![]() |
Hoe gá jij naar het gala?
Tja gaan jullie echt allemaal in zo'n mooie oldtimer cq sportwagen? Ik ken echt niemand die zo'n auto heeft dus zit er weinig anders op dan mijn vader te laten rijden in zijn standaard gezinsauto:( Misschien dat ik en mn vriend een paar straten voor school worden afgezet dan is het tenminste niet zo voor lul:P Weet ook niet wat ik anders moet...
|
Wij hebben niet echt een gala tijdens dediploma-uitreiking, dat hebben we in december al gehad. Bij de diploma-uitreiking moet iedereen er wel een beetje chique uitzien, maar ik hoef dus geen sport auto of limousine te hebben.
Overigens zou ik me niet zo schamen voor de gewone gezinsauto, want de ervaring leert (bij ons op school tenminste) dat er altijd maar een paar mensen met een luxe auto komen, de meesten komen met de standaard gezinsauto van papa ;) |
Wij gaan met de bus. Wordt geregelt door de school. Of het kan ook taxibusjes zijn, het is wel van een taxibedrijf.
Maar wij gaan zo'n beetje drie kwartier/uur rijden dan waar onze school staat. Ach ja, ZAK (discotheek Uelsen, Duitsland) laat ons niet meer binnen, de examenfeesten voor ons zijn een beetje te ruig gegaan... (gratis drank dus denk aan zeer veel dronken mensen...) |
Op de fiets? :rolleyes: Waarom zou je perse in een lino moeten ofzo, naar het kerstgala ga je toch ook nie in een dure bak! Toen ben ik ook op de fiets gegaan. Doe toch geen jurk aan makkelijk zat...
|
Wij hadden met Kerst een gala, en we kwamen in winkelkarretjes :D
|
Ik ging gewoon op de fiets. :cool:
|
bij ons is ook altijd gala maar zijn misschien nog wel meer rare vervoersmiddelen dan dure auto's enzo, denk aan bakfiets, caravan die half uit elkaar viel etc.
|
Ik heb de keuze: óf in de gezinswagen van mijn vriend, óf de BMW van mijn vader, óf de Audi TT cabrio van mijn vader. De keus is makkelijk: ik ga toch voor de gezinswagen van mijn vriend. Hij gaat ook mee naar het gala en hij is het liefst. Bovendien houd ik niet zo van het gepats met die auto's, dan word je alleen maar raar aangekeken en gaan mensen met je aanpappen enzo....mij niet gezien! Er is trouwens ook een kans dat we gewoon op de fiets gaan. Kan vriendlief tenminste ook wat drinken.....
|
Limousine
|
hhhmmm valt wel op dat veel scholen een soort gala hebben na diploma. dat hebben wij niet. wij hebben een eindexamenfeest, een kolderdag en een kroegentocht. dan ergens iin juli een diploma uitreiking, maar dat is echt saai en langdradig.(maar met champagne)
|
Citaat:
|
Wij hebben geen gala op school. Alleen een soort receptie en daarna gaan we Rotterdam in (y)
Ik denk dat ik m'n zwarte krijtstreep pak aan doe. |
Ik ga gewoon lekker op de fiets, of anders brengt m'n pa me misschien met onze gezinsstation. Ik zie niet in waarom je in een dure wagen zou moeten komen, en ik weet al helemaal niet waar je zo'n kar vandaan haalt.
Maar de fiets past wel bij mij, lekker down-to-earth, net zoals ik weiger een stropdas of een vlinderdasje te dragen op het examengala. |
we doen niet aan gala's....
|
niet. :cool:
|
Citaat:
|
Dronken.
|
jammer genoeg organiseerd mijn school dat niet, anders was ik er uiteraard met de mercedes SLK van me oom naartoe gegaan :)
|
Ik ben naar het eindgala in de mercedes van mijn vader gegaan samen met 2 vriendinnen, eigenlijk boeit de auto me niet zo hoor.
En natuurlijk met veel drank ik onze tassen :p |
Citaat:
|
Ik ga met 2 vriendinnen in de dikke-vette-amerikaanse-Kenworth-truck van mijn oom :D :D :D Daarbij moet je denken aan een hele mooie truck (zonder oplegger he) met veeeel glimmende platen en lampen...als ie toetert schrik je ook nogal :p
|
uhm, ik trek mijn jurk op, stap op mijn fiets, begeef mij naar de binnenstad, zet mijn fiets op slot en.... klaar!
en na het feest, gaan ik en nog 6 vriendinnen, bij een andere vriendin slapen die in een of ander afgelegen dorpje woont. ( zie je het al voor je : 7 meiden in galarjurk die proberen te fietsen. ) en we moeten de volgende dag om 7 uur op school zijn voor de stunt. zielig :( |
Euh, ik ga in een limo :4 hihi
|
fiets/brommer/niet
|
welk gala..?
|
Ik heb t geluk dat mn ouders rijk zijn...Mn pa heeft 4 oudere rally autotjes..(helemaal opgeknapt)
met een hele rode rallybakkie ga k samen met mn girly naar t gala..en dan lekker feeste :D Dus allemaal veel plezier op jullie gala :cool: |
Ik had vorig jaar gala en toen ging iedereen groot groter grootst... Ik ben toen in een mini van 18 jaar oud gegaan. Een collegaatje had toevallig zo eentje. Probeer gewoon iets aparts, origineels en iets dat echt iets voor jou is te doen. Een meisje was op een step gekomen!
|
ik ben toen met onze Lincoln gegaan.
Als je een lowrider wilt huren of zoiets http://www.prikpagina.nl/list.php?f=1261 Dat is HET vervoermiddel :D |
auto
|
waarschijnlijk met de cabrio-kever van de broer van mijn vriend!!! Is echt een gaaf ding! nu alleen nog hopen dat ie em gerepareerd heeft voor het galabal..... :S
|
Ik zou met een bus gaan (door de gala-commisie geregeld) maar die was zo vol dat je er niet eens in kon als iedereen zat/stond.
Toen heeft mijn zus ons heengebracht met de auto. Maaruh, gaat het hier om de auto's? Mijn overburen hebben een Rolls Roys, echt stoer! Rijden ze haast nooit in hoor, maar ze hebben wel gezegd dat we daar in mogen trouwen! haha. (nou ja, voor mij is het nog lang niet zo ver maar mijn zussen zijn bijvoorbeeld al 22 en 25!) |
Achterop de fiets, denk ik. :cool: (Ik weet t nog niet, misschien wordt er wel iets geregeld.)
|
mssn in een ziekenauto
|
Kijk anders gwoon in de buurt naar n leuke auto, en plak er n briefje ofzo op? Ik had t geluk dat n oom van me bij n leasemaatschappij werkt, dus kon k met een Aston Martin Vanquish... :D
Kijk gwoon wat rond, en je vind heus wel iets. |
het beste kan je gewoon de makers van fast and the furious bellen en vragen of ze nog een wagen over hebben. ps kan je het beste die van vin diesel nemen.
(y) |
Citaat:
Maar mijn vervoer naar het gala toe (school) ging dus per limo en vanaf school naar de uiteindelijke galabestemming ging met de bus.. (Op school was eerst nog ff champagne drinken enzo..) |
Ik weet nog niet hoe ik ga, alleen dat ik samen met 2 (leuke) jongens uit m'n klas ga... En ik geef de voorkeur aan een rolls, dan kom je tenminste ook echt in stijl. Nu nog even kijken wat dat gaat kosten, wat de boys willen en dan ff huren. Bij ons is het écht de bedoeling dat je op zo'n origineel mogelijke manier komt. Vorig jaar was er 1 met de heli gekomen...en met de touwladder van het dak af gekomen, super stoer. Maar t maakt niet uit hoe ik ga, als ik maar ga! Nu nog ff wat leux doen met m'n jurk en dan komt alles goed!
Ik heb er veel zin in! Kuzz IK ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij ons is het niet zo heel erg sjiek dat mensen in een limo ofzo naar het feest toe gaan.. vorig jaar zijn we gaan lopen (ik was mee als introducee) want het was maar een klein stukje..
Ik zie wel hoe ik er dit jaar kom :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |