![]() |
Hoe vaak heb jij in de krant gestaan?
Eergisteren sloeg ik het advertentieblad open, kijk wat plaatjes, en tot mijn grote schrik ( :eek: ) zie ik m'n eigen hoofd daar staan! Het was 'n artikel over 'n restaurant waar ik toen toevallig was..
Verder heb ik er een paar keer in gestaan omdat ik iets had gewonnen met turnen en 1x omdat ik de langste zonnebloem had gekweekt op de basisschool :D En er staat 'n foto van mij in de gemeentegids.. waarom weet 'k ook niet.. :) Oh ja, in de schoolkrant natuurlijk ook al tig keer :) Dat was half verplicht bij ons.. Owja.. en met m'n geboorte natuurlijk.. alleen m'n naam dan.. Hoevaak heb jij in de krant/blad/tijdschrift gestaan, en waarom? |
Schreef vroeger weleens stukjes voor de schoolkrant.
Op de basisschool kwam iedereen er elk jaar in te staan, met achterlijke tekeningen of verhaaltjes.. :D Voor de rest heb ik nooit in een krant oid gestaan, weet er iig niets vanaf. |
Paar keer. Judo/tennis-wedstrijden (lang geleden), eh... met een tekening ook nog een keer, ter ondersteuning van een verhaal.
|
Een keer hebben wel mijn voeten in het Brabants Dagblad gestaan, maar verder helemaal niets volgens mij.
|
Citaat:
|
Nooit. :( .
|
1 x in een stadsblad
1 x met naam en een stukje van wat ik zei in een dagblad |
Al een paar keer... De eerste was een foto op de voorpagina van het AD, de Volkskrant + nog wat kranten.... Dat was met intocht St. Nicolaas in 1992 in Dordt..... :)
En in de Dordtenaar toen alle geslaagden in Dordt werden gefeliciteerd. |
Citaat:
Het Brabants Dagblad kwam uiteindelijk een foto maken met een kleine reportage erbij en toen vroegen ze of ik (met wat vrienden) met onze voeten op de foto wilden staan. ;) |
Citaat:
|
Een paar keer in de streekkrant, met statiegeld-flessen-actie, een x omdat een meisje uit mijn klas een winnende tekening had gemaakt voor Veilig Verkeer Nederland en die tekening op een pakketje kaarten kwam wat bij iedereen in de bus gegooid werd, toen moesten we met heel de klas op de foto. Verder kan ik met niet herinneren dat k echt in de krant heb gestaan.
|
Paar keer (met foto)... met sinterklaas (alleen foto), met schaken (2e van Gouda, 1e v/d meisjes, soort kort interview met foto)), met zwemmen (paar medailles gewonnen en nog met naam genoemd ;)), met schouting (allen foto)...
|
ow toch wel al best vaak, in plaatselijke kranten dan:
Ik heb een paar keer verhalen wedstrijden van de bibliotheek gewonnen toen ik klein was Ik heb een keer een ongeluk veroorzaakt :o Ons team was Brabants kampioen van de debatwedstrijd van het lagerhuis, daar hebben een paar artikelen over in de krant gestaan En een paar keer als ik geslaagd was voor saxofoondiploma's |
Eén keer
|
Een paar keer, omdat ik prinses was met carnaval jaren terug. :)
Groetjes, Ripper |
Een paar keer, uitslagen van paardrijwedstrijden :D
|
1x met naam toen ik geslaagd was voor examen... yeah :p
|
ha! ik heb 10 keer in de krant gestaan volgens mij... en 1 of 2 keer met foto!
de eerste keer was in groep 1/2 we gingen playbacken metde klas.. (daar was ook de foto van en we hadden de 1e prijs.. omdat we zo schattig waren .. *wave* Daarna nog iets van 8 keer met playbacken (waarvan 2x finale*wave*) en toen nog een keer met een 'hit-and-run' (naamloos weliswaar.. maar ik stond erin.. arme ik.. die man reed gewoon terwijl ik op de grond lag *krijgt allemaal flashbacks en krijgt traantjes in dr ogen*) Allemaal in de plaatselijke krant.. En nee... ik ben er niet beroemd door geworden.. ;-) |
Ik stond ook een x in de krant, toen ik geboren was :D Oja en toen ik had gewonnen met sporten bla bla
|
Citaat:
|
nog nooit eig
|
Drie jaar lang, wekelijks, met foto. Ik schreef voor die krant. Was leuk, maar ik kon niet eens halfbloot op het strand zitten zonder herkend te worden.
|
In de plaatselijke krant wel eens.. Met foto's en zelfs ook een keer met naamvermelding :)
|
Éénmaal, tot nu toe. Ingezonden brief in de Metro.
|
Citaat:
Euhm, ikke toen k geboren werd, toen mn opa's overleden en k stond altijd op de site van mn middelbare school, maar dies gelukkig weg! |
Citaat:
|
1 keer geinterviewd door Trouw, flink stukje inclusief foto.
Verder wel eens in stadskranten, folders, allemaal onbenullig. |
5 keer, 2 keer met foto (allemaal IJmuider Courant)
|
vaak zat in de Barneveldse krant, nooit in de telegraaf of zoiets
|
1 keer.
|
Citaat:
|
Wel leuk als iedereen er ook even bij vertelt wat nou eigenlijk de reden van zijn of haar plaats in de krant was, anders wordt dit zo'n nutteloze topic.
|
2 keer gloof ik :) 1 keer voor m'n zwemdiploma en 1x toen ik een walkman gewonnen had met een of andere prijsvraag :)
|
Bij dat topic over of je wel eens op tv bent geweest had ik het over dat ik in groep 8 met de klas met een greenpeaceboot ben meegeweest, dat heeft ook in een aantal kranten gestaan. Daar zie je mij dus ook ergens op een foto staan.
Ik stond ook een keer op de foto met de inkomst van sinterklaas, niet dat het erg opviel (er stonden iets van 200 kinderen op de foto :/ ) |
Ik zit in de schoolkrantredactie, dus zo'n vijf/zes keer per jaar. En verder een keer of tien in de 'gewone' kranten. Meestal toevallig, eenmaal uitvergroot op de voorpagina van 'n regionaal blaadje - op mijn twaalfde, bij een persconferentie. ..Ik was erg actief toen, ja. :D Ik zat bij zo'n actiegroepje die vond dat er te weinig recreatiemogelijkheden waren in Amstelveen, en dat probeerden we te veranderen.. Dus na heel veel plannen hadden we 'n soort van een park ontworpen, en daar een boel mensen mee lastig gevallen. Een van hen vond het een goed idee, en had op 'n een of andere manier een 'persconferentie' en een bezoekje naar de burgemeester voor ons geregeld. Het waarmaken van onze plannen is ons uiteraard niet gelukt, maar ik heb in elk geval mijn vijfiten minuutjes roem gehad. ;)
Edit: Ohja, en een keer toen ik een fiets had gewonnen met een sinterklaasloterij, toen stonden de tien winnaars ook in 't groot in de krant. Het verbaast me dat ik nog steeds niet wereldwijd doorgebroken ben. ;) |
Ik ben vorig jaar mnaar Oeganda geweest, en met verschillende publiciteitsacties om geld in te zamelen hebben we zo'n vier keer in de plaatselijke en één keer in de haagsche Courant gestaan.
Verder een paar keer met de avondvierdaagse, gingen ze twee jaar achter elkaar dezelfde foto afdrukken (waar ik dus twee keer opstond) |
2x, 1x was ik derde geworden met een plaatselijke hardloopwedstrijd, Ik stond in de Gelderlander. en 1x op een foto bij de eerste training van Vitesse.
|
ik weet het maar van 1x..
dat was al best lang geleden toen een vriendin van mij een prijs had gewonnen. Ik mocht mee en we zaten te kijken naar een voorstelling. Alleen ik vond het niet zo leuk ofzo, en ik had toen even m'n ogen dichtgedaan. Op dat moment was toen die foto gemaakt :D. Was best grote foto, in kleur... zat ik daar met nog wat andere kindertjes op de grond, ik precies in het midden met m'n ogen dicht :p ..gheghe |
Paar keer, maar alleen in het huis aan huiskrantje:P
een x met een zelfgebouwde grashut vd buurt:D hoezo nieuws?:P en met schoolvoetbal, een balletvoorstelling en dat we gingen sleeën van de dijk omdat deze afgesloten was door ijs:P lekker onbenullig dus;) |
2x
de eerste keer toen ik geboren werd :p en de tweede keer toen ik een prijs had gewonnen voor beste opstel van de regio. edit: ook toen ik geslaagd was, vorig jaar |
Citaat:
|
keer of 10 ofzo
uitslagen van wedstrijden overzicht van de geslaagden prijsvragen gewonnen |
wat ik me kan herinneren 1x..
Hele tijd geleden.. toen had k een vingerverfset gewonnen :D |
bij geboorte,1 keer bij een betoging,1 keer toen ik voordrachtswedstrijd had gewonnen en dan nog een keer in het schoolkrantje (yèèh... :p )
|
Bij geboorte natuurlijk.
En een maand of twee geleden in de Leeuwarder Courant met een discussie over de veiligheid in Nederland. Oh, en met een overlijdensbericht. |
stuk of euh 50 keer als het nie meer is..
en 1 keer met foto :) |
1x toen ik geslaagd was, dan komt je naam altijd in de krant :D maar verder voor zover ik me kan herinneren nooit.
|
Geen idee hoevaak, een aantal keer met me bandje iig
|
Pfff best wel vaak eigenlijk toen ik klein was,
toen er een speeltuintje geopend werd toen we naar de gemeente gingen, omdat ze een stuk grond wilden gebruiken voor iets anders dan die lieve schaapjes die er op liepen iets met de basisschool een keer met het koor (heeeeeeel lang geleden) met de midnachtzomerfeesten en ook nog een keer bij Gutz in de Stem en er was vast nog wel wat.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |