![]() |
alleen sex
Hebben jullie weleens sex met iemand, alleen voor de sex.
|
Wel eens gedaan, nu doe ik zoiets niet meer.
Moet wel zeggen dat het niet verkeerd was ;) |
nee.
|
nee
|
nee.
|
dan moet je me wel kwooten als je mn antwoorden toch kopieert :P
|
Wel eens gedaan, maar ik zou dat nu niet meer kunnen..
|
Vette sig/quote poesiefox :)
hmm.. met beide exxen nog wel paar keer het bed ingedoken (niet tegelijk.. :o) |
Yup, met een ex. We zijn allebei single nu en hebben allebei soms behoefte aan seks. En we weten van elkaar dat het daar ook bij blijft. (we zijn goede vrienden, maar we willen dus geen relatie meer met elkaar)
|
ik begrijp niet waarom mensen dat niet willen
sex is een sport, een goede gelegenheid om extra calorien te verbranden. ik kan ook voetballen met jongens die ik niet mag, alleen dan heb ik zeker minder plezier ik heb dit wel eens gedaan, gewoon zin in sex, op een meisje afstappen en soms lukt het ook. hier in enschede heb je heeel weinig alleenstaande chickies, dat valt wel tegen. |
Citaat:
wel de lusten, niet de lasten ;) ik zou dit niet met iemands vreemds kunnen, het moet wel met iemand zijn die ik vertrouw. we hebben nu al paar keer seks gehad, gewoon voor de seks, en ik vind het nog steeds lekker. :D |
nee.
|
nee.
|
ja, ik ben momenteel bewust vrijgezel, dus het moet wel.
|
nee, maar ik zou het misschien ooit doen als ik geen vriend had
|
Ja.
|
Nee; maar ik heb ook een vriend... :)
Alleen ik denk dat wanneer ik geen vriend had ik dat nog niet echt snel zou doen... maar ja zeg nooit nooit he |
Citaat:
|
paar keer, maar dan wel steeds met dezelfde :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, en het heeft wel wat eigenlijk :D
|
Citaat:
|
wel al eens gehad, met m'n ex... heb er absoluut geen spijt van, ik denk zelf dat ik het nog wel eens zou kunnen doen...!
|
Nee, nooit.
Niets voor mij. Hopelijk zal ik in heel m'n leven maar met één persoon het bed delen. :) |
Citaat:
|
Tis de laatste tijd nogal rustig geweest op dat front (helaas :D) maar als de mogelijkheid zich aandient zal ik niet aarzelen.
|
neej en ik ben het ook niet van plan (als ik ooit vrij gezel mocht raken...)
en buiten dat ben ik waarschijnlijk te verlegen om he tzo ver te laten komen. |
ik heb een sex-ex waar ik altijd op terug kan vallen. :cool:
verder zou ik niet met uitgaan een jongen meenemen ofzo, maar met iemand die al een vriend/kennis was is het weleens gebeurt, en daar ben ik ook niet op tegen. |
Ja, toen ik mijn vriend nog niet kende.. gebeurde het... geregeld.
|
euh weleens gehad ja
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |