![]() |
Film Academie
Lieve mensen,
Even lapidair: ik ben op zoek naar studenten die ofwel het toelatingsexamen voor deze opleiding hebben gedaan ofwel daadwerkelijk deze opleiding volgen. Zo' n site als die van de NFTA leert mij eigenlijk vrij weinig en heb daarom behoefte om op deze manier wijzer te worden. Wat is nu precies concreet nodig om "'t" te halen? |
Een aantoonbaar talent voor filmmaken...
Voor toelating van regisseuropleiding zul je je eigen film van een paar minuten moeten inleveren ter keuring. Voor scriptschrijver een script...etc etc. |
Citaat:
Met andere woorden: ik ben op zoek naar (vergelijkings)materiaal van filmacademici. |
Daar zit volgens mij absoluut geen toekomst in.
|
Citaat:
mail me ff : Mickaelvw@wanadoo.nl |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er worden echt heel heel heel erg weinig mensen per jaar toegelaten, dus weet zeker waar je aan begint. En ik denk dat je moet aantonen dat je iig wel ervaring hebt (of je moet ontzettend getalenteerd zijn).
|
Citaat:
|
Vraagje: is een opleiding tot regisseur of scenarioschrijver aan de filmacademie haalbaar voor een slechthorende (die gewoon normaal onderwijs heeft gevolgd)? Ik ben dat namelijk, en ben er altijd razend geïnteresseerd in geweest. Ik vraag me alleen af of er niet te veel luisterwerk in zit, zoals luistertoetsen over muziekjes ofzo.
Kan iemand me a.u.b. helpen? :) Groetjes, Ripper |
Citaat:
Het lijkt me vreemd als al die creatieve geestjes de hele dag luistertoetsen moeten doen :D Misschien tot over een jaar of 1 / 2 (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |