![]() |
Bananeuuuuuuuuuuuuh!!!!!
zijn er nog meer forummers die het zonder deze langwerpige gele vrucht niet meer zien zitten? hier maggie je euh...........lees ze :)
|
Citaat:
Kan wel zonder bananen leven. |
mwoah...valt wel mee
bij mij gaat het meer om bananenmilkshakes :) |
Bananeuuuuuuuuuuuuh!!!!! = lekkah!
maarrr als ze ineens verboden zouden worden (bananen, het zou verboden moeten worden :p) zou ik niet gelijk van een building af springen denk.... Dan stap ik over op de kiwi! :p |
Bananen zijn mn lust en mn leven! ;) Ik vreet die dingen gewoon! Alleen zouden ze er eens een moeten manipuleren zodat ie recht groeit en je die kl*te schil er makkelijker af kunt halen.
|
Citaat:
|
Binnenkort zijn er geen bananen meer... stond in de Fancy :S
|
Bananen zijn alleen lekker in milk-shake vorm of als ijs. De vrucht hoef ik niet.
|
voor en na de training of wedstrijd eet ik altijd bananen. Echt lekker!
|
Ik vind bananen niet zo fantastisch
|
bananen zijn bah
|
verse bananen zijn heerlijk.. oude zijn goor. verder vink bananenmilkshakes de beste uitvinding ooit
|
ik vind banaantjes heeeeeeeel lekker :) maar niet te geel
|
Mwoah ... nee, ik houd wel van fruit, maar bananen hoeft ik eigenlijk niet zo.
|
Ik vond bananen vroeger heel lekker maar nu een stuk minder..
|
Ik vond ze ook vroeger lekker, maar nu niet meer.
En ik kots van alles wat 'pisang' in de naam heeft (aan drank, gerecht etc) Maar een bananasplit is wel lekker :) |
Bananen zijn inderdaad heel lekker, maar over een tijdje (paar jaar of zo) zijn alle bananen het slachtoffer geworden van een schimmelziekte.:( De enige bananen die het overleven zijn genetisch gemanipuleerde, maar die schijnen niet zo lekker te zijn.:(
|
Citaat:
ennuh, als ik ze eet prak ik ze in een bakkie en donder ik er sinaasappelsap bij, hmmm :) |
ik HAAT bananen
|
Ik eet ze bijna nooit.
|
Citaat:
IK WIL DAT ER BANANEN BLIJVEN! :mad: |
Ik at vandaag nog een banaan. :cool:
|
Ik zou gemakkelijk zonder bananen kunnen.
|
bah bananen... tenminste om ze zo op te eten, een bananenmilkshake vind ik daarintegen superlekker!!!!!!
|
bananen zijn hip :cool: behalve als je er een paar achter elkaar eet en je wat later naar de plee moet :|
|
Ik hou niet van bananen maar 1 a 2 per jaar lust ik er wel.
En dan alleen harde en met slagroom (ook dat vind ik niet lekker) |
ik had ook in de fancy gelezen dat er over 50 jaar geen bananen meer zijn op deze planeet. deprimerende gedachte :(
|
Citaat:
|
bah
|
Citaat:
|
Citaat:
En verder ik vind bananen niet echt super. Af en toe een banaantje is wel lekker. |
eergister had ik toevallig een hele discussie over dit onderwerp....
alleen op een ietwat minder beschaafde manier :) maar t blijft leuk om over te discussieren. :D |
Door de blender gehaald en in combinatie met vanillesuiker en verse melk (Y).
|
ze zijn deze week in de aanbieding bij de ah, dacht ik
|
Mmmmmmmmmmmmmmm banaantjes!
Maar kan wel zonder ze leven hoor. |
bananen zijn het lekkerst als ze niet te hard maar ook niet te pappig zijn :D als ze er gewoon liggen dan neem ik er wel is een en nee ik ben er niet aan verslaafd gelukkig maar!
|
Bananen zijn lekker!!!
Tis ook heel lekker op brood! Moet je eens een banaan prakken met heel veel poedersuiker. Dan op een witte boterham doen met hagelslag. Klinkt verschrikkelijk ranzig, maar is zooooooooo lekker! |
ze zijn toch niet aan het uitsterven hoop ik..
|
een bananensplit.....jammie!!! :p
en gewoon banenijs....HEERLIJK! (y) |
Citaat:
|
Bananen zijn lekker :) Maar dan wel zo vers mogelijk ...
|
dat bananen prakken met sinasappelsap erover :D
Wat een leuk idee! Ga ik eerdaags effe uitproberen! Thanks voor het idee. |
Citaat:
ik kots van bananen, vind ze echt superranzig. |
zo poelala bananen met sinaasappelsmaak is volgens mij een beetje een tegenstelling.........zachte smaak van bananen tegenover scherpe sinaasappelsmaak :eek: auw smaakpapilluh
|
Bananen zijn wel lekker maar ze moeten nog een beetje groen zijn (=steviger, lekkerder, minder kans op rotte plekken)
|
bananen zijn lekker :)
|
bananen zijn aleen lekker als ze "echt" zijn dus aan de boom gegroeid en gerijpt. Dan zit er echt veel meer smaak aan als die smaakloze dingen die je hier in de supermarkt koopt. Ohja en ze horen ook een stuk kleiner te zijn.
maarja die kun je hier niet kopen helaas :s Daar moet je voor naar het buitenland (bananenmilkshakes zijn trouens wel lekker :p) |
bananen zijn bananen dus lekker.
geen discussie mogelijk :p |
och ik kan wel zonder :) maar bananen zijn wel makkelijk, je hoeft ze niet te schillen zoals een appel, je hoeft ze niet doormiddel te snijden zoals een kiwi :p
ik vind ze ook t lekkerst als ze nog een klein beetje groen zijn, als ze al helemaal bruin zijn enzo zijn ze zo zacht :/ |
Citaat:
dus, je kan ze gewoon in een supermarkt krijgen, maar goed zoeken!! (btw, ik zit nu een RECHTE banaan te eten) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |