![]() |
Glassjaw last opnieuw tour af
Dear All of Europe, We almost seem to do this way too often.......But we are sad to announce that we will NOT be able to continue our current tour of Europe. Daryl was once again rushed to a hospital late last night and you know how it goes from here. We will keep you all updated on his health and hope that you are all understanding of the situation at hand......Sorry
Het ergste vind ik nog dat Dredg waarschijnlijk niet doorgaat. |
dus ook groezrock, dan komen er misschien wel vettere bands :)
(naar meen mening dan) |
:(
|
elke keer als ik net een kaartje wil kopen gelasten ze die zooi af... volgens mij willen ze gewoon niet dat ik kom :( :p
|
alweer :(
|
K-u-t :(
|
was vorige keer ook fucking teleurgesteld toen het werd afgelast
kon er deze keer sowieso niet bij zijn, had al plannen |
damn :( ik had al maanden kaartjes
verdomme. |
wat heeft die daryl dan :confused:
|
DIE FUCKING KUTHOER MET ZIJN FUCKING HOERENZIEKTE
Plan dan geen lange tour in als je weet dat je een abbonnement hebt op het ziekenhuis (en kom nu niet aan met 'het is heel erg wat die jongen heeft'. Dat weet hij zelf ook wel, maar dan moeten ze daar rekening mee houden, het lijkt nu haast een excuus te worden) Godverdomme Nouja Als dredg maar doorgaat, maar dat zal wel niet. Dus mis ik weer 2 grandioze bands (en ik heb glassjaw NOG steeds niet gezien :( ) |
Kut kut kut......... NEEEEEEEE
|
ow das wel jammer, kweet nie ofdat ik gegaan was maar toch nou kan het zeker niet...
|
GODVERREFUCKING DOMME HOEREN
EET KARTON Mooie lamme zooi . |
Fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck aaaaaah klotezooi :(
Ah nee :( |
Couldn't care less. Pulley of SOIA is waarschijnlijk de vervanger op Groezrock wist een Groezrockflyeraar(is dat een woord?) me te vertellen.
|
Citaat:
;) Dredg is toch geniaal |
Citaat:
|
jaaa echt balen...
alweeeer :( Ik had er echt super veel zin in, maarja.. grrrrr... ik wil DRedg ook zien! dan zetten ze maar ff iets anders in het voor programma en doen ze Dredg maar als hoofdact ofzo! dan geven ze maar wat korting. :p |
What the hell is Dredg? De bandnaam moedigt me niet echt aan om t te luisteren ook..
|
UPDATE : ik vertelde het gisteren aan een vriend en die wist het nog niet. Hij meteen de melkweg bellen : "is nog niet zeker".
|
ik heb wel liever pulley op groezrock
of nu ze toch in de buurt zijn, us bombs |
Citaat:
|
Beetje heel erg jammer :(
|
Citaat:
|
Citaat:
In navolging van 86 zal ik ook zeiken over spelling. Het is artistiek en niet artistisek. |
mijn god wat een KLOTE band
|
Vervelend voor degenen die erheen wilden gaan... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kut, wilde er wel naar toe.....wat heeft die gast voor ziekte dan?!
|
ja, wat heeft die dude dan?
|
Citaat:
en dan zeg jij 'kutmaag' en die maag zegt dan 'hahahah'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry for the terrible news but our tour of europe has been cancelled............ we have decided to stay overseas and live here and die old and peacefull...... we will take up a third language and start a family of children and sheep with four ears............. sorry for this......we wish we could continue but we wish our best to daryl and his fellow musicians............. cheers.
Dredg |
European Tour Update From Glassjaw
Hey everybody - we just got back from the road and wanted to give you a quick update on what's going on. Daryl has been hospitalized as he has suffered another serious relapse of Crohn's disease. We are happy to report that he is doing a bit better, but are sad to say that the following dates will be canceled. We will be back with you as soon as more news is available: April 11th – Glasgow Garage 12th – Camber Sands Kerrang! Weekender 2 (Headliners) 13th – Manchester Academy 1 14th – Wolverhampton Wulfrun Hall 15th – London Astoria 16th – London Astoria net op de mail gekregen...ze zeggen niks over de rest van europa.... [wishful thinking]zou het dan toch doorgaan?[/wishful thinking] |
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :)
als het zo is ben ik heel bij :D:D:D er staat ook niets op melkweg site of ticket service site over annulering *doet een dansje* |
*flashes cock*
Dit zou wel erg erecteel bevorderend nieuws zijn idd. |
Citaat:
is dat © ? |
die show is gewoon afgelast.
Staat officieel bevestigd op de sites. Ga er niet van uit dat ze komen. |
op mojo.nl staat idd dat het afgelast is....das wel minder
|
MINDER?
Het is het einde van de wereld :( |
half jaartje wachten weer jongens :)
|