of met mn vriend en zijn vrienden. |
Vrienden
|
Met niemand. Dus ik zou zeggen, leuke dames in Nederland, mail me eens!
|
met m'n vrienden en m'n vriendin, alleen gaan we niet meer vaak echt uit. meestal is het gewoon naar de kroeg op vrijdagavond en op zaterdag ga ik dan meestal wat anders met m'n vriendin doen
|
ik en mn 7persoonlijkheden :D
|
Vriendinnen. :)
|
Citaat:
Aangezien ik nooit geregeld op een uitgaansplek kom. Blijft het contact met de mensen daar meestal oppervlakkig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal met vrienden van de middelbare school. Soms ook (op donderdag vooral) met vrienden van de universiteit. En ook vaak met collega's. Het is wel gescheiden, dus het is niet zo dat m'n collega's meegaan met m'n vrienden van de universiteit oid. Waarom dat zo is, weet ik ook niet :p
|
waar blijven de gezellige groeps"heej-ik-heb-een-biertje-in-me-hand" foto's
|
Met m'n vrienden , meestal dezelfde, wisselt af en toe. En met m'n vriend.
En soms zonder mn vriend met alleen mn vriende, of juist alleen met mn vriend phoe wat een variatie |
Met mijn vrienden (9 man), en ja soms met dele van de groep als niet iedereen zin heeft.
|
meestal met Dying Bride tegenwoordig, en anders een willekeurige handvol vrienden.
@ Johan: jij hebt toch fotoos van kijk-ik-heb-een-peuk/joint-in-me-hand? :p |
Citaat:
|
Ik ga nooit uit. Maar laat ik zo zeggen: Als ik uitga, ga ik met al mijn vrienden. Alleen dus. :)
|
Citaat:
|
Met vrienden (ik ben meestal het enige meisje) en dat bevalt me wel. Jongens zijn over het algemeen leuker om mee uit te gaan.
|
Vrienden / vriendinnen / medebandleden.
|
vrienden........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
met mn beste vriendin eigenlijk altijd.
soms es een concertje alleen.. |
vriend
vriendinnen maar ik kom meestal toch altijd vrienden tegen dus ik kan net zo goed alleen gaan :) |
Met de KOEI-kudde, beter bekend als P, Cassius, The New Arn, ZKS, KJ, ScauterMaus en ikke natuurlijk. Dikke lol altijd, komend weekend te vinden op het gala van het zernike college (me ex-school), donderdagavond palace en vrijdagavond Large Professor in de Simplon...
|
met mijn opa
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36. |