![]() |
carmageddon 1
Ik heb dus net weer de cd terug gevonden van carmageddon 1. Gelijk weer geïnstaleerd, opgestart, en als de race begint en ik druk op gas, sluit het af :( ik draai hier windhoos XP met een
Intel Pentium III-processor Kloksnelheid: 801 MHz 512 MB RAM-geheugen |
dan is je pc waarschijnlijk te nieuw.. t zou aan xp kunnen liggen die support niet alle ouwe meuk helaas
ik heb een pentium 800 met minder geheugen en windows me en daarop doet ie het prima... |
Citaat:
|
Windows 98 SE installeren, naast Windows XP.
Maar persoonlijk zou ik dit niet doen. Bij de overgang naar XP kun je de oudere (en veelal slecht geprogrammeerde) spellen en applicaties niet meer spelen, helaas. Virtual PC is nog een optie, maar niet erg makkelijk in gebruik en bovendien veels te traag. |
Citaat:
|
Carmageddon is smakeloos en dom. Ik wil intelligent mensen af kunnen maken ;)
|
Citaat:
|
Jammer inderdaad. Zijn ook een aantal spellen die ik graag speel, maar niet of niet goed op Windows XP/2000 werken.
Vroeger had ik nog wel een Windows 98/XP dualboot configuratie, waarbij ik bij het opstarten kon kiezen tussen XP en 98. Tegenwoordig heb ik alleen XP en laat ik Win98 voor wat het is. Zijn genoeg leuke nieuwe spellen vind ik. :) |
-> Games
|
Citaat:
(voor een game van een paar jaar geleden dan he) |
Citaat:
|
Dat spel heeft volgens mij een ook een exe voor windows, (naast de gewone dos executable)...Of gebruik je die al?
|
carma 1 > carma 2/3
|
Havock < beargumenteerd
|
Idd, begrijp geen reet van wat ie bedoelt :p
|
Citaat:
betekend: a beter dan b. Andersom lijkt me logisch. Hij levert echter geen argumentatie, dus z'n post is ook nutteloos. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |