![]() |
Wat vind jij het bruutste Final Fantasy character?
Om er maar wat makkelijks van te maken :o
Ik denk dat ik kies voor Sephiroth, omdat het me nog steeds zo goed bijstaat dat je op een gegeven moment in een auto zit, en moet gaan knokken. Jij kan niks uithalen, en hij beukt met z'n 3 meter lange zeer brute zwaard in 1x alles neer zo'n beetje. Geweldig :o |
Hm, dit gaat heel moeilijk worden :o
Het gaat kiezen worden tussen Sephiroth, Rufus Shinra, Cloud, Zidane, Vivi, Tidus en Auron.... Hmmmz :o Naja, gedeelde eerste plaats voor Sephiroth en Rufus Shinra dan :D En dan Auron, en daarna de rest :D |
Seymour Guado
|
Citaat:
Wat hebben jullie jongetjes toch met schaars geklede langharige schizofrene freaks? :o |
Citaat:
Alleen als je tegen hem moet knokken :o |
Ik heb het spel niet.
|
Citaat:
Owww, alleen als we gaan stoeien is die schaars gekleed .. *opgelucht* .. :o |
Citaat:
|
VIVI!
En Auron als 2e. Seffie(NIET selphie!) als 3e :p |
|
Citaat:
|
Seymour is te gay gewoon :D
Sephiroth is heel weinig schaars gekleed..... Ach, kleren maken toch niet de man :D |
Rufus Shinra heeft anders een erg mooi pak aan ;) .
Spoiler!!!! (yeah right, as if anyone here cares) Ik vind die scene als Weapon de stad aanvalt en je ziet Rufus nog net in dat kantoor voor een een stel raketten doorheen gaan zo mooi. Die rust, die kalmte, hij kijkt door het raam en ziet ze vliegen. MOooooooooooooooooooi! Net als het stuk waar sector 6(7?) naar beneden flikkert. Zie je de oude pres daar staan met rustige muziek. Kippenvel stukkie! |
ik vind die pa van tidus koel.
hij heeft mijn gevoel voor humor. |
Squall
|
Citaat:
(welk filmpje? :p) Die ene ja |
Citaat:
Offtopic. Mijn moeder heeft net Tompouzen gemaakt, maar ze had teveel pudding gemaakt. Raadt eens wie de resterende pudding op mocht slobberen? :p :D :cool: |
Het bruutste? Hmmm...
Orlandu :D. |
Citaat:
|
Citaat:
squall is gewoon de beste (y) zell ook (y) en griefer ook toppie :) |
Citaat:
Vind Squall een beetje een kneus. Seifer is wel cool. Dis ook de enige ff waar Cid een sukkel is. In 9 issie cool als oglop en een kikker :D (y) |
Citaat:
Naja, ik vond hem eerst een eikel, maar toen 'ie glimlachte in het eindfilmpje was het toch ook wel mooi, maarja, ik voelde er gewoon niet veel voor :o |
Citaat:
Met z'n gigantische snor :D (y) Maar toch, in 7 is Cid het gaafste!!! :D |
Sephiroth is gewoon cool. punt
FF8 heeft me absoluut niet kunnen boeien, en de eerdere delen moesten allemaal onder doen voor chrono trigger. Ook erg cool was trouwens het muziekje elke keer als je die figuren in zwarte pakken in tegenkwam, weet even niet meer hoe ze heten.. |
Citaat:
Shinra toch? :confused: maar dit is allemaal waar :D (y) 7 is IMO het best daarna 10 daarna 9 daarna 6 etc etc |
shinra was dat bedrijf, volgens mij hadden deze jongens (en meisje) een andere naam..
|
Citaat:
btw :p Cloud is ook GENIAAL OMG Omnislash >>> 149985HP damage als je steeds max slaat :D |
Kan het niet meer vinden : \
Lange walkthrough :D |
Orlandu kan ze allemaal aan met zn handen op zn rug gebonden :p.
|
Citaat:
Sephiroth is de coolste bad guy, en Squall de coolste cool guy (kwa karakter kom ik met em overeen...vandaar... |
Citaat:
Citaat:
Waar komt Seffie vandaan? |
Citaat:
|
Citaat:
´Now sit down and drink your goddamn tea!´ Wat is hij toch vriendelijk voor bezoek :D |
Citaat:
Squall vond ik wel hip, hij is een beetje autistisch, net als ik :p Cid in FF VIII was ook stoer, als de rector van Balamb Garden, echt zo'n kneusje die getrouwd was met Edea |
1) Sephiroth hij heeft een zeer vet zwaard
2) Vincent hij heeft een gave limit brake 3) Ultimate Weapon (FF VII) ziet er gewoon gaaf uit :D |
Citaat:
maar toen moest ik tegen hem knokken en ik vond hem weer koel :p |
Citaat:
Ik heb het over numero uno bad man Sephiroth. Ik noem hem vaak seffie. |
ik ga voor CatKingXVIGO / GijsmanNU,
of voor mensen met standaard namen iets als RedXVIII Of Aeris... Dé ciq. zo mooi, zo perfect, . .... *droom* *heeft te weinig tijd om in deze periode FF te spelen* *verlangt er weer naar* |
Citaat:
|
Master Tonberri (y)
|
jah omg die kut master chef tonberries die steeds een stapje dichterbij komen :(
|
Citaat:
Rinoa (liefje van Squall vond ik zoo mooi, ze liojkt op Marthe ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
Sephrioth boven alles! |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eden duurt absurd lang (zoals de meeste GF's), maar is wel erg mooi, maar [Edit]Quezacotl[/Edit] (fijn, zo'n edit knop) is mijn favoriet (ik heb hem nagetekend en een 9 voor Tekenen gekregen :)) |
Citaat:
Ik vind hem ook wel mooi, maar hij heeft geen hoofd(althans, hij heeft geen gezicht) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |