![]() |
Ik wil wel weer een vriend hoor
Tis toch heerlijk iemand bij je te hebben waar je van houdt.
Mijn vorige woonde in Turkije dus ja dat is helemaal anders. Vrijgezel zijn is heerlijk maar een relatie ook dus ik snap niet zo goed waarom sommige mensen een relatie boycotten!? Ja na een slechte ervaring kanik het begrijpen dat deed ik toen zelf ook maar tog tis fijn hoor :) Juist na een slechte ervaring ist juist fijn om te zien dat het ook goed kan (neit dati kd at al heb gezien) of niet soms? |
Ik denk dat dat nogal persoonsgebonden is.
Las vandaag toevallig in een oude Yes over happy single zijn. Ik voel me al kut, als mn vriend niet bij me is en ik sta alleen maar tussen de verliefde stelletjes... ik zou niet weten hoe ik me zou voelen als ik ook daadwerkelijk een single was. Nu ben ik enigszins sterk genoeg te denken: Puh, overmorgen zie ik hem weer, en ik ben samen met hem toch lekker veel leuker dan jullie hier allemaal bij elkaar... Maar er zijn mensen die echt happy single kunnen zijn... Veel respect voor moet ik zeggen! |
Citaat:
|
Ik ben een happy single. Het is echt niet zo moeilijk hoor, je went er wel aan. En als je niet verlieft bent, mis je ook niemand. Toch sta ik wel open voor een relatie, ben al lang genoeg happy single geweest.
|
je went er idd wel aan, als mis ik et wel, maar ik doe wel ff rustig aan nu
|
Citaat:
|
Nou, ik vind relatie toch wel beter hoor. Een meisje om je heen waarvan je weet dat ze van je houdt enz. Heerlijk gevoel hoor :)
Alleen als het opeens uit is, kan ik wel begrijpen dat je opeens geen relatie meer wilt. Dus liever een vriendin dan single zijn.... |
egt wel... ik zag laatst een vriend van mij en hij was aant bodybuilden. en ik werd vet geil niet normaal...
maja toen hat ikkem in de kont geneukt en wasser weer over |
Beni k het ook wel mee eens maar na eenl ange relatie ist wel lekker ff alleen zijn
Nou heb ikdat gehad, en nou ben ik ook wel weer toe aan een lieve vriend hoor. Maar dat heeft iedereen wel denk ik.. xxx |
Joah.
|
Citaat:
|
Hmm dat is bij mij een beetje een tweestrijd.
Ik heb een relatie gehad van 2 jaar en ben nu een half jaartje vrijgezel. Eigenlijk heb ik het ontzettend naar mn zin zo en zit ik lekkerder in m'n vel dan tijdens (of vóór) die relatie. Maar aan de andere kant is het natuurlijk altijd fijn om te merken dat er iemand is die van je houdt, iemand die om je geeft en graag bij je wil zijn. Ik sta dan ook wel open voor een relatie, maar ik ben niet op zoek. |
Citaat:
|
Heel fijn dat je een vriend wil. Maar die van mij mag je niet hebben :P
Tjuh, ik kan begrijpen dat sommige mensen liever single zijn. Sommige vriendjes/ vriendinnetjes zijn nogal zwaan-kleef-aan. |
Happy single :D
|
'Happy Single' .... Wat een bullcrap :) dit lijkt wel faggotworld 2003 ofzow
|
ik ben single, en af en toe happy. Kvinnet wel jammer om single te zijn, maar af en toe is het wel erg lekker rustig vinnik....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |