![]() |
Mooie 3D Shoot em up Spellen
Oorlog spellen:
Medal of honor wolfenstien rtcw heb ik al wie weet er een paar?? greetz marinus |
IGI 2
Counterstrike Raven Shield Battlefield 1942 UT (2003) Quake Soldier of Fortune 2 Als je die allemaal hebt kan je er weer tegenaan!!! btw, je moet rtcw online spelen, das echt wel leuk... |
Mooi?
Unreal2 (y) |
Delta force Blackhwak down :D
mijn favo spel :D ennuh heb net demo gespeelt van splintercell is ook een goeie.. kijken of k die in mijn bereik kan krijgen :rolleyes: CIAO |
battlefield 1942!!!
roeleert egt groottijds!!!! kwa verhaal lijn dicht tegen MOHAA aan veel mogelijkheden binnen dit spel, die je niet hebt binnen andere spellen!! rijden in alle voertuigen, vliegen in vliegtuigen ,varen in grote slagschepen!! het kan allemaal!!! en het draait nog soepel op een redelijk systeem! komen ook steeds meer mods voor uit! desert combat 0,3 mod is egt een goede!!! dat is de golfoorlog in de nu versie!!! ps. als je deze game egt ruig vind... en je zoekt een clan... www.chaos-bf.tk |
Vietcong
Doom Quake Wolfenstein 3d (daar word je gegarandeerd misselijk van) |
Black hawk down!!!
|
Counterstrike uiteraard.
En al zegt iedereen het, het is nog niet te laat om ermee te beginnen hoor. |
Blaat, ben ik dan de enige die CS niet mooi vind? : \
|
Duke Nukem 3D :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Unreal 2 - The Awakening
Vond ik mooi spel, mooie effecten. Echt jammer dat dat spel geen multiplayer heeft. :( |
Citaat:
Ik heb UT 2003 en Battlefield 1942 hier liggen, maar nog niet eens de moeite gedaan om het te installeren :\ Citaat:
Volgens mij is 600 Mhz ofzo required |
Citaat:
ontopic: america's army (gratis online spel waar ik nu helemaal verslaafd aan ben) |
Max Payne is gewoon het beste spel ooit. Alles aan deze game is perfect: graphics (ze hebben meer dan 2000 foto's van het echte NY gemaakt en alles is ongelofelijk realistisch), gameplay (bullet-time is voor het eerst en het best toegepast in dit spel), atmosfeer (muziek, stem, film noir-verhaal) enz. enz. Het enige nadeel is dat het iets te kort is :P
|
Citaat:
|
Citaat:
verhaallijn? welke? |
Max Payne had ik in een weekend uitgespeeld. Is wel goed, maar geen multiplayer en replay.
Goede FPS: Doom Duke Nukem 3D Delta Force (1!) Quake 3, een aantal Q3 mods |
Citaat:
|
cool om te zien hoe mensen een verband leggen tussen mooi en leuk
hoe mooier hoe leuker? :D |
Citaat:
|
Citaat:
Verder vind ik Serious Sam leuk, en wat serieuzer is denk ik Soldier of Fortune (1 dan, 2 vind ik niks). |
Citaat:
maar ik heb u2 nog nooit gespeeld zoiets had ik ook in de PU geleest of een spel er nice uitziet is mij alleen maar bijzaak, zoals amerixca's army is niet echt dat je zegt van.. maar gameplay heerstch :) zelfde asl CS, UT etc |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |