![]() |
waarom moeten ex-vriendjes zo moeilijk doen
Toen mijn ex vriend het uitmaakte was ik er echt kapot van en van toen is het slecht beginnen te gaan.
hij begon achter mijn rug te praten dat ik een slet ben en hij zei dat hij der alles aan ging doen om mij te klotte Dus als ik vroorbij hem loop zit hij met zijn vrienden mij achter na te roepen en slet te noemen dan voel ik me zo slecht maar op de chat doen zijn vrienden super lief tegen mij hebben andere ook zo vervelende exen? |
Ja.. En ik heb hem genegeerd en nu durft hij me niet eens meer aan te kijken.. Kneusje :rolleyes:
Bedenk; hou de eer aan jezelf, ga er niet op in en hou jezelf (mentaal) sterk. Zijn liefdesverdriet gaat vanzelf over en dus ook het geroddel. En dan kan je maar beter al "winnaar" uit de bus komen! (y) Sterkte toch maar :) |
Citaat:
|
nou het verhaal komt me wel bekend voor ;) geloof me...jonges zijn gewoon eikels :D ....(naja sommige dan ;)) ... ik zouw die vriende van 'm er eens op aan spreke waarom ze belachlijk tege je doen, behalve als ze met je chatte...als je erg veel waarde aan ze hecht en 't oowk jouw vriende zijn dan... :) anders ken je net zoals je ex...ze 't beste negere ;)
|
En daarom jongens en meisjes, moet je nooit met iemand nemen die binnen een straal van 15 minuten woont.
Dan komt het namelijk nog al eens voor dat je met deze persoon geconfronteerd wordt. Ik ben nu bijna een jaar verder en hij is nog steeds vervelend. *kan niet wachten tot ze geslaagd is.* |
Citaat:
bij mij precies t zelfde en bij andere ex waar ik net vandaankom heb ik t idee dat ie t nie erg zou vinden als ik m zou zoenen :S is allebei niet ideaal... |
Citaat:
|
Hij kan het blijkbaar niet hebben dat je kunt leven zonder hem. Gewoon negeren. De mensen die er toe doen weten toch wel dat het niet waar is en dat hij een zielige klootzak is. Wanneer ZIJN vrienden aardig tegen je doen zien zij ook wel dat het zijn probleem is en niet waar is.
|
Ja maar dat negeren is ook niet alles! het helpt meestal wel voor een tijdje maar net doen alsof je mekaar nooit gekend hebt is ook niets! mijn ex-en doen dat altijd!!!! (is it my fault? :( ..) maar dat is echt nix hoor!
|
Met exen kan je ook gewoon beter niet meer om gaan..
|
Citaat:
leuke avater trouwes ;) |
Ik heb geen vervelende exen. Of misschien zijn ze wel vervelend, maar ik zie of spreek ze gewoon nooit.
|
Citaat:
|
ik heb wel een vervelende ex... hij ging ook allemaal verhalen over mij vertellen, iets van dat ik vijf maanden was vreemdgegaan en dat soort dingen.
en laatst werd ik door een meisje opgebeld die zijn nummer wilde omdat ze met hem zou hebben gezoend... ik dacht al dat kan niet zij heeft een vriend... dus ik geef dat nummer... kijk ik later op de nummerweergave blijkt dat ze gewoon met zijn telefoon belde... en toen werd er weer gebeld, maar toen nam ik niet op.. en laatst zat ik met mijn nieuwe vriend op de fiets en toen reed hij langs en toeterde en stak zijn middelvinger op.. ik vind dit dus echt ontzettend kinderachtig... en nouja ik ben gelukkig en het kan mij niets schelen dat hij zo doet, ik vind het alleen kinderachtig... |
Mijn enige ex-vriend is niet vervelend. Ik spreek hem nog wel eens op msn. Ik vond hem wel vervelend toen het net uit was, maar dat was hij toen niet, achteraf bekeken. Ik was gewoon erg subjectief en legde alles wat hij tegen me zei uit als iets negatiefs. Hij heeft me ook nooit bewust getreiterd ofzo.
|
ex vriendin nummer 1 die ik bespreek:
zie ik nooit meer, maar asl ik haar spreek op telfoon of iets klikt het wel, kan gewoon goed met er praten, maar lang niet gezien dus ex nummer 2 die ik bespreek: doet vaag, durft soms niet aan te kijken, zonder dat ik reden voor geef, als ze ergens mee zit moet ze maar zeggen toch, zie der ook nog weinig zit altijd op andere gebouw, en hebben geen zelfde vrienden enz, maar verder intreseert me niet als zij moeilijk doen, laat ze lekker, leef je leven, ook al is het soms jammer, omdat je die exen (in mijn geval) nog wel aardig vindt en shit, je hhebt wat 'meegemaakt' samen, en dat zal nooit veranderen peepz change dont ever forget |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie het wel eens van dat soort type's waarvan je weet dat ze zo zijn! Maar misschien zit ik in het verkeerde milieu mensen! Teminste ik merk van die meisjes dat de meeste (de domme) altijd op macho's vallen! En dan zitten zeuren van dat het zo een klootzak is! Neem dan ook niet zo een type jongen! |
ja gij zegt dan moet je maar niet zo soort jongens nemen maar dat weet je niet op voorhand he
want in het begin doen zo superlief tegn je en dan als het uit is ben je niks meer! ik kan dat niet ruiken dat een jongen een klootzak is he en ik denk dat veel meisjes da probleem hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |