![]() |
JAG fans!!! Nieuwe afleveringen op zaterdag!!!
Hey!!! :D
Zijn hier nog meer fans (echte) van JAG?????? voor de gene die niet weten wat het is, de afkorting staat voor Judge Advocate General Corps. Het is een advocatenserie die gaat over de rechtzaken binnen de marine. :) Er spelen hele gave mensies in, vooral David James Elliot die Harmon (Harm) Rabb speelt!!! :p :D IK hoop dat er nog meer fans zijn!! (y) |
naja ik ben geen fan ofso, maar ik keek t ook weleens, wel erg leuke serie ja :)
|
Kijkt er dan niemand JAG????
|
ja ikke ikke ikke
en vooral mn moeder.. die zegt telkens: harm is echt een lekkerding :p jaja, gekke moeder.. maar hij is idd heel leuk. dus ja, hier een JAGfan :p ;) Loontjuh :D (die stiekem toch liever naar Everwood kijkt en blij is dat dat niet op hetzelfde tijdstip is) |
zo..eindelijk iemand die ook echt naar JAG kijkt. Ja mijn tante zit ook altijd van..oh wat is die Harm toch leuk. :D
Jammer dat ie dan al een vrouw en kind heeft. :rolleyes: |
Ik ga ze zeker zien! :cool:
|
dat is al een aantal weken hoor..:)
Maar ik kijk het iedere zaterdag.. don't wanna miss it..:) |
mn vader en moeder zijn er helemaal dol op..k vind het het meest walgelijke programma in de geschiedenis van de tv..
|
Ja, ik weet dat het al een aantal weken is hoor.
Ik kijk ze ook al vanaf het begin..maar ik denk maak er even een topic over. En als je het een walgelijk programma vind..mij best hoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |