![]() |
ambetante pc
Hey ,
ik heb een pentium 3, 650 Mhz met 128 mb ram en een harde schijf van 12 Gb. Die harde schijf is opgesplitst in 2 compartimenten , 1 voor windows 98 en 1 voor windows Xp pro. Normaal gezien zou m'n pc van snelheid vre goe moeten zijn toch ? Das juist het probleem , hij loop SUUUUUPPPPPEEEERRRR traag.... kan iemand me iets aanraden , iemand me helpen ? Alvast Bedankt |
Wat loopt traag, in welk OS en met welke programma's open?
Verder is 128MB erg weinig. 512MB werkt veel fijner. 256MB erbij zetten kan ook, dan heb je 386MB. |
386 ram is idd slim
denk dat het gewoon aan je OS ligt, heb ik ook maakt niet uit of je een dualboot hebt (ze draaien tog afzonderlijk) dat je register vervuild is ofzo :) |
zoals enligtment (:p) al zij. wat loopt er langzaam :). en misschien een beetje oftopic, waarom zou je nog een duel-boot winxp/98 draaien? je kan tegenwoordig echt wel zo'n beetje alles wat je met 98 kon.
-de postbode- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Windows XP gebruikt alleen al 128 meg voor de standaard applicaties. Er blijft onder WinXP dus bijna geen geheugen meer over voor extra apps.
Extra geheugen bijprikken werkt dus zeker. |
Citaat:
als je telkens programmatje instaleerd en weer deinstaleerd enzo dan veranderen die dingen in je register, en soms door slechte software wordt dat niet terug veranderd naar het oude (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |