![]() |
wimperkrultang
Een wimperkrultang:
Waar kun je hem kopen? Hoe duur is hij? Werkt hij echt goed vinden jullie? |
bij de hema
geen idee ik gebruik het niet vaak, mijn ogen gaan altijd tranen als mijn wimpers gekruld zijn en ik ga fietsen :D en bij mij staat het niet mooi. |
± 3 euro denkik
|
* Hema, bijenkorf, Bodyshop, bij veel drogisterijen..
* Zo'n 2,3 euro? * Ja hoor. |
Bij de hema... Bij de drogist...
|
wimperkrultang is niet goed voor je wimpers heb ik gehoord van een vigasiste die ik ken, je wimpers gaan namelijk afbreken als je het veel doet, aan de wortel :eek:
|
bij de hema idd...
ik vind et zelf een btje eng ding en vooral enigszins overdreven:| |
Volgens mij is die van miss helen bij de hema 1.90
|
Citaat:
|
Citaat:
|
etos.
5 euro ongeveer. ja. |
Echt waar kan je dat niet kopen?
|
Citaat:
|
Ik had een wimperkrultang bij de drogist gekocht en na een tijdje is hij kapot gegaan (tijdens het krullen! au). En het was nog een van de duurste want ik dacht dat die wel het beste zou zijn.
Ik merkte ook dat mijn (onder)wimpers bij mijn rechteroog een stuk korter waren. Dus ik gebruik geen krultang meer. Je kan ook een theelepeltje gebruiken voor het krullen van je wimper. |
Ik kan niet met een wimperkrultang werken, misschien omdat ik daarvoor te korte wimpers heb..
Misschien laat ik wel een wimperverlenging doen.. Weet iemand hier misschien meer van? |
foltertuig uit de Middeleeuwen
|
als je een wimperkrultang gebruikt, kun je hem het best eerst even onder heet water houden. Dan snel afdrogen en je wimpers krullen. hij moet natuurlijk niet TE heet zijn, maar de krul blijft veel beter zitten
|
Kruidvat
2 euro ofzo Hij werkt echt goed hoor! Wel eerste je wimpers krullen en dan pas mascara aanbrengen. Anders heb je kans dat ze afbreken. |
is dat niet eng om zo'n ding te gebruiken?
|
ik vind dat je hele enge ogen krijgt van een wimperkrultang...
|
Ik heb redelijk korte wimpers en zo'n ding is wel een uitkomst.. alleen ik gebruik hem wel een stuk minder & veel voorzichtiger dan eerst, ik kwam er laatst achter dat de puntjes van mijn wimpers aan één kant ineens af waren gebroken :o
Maartoch, als je niet te ruw doet, eraan trekken tijdens het knijpen enzo, moet het toch goed gaan. |
ik vind het maar stomme dingen...
|
hoe moet je dat dan doen met een theelepelje?
|
mijn tweelingzus doet dat altijd maar ik zie het verschil nooit. onzin dingen.
|
Ik gebruik dat ding eigenlijk iedere dag. Ik heb vrij korte 'rechte' wimpers en zo verhelp ik dat probleem een beetje. En mijn wimpers breken er niet van af!
|
hema. geen idee hoe duur. gebruik die dingen niet.
|
Genoeg antwoorden denk ik zo, en anders:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1042313 En deze topic is ouuuuuuud :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |