![]() |
Beenwarmers
Je ziet ze bij bosjes...de beenwarmers, slobbersokken of hoe je ze ook wilt noemen...Wat vinden jullie ervan?
|
D (n) :eek: :confused: T ziet der niet uit, tis bedacht voor dansen enzo , laat het dan ook zo
|
hehe :D
ik draag ze wel es, maar dan niet speciaal voor de sier ofzo, maar voor de kou |
Tja dat kan he, maar ik zie der vooral van die mode geile mensen mee lopen
|
ja ik loop er ook mee. ken je nagaohn
|
geiiil roze en fluffy!
|
ik vind ze wel leuk, hangt er natuurlijk vanaf hoe ze gecombineerd zijn.
|
Ik heb 0ok roze alleen nie zo vaak meer aan...K moet weer wat nieuws bedenken om n btje op te vallen hehe :D :D :D
|
Uh.. nooit gezien eigenlijk :confused:
|
Citaat:
|
Dat is echt zooooooooooo yesterday :rolleyes:
|
hm ik vind t echt verschrikkelijk, vooral als je ze dan over je laarzen heen doet en je broek in je laarzen (n)
|
Nou ik draag ze 3x per week tijdens ballettrainingen maar that's it :)
|
Zie ze niet meer zo vaak?
|
Citaat:
Maar ik geloof nog steeds niet dat ik mensen (buiten een sportzaal) ermee gezien heb .. |
mijn schoonmoeder heeft een stel zelfgebreid voor mij.:D Zijn lekker warm in de winter.
|
geweldig
|
handig:) in de winter ideaal met wijde broeken e.d.;) en anders gewoon leuk te combineren:)
|
Huh? Da's toch uit de jaren '80?
|
Ligt eraan hoe ze gecombineerd worden.. ( Soms ziet t er echt niet uit, maar t zal wel 'mode' zijn.. :rolleyes: )
Maar over t algemeen vind ik ze wel leuk (voor gewoon ja), ik droeg ze vroeger weleens. :) |
Ik vind het wel kjoet (y). Het is wel in, maar er lopen toch niet bijster veel meiden mee.
|
Ik vind ze wel cool, als ze leuk gecombineerd zijn.. en niet al te fluffy enzo.
|
ik heb ze zelf, maar dat zijn niet van die strakke. me moeder heeft ze namelijk gebreidt, het zijn dikke zwarte :)
|
Ik vind ze puik! Lekker warm en leuk. Ik heb ze (samen met m'n zusje) in het zwart, wit, groen en roze. Maar die groene hebben we al sinds ik 5 was (voor als we gingen schaatsen :p)
|
kheb een paar zwarte en paarse gevonden in een oude ballettas van vroeger:P was ze helemaal vergeten:) kheb zelf nog blauw/wit gestreepte gekocht (y)
|
Jah gestreept is 0ok errug owkeej!! Heb zelf 0ok van die leuke gestreepte sokken aangeschaft...Cl0wn-stylo is comin' up :D
|
Citaat:
|
Beenwarmers zijn :cool:
Heb zelf een paar met allemaal kleurtjes, lekker warm idd. |
Citaat:
|
iemand die ik ken had pas felgroene aan en ook nog goed gecombineerd (y)
|
beenwarmers zuigen.. (en eline moet voortaan van de knopjes afblijven)
|
ik heb ze ook :)
ze zijn wel leuk, maar niet boven die punt schoenen, dat past toch niet bij elkaar (n) |
uhm... ik vond het wel leuk... maar nu dat iedereen ze draagt met het bekende zwarte minirokje, de bekende zwarte netpanty's vind ik het irriterend worden.. jammer altijd van die mode :o
|
Citaat:
maar je hebt een punt :) |
ik draag ze wel eens met leggings.
maar niet waar mensen bij zijn ofzo |
Citaat:
|
Ik vind ze wel leuk maar ik kan ze nergens vinden. :(
|
Soms kan het wel leuk zijn, alleen ik draag ze nooit.
|
het ligt er maar net aan hoe je ze draagt...
Als je je broek in je beenwarmers doet vind ik dat er écht niet uitzien... Maar een maandje of 2 geleden zag ik een fluffy persoon met idem beenwarmers en dat stond best OK... |
ik heb eigenlijk Altijd wollen beenwarmers aan. -verslaafd.
dus ik vind ze geweldig. |
Citaat:
|
Hmm
die had ik al vanaf hmm groep 4 om mun voeten.. en nouw omdat mevrouw de trendsetter ff heeft bedacht dat die dingen om een skoen heen moeten heeft iedereen dat :(:(:( hmmm doe tog normaal :D CheerS |
Citaat:
CheerS |
nou beenwarmers hebben mij toch wel ferm geholpen hoor deze winter,is lekkur warm :) ik vind ze wel leuwk zolang ze niet TE veel slobberen,ik heb gewone zwarte
|
ik heb het er niet zo op
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie ze overal waar ik kom in kleine kraampjes. En dan met regenboog kleurtjes. Ik zag ze in R'dam en gisteren ook nog in Dordt.
Ik heb trouwens een paar gele wollen beenwarmers die ik nooit heb gedragen...iemand interesse? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |