![]() |
Punkconcerten!
het is meer dat ik die pitt zo geweldig vond!
Maar wie weet er nog een leuke band die binnenkort in nederland komt en niet al te duur is! Ik wil weer ff lekker te keer gaan in de pitt |
bij punk is een pit meestal niet de bedoeling
is dat niet skanken ofzo |
:rolleyes:
kijk zelf ff rond op muziek of ga naar www.ticketservice.nl, www.melkweg.nl, www.ahoy.nl, www.whatever.nl wees creatief |
Citaat:
|
Citaat:
En die pit die vind ik ook geweldig |
Citaat:
|
Op www.punx.nl staan vrijwel ALLE punkconcerten in Nederland. Erg handig opzoeken daar!
|
Citaat:
|
Citaat:
WAt is skanken?? |
punk concert hmm nee lijkt me niks
|
Citaat:
|
|
Nofx&Bouncing souls in zwolle
|
punk is kut, en nee, ik geef geen argumenten. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
skanken is eigenlijk alles bewegen wat je kan bewegen, blij doen voor gevorderde.. als je maar schikt hebt.
een vriend van mij vond het op mislukt hakken lijktn (?????) maar ja, ga gewoon naar een skaconcert, dan zie je het, en doe je het waarschijnlijk ook ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind de grapjes van punkbands tussen de nummers door altijd heel leuk!!! laatst zeiden ze dat ze drugs hadden gebruikt hahahah!
|
Citaat:
|
l0l @ wimwok
|
:)
|
Jongens
Waarom pakt niemand King 112 en Deliverance Keihard aan? RAVAGE THEM! RAVAGE THEM! King 112: wat vind je zoal leuke punkbandjes en waar ben je laatst heengeweest(maakt niet uit wat je antwoord, dat antwoord kraak ik toch af) |
Citaat:
:D |
punkconcerten zijn kut
|
Citaat:
|
Citaat:
|
punkconcerten rulen, ga alsjeblieft anti-flag of no use for a name live bekijken..
|
Citaat:
of ja kut intens kut |
Citaat:
anti-flag live kut!? ik weetnie welke show jij heb gezien maar ze waren toch wel zwaar overtuigend ubergoed de laatste keer dat ik ze zag. |
Citaat:
|
jah me too, donots zuigen btw..
maar je kunt gewoon niet ontkennen dat die gast met z'n rare "toespraken" het publiek wel in z'n hande had, true, true.. millencolin was niet spetterend trouwens.. |
Citaat:
Goede show, leuke show vooral. Speelden gevarieerde set.. |
geef mij maar een emopit
|
Citaat:
|
Citaat:
donots waren cool |
Citaat:
|
Citaat:
jaa jaaa daar was ik ook, ik vond ze ook niet helemaal top ofzo neen, volgens mij hebben ze ook niet zo heel veel gespeelt (alleen maar: FUCK THE GOVERNMENT, FUCK EVERYTHING geroepen, uh..of is dat een liedje :p) maar goed, ik vond trouwens die pit bij millencolin niet meer zo leuk, het valt me nog mee dat er geen gewonden zijn gevallen, ik heb wel een paar schoenen in mijn oog gehad in ieder geval, poeweej... :D En ik vond de donots juist wel geinig eigenlijk, ik heb ze daarna ook nog eens gezien op pukkelpop en dat was ook weer dikke pret :p maar dat was dan misschien meer door al die modder :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anti flag kickt ass en was de beste band die avond. Ze hebben tenminste een politieke mening en Donots en Millencolin vielen echt tegen. Donots zei me niks en Millencolin was beter in de Melkweg de keer hiervoor |
Citaat:
als ik gepreek wil horen ga ik wel naar de kerk |
Ik heb het niet over hun gelul op het podium(wat trouwens in mijn ogen echt niet zo lang was) maar de teksten van de nummers.
Hoor liever goede politieke teksten dan een of andere emo zingen over ze ex vriendinnetjes die hem(vast terecht) gedumpt hebben |
Citaat:
Citaat:
debiel |
aaa.. wat maakt t uit. Het is wel waar dat emo bijna! altijd over hun gedumpte liefdesleven gaat. Tegenwoordig met al die soorten punk bla! ..als je maar kan genieten!
|
Citaat:
|
Boeie als er een pit is, of je als je er op kan skanken of igg op kan bewegen bewegen vind ik het al best..
Jah en dat is soms ook hiphop.. Verder tsjah punkconcerten genoeg al zeg ik zelf.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |