![]() |
bultjes
ik heb sinds een aantal maanden om de zoveel tijd kleine bultjes op mn handen armen en bovenbenen. Tzijn geen wratjes of puistjes. pijnlijk ofzo zijn ze niet, maar het ziet er niet al te fraai uit. de bultjes hebben een ietwat glazige kleur, en er zit een doorzichtige vloeistof in.
weet iemand misschien wat dit is (ik ga pas over een maand ofzow naar de huisarts, aangezien ik niet eerder tijd heb) liefs kleine_meis |
Ik weet niet wat het is, maar had er heel lang ook last van ... eigenlijk al vanaf mijn 6de ofzo en werkelijk NIX hielp er tegen, de dokters hadden ook nix. Ik gebruik de laatste paar maanden veel vette cremes en het is beter geworden, maar vroeger werkten die ook niet dus misschien is het gewoon met de leeftijd aan het overgaan ?
Ik weet het niet, sorry, maar het is wel lastig (n) |
Is het bijvoorbeeld geen uitslag van de zonnenbank ofzo?
Of misschien ben je ergens allergisch voor... sorry kweet het verder ook niet! |
ik zal het eens proberen met cremes, misschien dat het inderdaad wat helpt.
en het is denk ik niet van een zonneallergie of iets (aangezien het in de winter ook al was en ik nooit onder de zonnebank ga) iniedergeval bedankt voor jullie reakties ik kijk het nog ff aan, over een maand moet ik voor pilcpontrole naar mn huisarts en dan vraag ik dit ook maar meteen. liefs kleine_meis |
t klinkt zoals ze deruit zien als waterwratjes. maar als jij zegt dat t geen wratjes zijn dan weet ik t ook niet :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |