![]() |
Ik ga naar m'n werk en ik neem mee ...
Waar vul jij je broodbak mee als je naar je werk gaat ?
Gooi je een hele bunkerbak vol of heb je genoeg aan 2 boterhammen ? Puur alleen brood of ook fruit ? Mijn broodbak inhoud bij een werkdag van 6 tot 5: Eten: 2 broodjes, belegd met kaas en ham 2 boterhammen, belegd met kaas en ham Sultana rip-off van de c1000 selectie Banaan Drinken: Blikje Golden Power Halve liter Ice Tea |
ik ga naar school en ik neem mee:
- 2 broodjes - 1 koek - 3 maal drinken (dit geldt voor een gemiddelde school dag van 7 lesuren, welke gelijk staan aan 08;30 uur tot 15.10 uur) *wat een zin, ghehe* |
naar school meestal 2 broodjes met kaas of vlees en een flesje drinken, maar meestal hoef ik ook maar een paar uur naar school
|
Citaat:
|
Ik ga naar school en ik neem mee:
niks ik eet warm op school :p |
hmm, ik neem een Aa flesje mee met water of iets anders.
en qua eten verschilt het, of 2 knackebrod dingen, of niks, of één of twee boterhammen.. |
alleen brood, én heel soms eens iets extra's zoals een koek, of chocomouse ofzo.
|
Brödchen mit käse und Schokoladestreusel! Gewone scholieren hap! En ik koop welns wat snoep of een broodje kroket in de kantine.
|
Naar me werk.. ehm.. 13 broodjes met saai beleg en anderhalve liter sinasappelsap
Naar school 4 broodjes en 3 pakjes drinken ( Dr Siemerrrrrrrrrr ) maar dan gooi ik al ik thuis ben me nog es vol :) |
Naar school neem ik een flesje water mee. En een pakje sinaasappelsap.
|
school
En naar mn werk neem ik niets mee, want mn werk heeft mn eten :p Ik haal alles gewoon regelrecht uit de supermarkt waar ik werk :) |
Citaat:
|
ik neem niks mee als ik naar school ga, heb alleen 's ochtends of alleen 'smiddags les. Ik eet thuis of in de stad of niet (slecht:o)
|
Ik zit niet meer op school en werk niet maar toen ik nog op shool zat nam ik niet meer dan wat koekjes en de meeste tijd helemaal niets mee.
|
ik loop stage en ik neem mee:
0,5 l water wat ik gedurende dag bij vul zodat ik toch aan de 1 a 1,5 l water per dag kom 2 boterhammen (1 dubbele) met jam 1 stuk fruit (meestal appel) 1 zakje boullion |
school: brood, drinken en een mars ofzo
werk: niets, ik werk in supermarkt en mag daar voor 4 euro per dag eten kopen :D |
Citaat:
|
euhm....naar school neem ik 2 halve liter flesjes water mee (en meestal vul ik die daar nog ene keer bij)
|
School; meestal een liga ofzo. (koop op school melk)
Werk; pakje toastjes en een liga. (koop op m'n werk drinken) |
Zowel naar m'n werk als naar school neem ik een boterham of 4 mee, een flesje water, een sultana (oid) en een appel.
Bij hele lange dagen koop ik wel eens wat lekkers. |
als ik naar school ga, neem ik altijd 6 boterhammen mee
2 pakjes (dubbelfris + appelsap) en op school gaat er vaak nog een bakje koffie en/of een warme appelflap. |
naar school:
3 bruine boterhammen, 1 liga evergo 1 spaflesje water (halve liter) |
Naar school:
- 2/3 (ligt eraan of er iets lekkers op brood is) boterhammen, meestal bruin, soms wit. - een halve liter groene limonade - af en toe een pakje crackers of sultana oid |
Naar universiteit: 6 boterhammen, 2 met kaas, 2 met hagelslag, 2 met jam/speculaas/anijshagel + flesje water + soms een appel of koek.
|
Melkliga
sultana water voor in de koffiepauzes. ik koop in de grote pauze altijd een broodje bij de v&d, met zalm of ham of kaas oid. |
ik ga naar mn werk en ik neem mee:
een boterham of 10 a 12 in mn ene jaszak een anderhalve literpak melk in mn andere jaszak :P (en soms wat assorti dingen-die-mn-moeder-koopt-voor-mn-zusje-om-mee-naar-school-te-nemen, tegenwoordig meestal Smoeltjes (mini speculaas dingen) 0_o) |
Ik ga naar college en ik neem mee:
- 1 of 2 sneeën witbrood met kaas - een flesje water - af en toe een pakje chocomel - iets van fruit op school koop ik dan thee en soms een broodje, als ik echt honger heb |
2 sneedjes bruin brood met kaas
soms een salade en drinken hoef ik niet mee te nemen want dat is allemaal op het bedrijf zelf. |
Ik heb niet eens een broodbak :D ( (n) )
|
naar school sultana idee of iets anders... flesje water..
naar me werk flesje water en iets van fruit of nix..hale altijd broodjes bij deli france, bakker bart oid... |
Naar mn werk nam ik nooit wat mee, er zat een prima vier sterren keuken :), waar ik eventueel ook nog lekker zelf mn gang kon gaan.
Naar de uni heb ik ook nog nooit wat meegenomen. Ik koop in de kantine wel een broodje of bij de supermarkt in de buurt. |
ik ga naar school en ik neem mee:
- flesje water - 4 bruine boterhammen met kaas |
fles water
fruitkick |
ik neem niks mee....krijg daar te eten en snoep ondertussen meeer dan genoeg ijs... :D ;) :p :o
...werk in een ijssalon voor de duidelijkheid :cool: |
Ik ga naar school en ik neem mee :
een halve liter water... een musli-koek en soms ook nog een appel er bij |
Ik ga naar school en ik neem mee:
Soms niets (:|) Appel Water Soms brood |
naar school:
appel, rightreep/sultana's/muslireep, vier of vijf boterhammen met beleg, water (neem eigenlijk geen water mee maar een leeg flesje, en dat vul ik dan op school), soms nog iets lekkers |
ik neem mee:
3 witte boterhammen (wat erop zit verschilt van dag tot dag) flesje water (0.5 liter) soms een koek |
Ik neem naar m'n werk ook niks te eten mee want er wordt op het werk gekookt :) En das helemaal niet erg, want we krijgen net als de gasten een 3 of 4gangen diner of een lunch met allemaal lekkere broodjes enzo
'k Hou van m'n werk |
Naar school: 3 boterhammen, water en soms een pakje sultana´s of een landoogstkoek.
|
schooldag (zo'n 5 uur):
2 pakjes drinken naar keuze (vaak chocomelk ofzo) 6 broodjes, waarvan er minstens 2-4 met kaas, de rest met hageslag of worst ofzo 1 fruitkick appel of evergreen koek ofzo Werkdag (8,5 uur): geen drinken, is op me werk in overvloed 10 broodjes, waarvan de helft met kaas, verder hageslag of worst ofzo 3 fruitkicks appel of evergreen dingen geld voor een broodje bij de broodjeszaak te halen voor de plotselingen trek (alleen neem ik dan wat minder brood mee)... |
ehm, meestal een boterham of zes, belegd allerlei lekkers, 3X drinken, twee appels, een koek en soms koop ik op school nog wat
|
nja ik werk niet..
naar school neem ik 2 boterhammen mee, beleg verschilt (van kaas tot hagelslag :p) + een blikje frisdrank of een pakje fruitsap |
Naar school:
Van b.v 8.30 tot 10 over 4: 2 broodjes, 1 pakje liga, en flesje drinken |
naar school : 4 boterhammen,wat snoep en flesje water, osms koop ik op school iets te eten
werk bij jack (bonen plukken ) : boterham --> daar drink automaat c1000 : geld voor iets te kopen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |