![]() |
Ik word gek
ik wil ff kwijt dat ik gewoon helemaal knettergek wordt op school, de lessen zijn meestal kei saai, behalve als ik ze leuk maak :D maar dan word ik er weer uit gezet :rolleyes: en ik kom echt om in de werkstukken en verslagen :mad:
dusse, ff aan die school van ons: 1. Volgens mij is moord nog steeds verboden, dus mogen die leraren ons nie doodvervelen 2. na school hoor je vrije tijd te hebben, dus kappen met dat hw 3. werk en prive moet je gescheiden houden, dus school en prive ook. Oftewel: kappen met dat hw woei dat lucht op :D |
en dit is een mededeling?
volgens mij gaat er dan een slot op... (of wil je tips enzow?! :confused: ) |
je word niet zo gauw gek :D :D
je moet je niet zo druk maken ;) het is school maar,en het is voor je eigen best wil dus maak je niet druk oke? :rolleyes: :o ;) :) :D (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben al gek :D :rolleyes:
|
Oh God, de BrEeZaH cultuur met zijn zielige verhalen.
Mens, wát heb jij een zwaar leven :rolleyes: Slot. |
Het was wel een mededeling >
Citaat:
|
in de lessen heb ik al iets gevonden om niet te vervelen. boter kaas en eiren, galgje, quatro, en 4 op een rij en van iedere 1000 varianten. Of wat je ook wel bezig houd, een hele les alleen maar turven, kijken wie de meeste streepjes kan zetten. Je hebt daarna wel flink pijn aan je pols. Dat heb ik dus maar 1 keer gedaan had ik 3½ A4'tje. Maar mn pols was dood :( :D :p . Dus veel plezier
|
Over de laatste tip heb ik een betoog moeten houden voor Nederlands. En ik kwam er op uit adt je dan veel langer op school zit...
Anyway, die ho's zijn echt klote. Als ik Nederlandse boekopdrachten afraffel ben ik er nog twee avonden aan kwijt. :rolleyes: En dat alleen maar voor een stom v'tje... |
Citaat:
*goh, ik ben wel lekker bitcherig bezig he?!!* |
Citaat:
|
o wat heb jij een kutleven zeg. Val kapot!
|
Zo een topic werkt altijd goed op de lachspieren. Zielig..
|
Citaat:
hebben jullie langer les doordat de lesstof allemaal op school behandeld moet worden, dus komt er weer een reeks gezeik.. Tis ook nooit goed. |
omg
|
Weet je, school is een makkie. Pas als je ervan af bent merk je hoe simpel het is, dat alles voorgekauwd wordt ed.
Dus niet zo zeiken, als je dit al zo kut vindt, hoe wil je dan de rest van je leven doorlopen. BOEHOE. |
inderdaad, er zijn ergere dingen, hoe oud ben je? 16?? dan kan je van school af als je het zo rot vind (let wel: DIT IS GEEN ADVIES)
zo, en nu ophouden met dit gezeur en gewoon naar school toegaan. |
wat een leuk topic. :o
|
Tja, je kan ook gewoon opletten in de les, dan hoef je thuis minder te doen.. Als je de tijd dat je op school zit gebruikt voor je huiswerk (bij mijn oude school moest je na wat uitleg altijd gaan werken) dan heb je thuis echt veel minder te doen aan school.
Maar je kan natuurlijk ook door gaan met klieren, blijven zitten, door gaan met klieren, net over gaan, door gaan met klieren zakken, door gaan met klieren, nog een keer zakken en zo.... nergens terecht komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja gelijk heb je, wees blij dat je naar school kunt ofzo.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
We hebben allemaal heel erg medelijde met je hoor (:rolleyes: ), maar verder is dit gewoon niet echt interesant ofzo voor ons.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |