![]() |
back-up programma
ik zoek een goed programma om mijn pc te back-uppen, ik heb nortonn ghost 2003 al geprobeerd maar dat werkt niet want als ik dat probeer dan crasht mijn computer tijdens het maken van de image en dan moet ik mijn pc formateren want hij kan dan niet meer opstarten. maar nu zoek ik dus een programma wat wel goed werkt en ook nog makkelijk is. alvast bedankt :)
|
WinRAR?
Naar welk medium wil je backuppen? |
Citaat:
|
Van Windows config kun je een restore point maken. Deze kan je configuratie herstellen naar een eerder gemaakte restore point.
Verder kun je Ghost gebruiken, nieuwe versie downloaden. Norton Ghost of Symantec Ghost. Maar WinRAR kun je natuurlijk ook je HDD mee inpakken, en dan ergens anders bewaren. Maar ik denk dat jij meer iets zoals een image zoekt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en het is norton ghost 2003 dus de nieuwste versie. maar hij crasht de heel tijd als ik alles goed heb ingesteld om een partitie te back-uppen en dan moet de pc opnieuw opstarten en dan crasht die. dan krijg ik een of andere vage fout melding van een virtuele partitie die niet verwijderd kan worden en dan kan ik helemaal niet meer in mijn pc komen en moet ik dus formateren. |
Tja, dan moet je een andere manier zoeken. Om een image te maken is ghosten echt heel populair.
Als dat niet werkt moet je maar bestanden kopiëren of RARen oid. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |