![]() |
Rustgevende CD's
Er zijn bepaalde (rustgevende) cd's met bv regens in oerwouden of geluiden van stranden of zingende vogels, weet ook iemand hoe die cd's heten en waar je ze kunt kopen?
Alvast bedankt |
kruidvat
|
of de betere reform-winkel
|
Ja bij de Tuinen heb ik er erg veel van gezien. Heb je ook zo'n soort hoekje waar je ze kan beluisteren enzo...
|
new wave ofzo of hoe heet die rommel
|
Citaat:
|
nee maar daar wil ik naar luisteren om te gaan slapen, eigenlijk is het geen muziek maar gewoon iemand die een mic in een regenend oerwoud heeft gelegd :D
|
Citaat:
|
dan gibson maakt veel van die cd's
solitudes is volgens mij een cd van em maar als je op kaza of iets dergelijks naar dan gibson zoekt dan vind je van die nummers |
Citaat:
Urm.. ik wil ook wel bij je in de huiskamer gaan staan en aapgeluiden nadoen hoor? |
Citaat:
|
Citaat:
|
je moet eens informeren bij een rouwkapel in de buurt. Die draaien daar altijd rustgevende muziek.:)
|
Ik krijg altijd de kriebels van zulk soort 'muziek'
|
Citaat:
|
Citaat:
edit : ok te laat KUT NERD |
Citaat:
|
ja ik heb al wat gedowned maar allemaal met van dat jomanda kut lawaai erdoor
|
Dan Gibson's Solitudes bedoel je, denk ik. Ik heb daar 2 cd's van, die heb ik een aantal jaar geleden in een Natuurmonumenten Bezoekerscentrum gekocht. Deze zijn inderdaad te koop in De Tuinen. Wellicht heeft een tweedehands cd-winkel deze ook wel. En anders is er altijd nog Kazaa.
|
Citaat:
Aanraders wat betreft echte ambient? In de zin van liedjes graag? |
Briljante Ambient cd: Neotropic - La Prochaine Fois
nummers: Train to Katoomba, Micro-Cosmic, Closer To The Sun |
Ook heel rustgevend zijn Zen meditatie cd's. Word ik op zondagochtend graag mee wakker :)
|
thx
|
Misschien moet NERD ons ook nog maar even vertellen want nou hét prototype ambient-album en/of producer is, want zoveel weet ik er ook niet van.
|
Citaat:
Global Communication - 76:14 Biosphere - Microgravity Pete Namlook - Air 1&2 Higher Intelligence Agency - Freefloater Woob - Woob 1194 The KLF - Chill Out The Orb - The Orb's Adventures Beyond the Ultraworld Klaus Schulze - Moondawn Tangerine Dream - Phaedra Brian Eno - Ambient 1: Music for Airports Cluster & Eno - Cluster & Eno Harold Budd & Brian Eno - The Pearl Bill Laswell & Pete Namlook - Psychonavigation |
Citaat:
De Tuinen klopt idd, heb je heel scherm met 20 cd's ofzo met allemaal natuurgeluiden, die dan rustgevend moeten zijn... Zou je er voor de gein trouwens een keer een krolse kat tussen moeten zetten, is ook natuurlijk :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |