![]() |
The Matrix : Reloaded
|
OMG wat ziet dat er ongeloofelijk lomp uit! :cool:
Ik kan niet wachten, ik moet die film gewoon zien. |
Die ga ik echt zeker zien. :cool:
|
Ik kan ook niet wachten.
|
Niet vergeten AniMatrix te checken
http://www.intothematrix.com/ |
16 mei komt ie geloof ik heh ? Is wel het wachten waard .. :cool:
|
*zien zien zien zien zien zien*
|
Sinds wanneer betekend lomp iets positiefs?
Maar inderdaad, die trailer: :eek: :eek: :eek: Echt niet te geloven... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij duidelijk ziet niet eens beide ervan. |
wanneer komt ie in de bioscoop :confused:
|
|
ja..wel cool..met Neo is ook cool
|
|
Citaat:
17 april komt de trailer uit voor THE HULK... |
Citaat:
|
Citaat:
ik ga IIG de trilogy set kopen einde 2003..HELLLL YEAAH! |
heb em wel gezien trouwens hoor
|
*kwijl*
|
Citaat:
|
Die film ga ik zeker gezien! Ik was echt zwaar onder de indruk toen ik "The Matrix" voor het eerst had gezien in de bioscoop, dus ik wil het vervolg zeker gaan zien! :D :cool:
Ripper |
oe, ik krijg het er gewoon warm van :D :cool:
fuck LotR, matrix is de shit :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het leukst is natuurlijk als je zoveel mogelijk trailers en publiciteitsfoto's vermijdt tot je de film daadwerkelijk in de bios ziet. ;)
|
Citaat:
maar dat ben ik :o |
Ook altijd leuk om te zien hoe een gerespecteerd filmtijdschrift als de Empire reageert op de nieuwe trailer:
http://www.empireonline.co.uk/news/news.asp?4668 |
wat een trailer! :eek:
|
Ik heb een heel leuk animatiefilmpje gezien van the matrix reloaded. Deze komt voor "dreamcatcher" in de bioscoop. Lijkt net echt, echt heel mooi gemaakt.
[edit] ow maar ik zie net dat er al wat over in deze topic staat, nou ja, evengoed de moeite waard [/edit] |
Citaat:
|
holy shit hoe vet is die trailer!!!!!!!
|
Citaat:
|
dees lijkt me wel vet ;)
ff offtopic, heb je niks te doen of zo, dat je alle films gaat zitten checken die gaan uitkomen LOL :p redelijk hoop TAFKA- post-percentage namelijk... :o ok, kstop met irriteren :cool: |
ik heb al gereserveerd!! Dondag de 15e om 22.00 uur!
|
Citaat:
|
Jonges moet dit gewoon ff kwijt
15 Mei 2003 om 22.00, de release van de Matrix Reloaded (in Rotterdam) en ik heb net een kaartje gehaald :p |
Citaat:
|
wow:eek: et ziet er echt geweldig koel uit (y) ik kan niet wachten:):)
|
De DVD van The Animatrix staat op t net :o
;) *gaat bios bellen* |
Ziet er een beetje neppig uit. "The Matrix" was gewoon een goede film. Een filosofische vraag verpakt in een goede actiefilm. Maar dit ziet een beetje te commercieel uit.
|
Citaat:
Ik wacht ondertussen maar geduldig af tot de premiere... |
Citaat:
|
Citaat:
de Wachowskis weten echt wel hoe ze hun trilogie af moeten ronden... en volgens de regisseur van 1 van de 9 Animatrix is het einde echt geweldig (bron: Empire) |
Na "Second Renaissance Part 1", "Program" en "Detective Story" komt ergens in mei "Second Renaissance Part 2" online op The Animatrix. Verder zijn er op www.thematrix,com weer nieuwe plaatjes on-line gekomen... bekoekeloeren dus
|
Second Renaissance Part 2 is nu te downloaden (y)
zeker gaaf |
Citaat:
Het ging van begins afaan al om een trilogy..dus niet nadat ze zagen (zoals velen vervolgen) dat deel 1 een hit was dat ze daar iets op geschreven hebben, nee. :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |