![]() |
S.com staat in de krant!
Om de boekverslagen/werkstukken en spiektips. :D
Heb jij irl weleens iets gehoord/gelezen over s.com? |
Ik heb het in 3 kranten zien staan, in zo'n 10tal magazine's én op TV.
Meetings niet meegetelt uiteraard ;) |
welke krant?
|
Nee.. Zal me verder ook een worst zijn...
|
Citaat:
|
:( die heb 'k nie :(
|
Citaat:
Ghehe// En om de post nuttig te maken; kheb Jon wel eens op de belgische tv gezien.. Maar eigenlijk was dat ook neit boeiend ;) |
sorry, heb die krant nie
|
Eerlijk gezegt heb ik ooit jnieuwelaar (fb op muziek) eens zien posten op dit forum. Daarna ben ik zelf eens gaan kijken hoe het hier was, en sindsdien ben ik nooit meer weggeaan.
Maar dat was eigenlijk de enige keer dat ik iets over s.com hoorde of zag, dus ik heb eigenlijk sinds toen nooit meer iets gehoord van deze site. |
scholieren.com staat zelfs in ons schoolboekje :eek:
|
Bij mij op school zijn er in de mediatheek blaadjes op de tafels geplakt, met daarop adressen van sites met handige dingen voor school. Daar staat scholieren.com ook bij.
|
neen, nog nooit
|
Nee.
|
Ik sta ook in de krant :)
|
Foei, en dan vergeten ze nog iets te vermelden over het forum :mad:
|
Citaat:
|
Jaaa in zo'n studentenblad, en er stonden een aantal replies bij.. waaronder 1 van Nare Man.. en nog 2 anderen maar ik weet niet meer wie.. :)
|
Mijn vader staat ook in de krant. :cool:
|
Citaat:
|
Zien, zien!
|
Bij ons op school vinden ze het de belachelijkste site op de wereld geloof ik.. maar ja .. die leraren weten ook niet beter dan dat iedereen zijn samenvattingen ed daarvandaan haalt...
maar verder... ik hoor het alleen via 'mond-op-mond-reclame'.. |
ehm...nee
|
Citaat:
|
We hebben ook in de Pauze gestaan. :cool: Met zo ongeveer de helft van de inhoud van de topic 'lullige opmerkingen' oid, zo'n twee jaar geleden. Een reprise van dit topic valt te bekijken op Lifestyle.
|
Citaat:
|
:cool:
|
we worden nog beroemd.
|
whaa cool :cool:
op school hebben ze het er altijd over... indd handige site voor boekverslagen enzow :p en dan grinnik ik altijd, omdat ik hier gwoon 24/7 zit ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie vaak scholieren.com banners op websites enzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |