Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Tennis en blessures (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=444494)

Friends 11-04-2003 11:19

Tennis en blessures

Hello mensen (y)

Ehm.. Ik zit dus op Tennis en heb 5 jaar op basketbal gezeten, totdat ik knieblessures kreeg. Nu tennis ik en zit ik (ben er wel na 1,5 jaar bijna vanaf) met een liesblessure.
Hoe zit dat met jullie?
Hebben jullie ook veel blessures? Zo ja, wat voor hebben of hadden jullie dan?
Nou ja, ik zie het wel,
doeidoei :D

^Dragon^ 11-04-2003 12:24

Bijna elke wedstrijd die ik spel (ik voetbal) krijg ik kramp. Meestal aan het einde, omdat ik echt heeel veel loop. Maar ja, daar heb je een dag last van, de volgende dag kan je er weer tegenaan.

Friends 11-04-2003 13:13

heb je daar dan ook wat tegen ofzo? Fysiotherapie, middeltjes. Ik zit dus al de hele tijd aan de fysio. Nu helpt het wel, maar de vorige fysio hielp helemaal niet.
Wel lekker dat je er de volgende dag geen last meer van hebt.

vijf 11-04-2003 13:17

Citaat:

Friends schreef op 11-04-2003 @ 14:13:
heb je daar dan ook wat tegen ofzo? Fysiotherapie, middeltjes. Ik zit dus al de hele tijd aan de fysio. Nu helpt het wel, maar de vorige fysio hielp helemaal niet.

moet je naar "medi +" gaan. is een soort aphotheek. daar kun je massageolietjes enzo halen... en geloof me.. ze helpen echt. voor de warming-up gewoon ff de spiertjes warm (laten) masseren en ge kunt er tegenaan

Friends 11-04-2003 14:06

oh ok. Bedankt, maar ehm.. waar zit dat "medi +"?

^Dragon^ 11-04-2003 14:18

Citaat:

Friends schreef op 11-04-2003 @ 14:13:

Bij mij is het zo dat m'n spieren dat 'gewoon' overbelast zijn, bij jou is het denk ik een letsel? Als ik een warme douche neem is de pijn over het algemeen al weg.

Friends 11-04-2003 15:09

Ja, inderdaad, ik heb er niet zoveel aandacht aan besteed toeen het begon en daardoor werd het chronisch, het begon bij mij ook gewoon van overbelasting.

Friends 11-04-2003 16:42

heeft niemand dan ooit blessures??? :(

Wat een geluk dan allemaal. (y) ik wens het niemand toe

The Senna Fan 13-04-2003 10:55

Ik speel tennis maar heb er nog nooit een blessure aan overghouden. Bij voetbal daarentegen wel.

Friends 13-04-2003 14:30

Ja tennis dus ook (zoals de eerste reactie) maar daar is mijn blessure tijd niet mee begonnen. Het begon met basketbal toen ik blessures kreeg. Maar als ik eenmaal een blessure heb is het ook moeilijk om ervan af te komen omdat ik gewoon altijd wil sporten en er ook mee doorloop. Als ik een tijd niet sport krijg ik helemaal de kriebels en erger ik me dood dat het niet kan. :(

L1-2 13-04-2003 17:14

ben altijd iemand geweest met blessures...heb de zwakke enkels van mijn vader georven en heb daar ook regelmatig last van.

verder tennis ik zelf ook sinds een paar jaar en heb daarvoor gebadmintont.....omdat ik bij tennis mijn polsen juist niet mag gebruiken zijn ze overbelast geraakt......beetje jammer, maar ik kan met de pijn leven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.