![]() |
Ben jij wel eens op TV geweest?
Ik ben wel eens op de regionale televisie geweest. Een keer met Sinterklaas en een keer met het Bevrijdingsfestival...
Maar ik vind het helemaal niet leuk om op TV te komen... :o |
Een keer of wat per jaar, als mijn zusje het nodig vindt om oude filmpjes te gaan kijken.
|
Niet dat ik weet...
gelukkig :) |
In groep 8 ging mijn klas met een boot van Greenpeace mee, en dat kwam op tv. Bij het jeugdjournaal, kids for animals, regiotv, en nog een paar dingen geloof ik. (gelukkig) was ik niet erg duidelijk op tv :)
|
'In het echt' en dan dus niet regionaal (dan kan ik bezig blijven zeg) ben ik welgeteld vier seconden in beeld geweest, op Tmf.
|
op tv Gelderland misschien wel een paar seconden
|
nee
|
Nee
|
Citaat:
|
Niet dat ik weet.
|
vaak :o
|
In "Man Bijt Hond" om te klagen over een stageplek van vroeger (Bart Smit).
In "Studio Rijnmond" bij het huis van Pim Fortuyn. Groet, |
Jaa, meerdere malen.
Maandag kom ik weer op tv. Ben naar het Jongerenlagerhuis geweest met me broer die erin zit. Maar om op de topic terug te komen, ja ik ben wel eens op tv geweest... |
jaaahhh 2x op het nieuws !!
|
jepz...
Aantal keer bij t jeugdjournaal, en bij het RVU programma 'Kaap de Goede Hoop'... maar das al weer heel wat jaren geleden... denk zo'n 8 á 9 jaar... |
Sbs6, bij Piet Paulusma.
Dit is 2 maanden geleden al een keer langs gekomen... |
Citaat:
Piet: "Zo mevrouw, heeft u vandaag al wat opgehaald?" Vrouw: "Nee, we zijn vandaag wel weer langs de deuren geweest, maar het lijkt soms alsof de mensen niets meer over hebben voor een ander. Ik weet soms niet meer wat ik moet doen." Piet: "Nou mevrouw, gelukkig weet ik wel wat voor weer het gaat worden, want er is lichte kans op bla bla bla bla..." Gek word je van die man! |
Meneer Cactus show een keer en een keer was ik bij de 5uur show :D
|
nog nooit
|
meerdere malen, bij verschillende uitzendingen. Welke precies weet ik niet meer, maar in ieder geval wel een keer op nederland 2 :D
|
Ja, toen we 12 uur gingen schilderen voor een actie voor school. Op de WOS..
|
Ja, met een demonstratie in groep 7 of 8. Toen liep ik mee in een lang lint en kwam ik ook nog eens in de uitzending van het journaal.
Verder ben ik ook nog een keer gespot in de Amsterdam ArenA tijdens een wedstrijd van Ajax |
1992 bij intocht St. Nicolaas en afgelopen donderdag bij Barend & Witteman. Ook ben ik een paar keer betrapt in het publiek van het lagerhuis...
|
7 of 8 jaar geleden gingen we met de hele klas naar telekids :D . Ben toen vaak genoeg in beelkd gekomen, want ik zat vooraan op de rij. :cool:
|
al 4x bij Mental Theo.. haha.. en over maandje ofzo komt ie weer :rolleyes:
van me (ex)werk ( molen ) met Robert ten Brink, met SupeRobert, moesten mensen aan de molen hangen. We mochten er niet op enzo blabla.. hadden ze speciale mensen van het SupeRobert team ofzo die zouden helpen zogenaamd op TV, naja. ging goed fout dus.. dus ik moest ff snel helpen. ( Die homo van 'Ja ik wil een miljonair' die verzorgde de dingen, heb fet lang met hem gewerkt, aardige gozer! )En kwam dus uiteindelijk heeeel lang in beeld. We mochten ook naar de studio komen en daar ook paar keer dat de camera over publiek ging en wij te zien waren. en ik was met MTV mee naar Zuid Afrika.. heb daar een interview gehad met Daphne. Liep op de achtergrond bij beelden van een concert en interview met DJ Jean... en ook wel leuk, KANE heeft beelden van Zuid Afrika verwerkt in clip van ze, en die beelden zijn gemaakt terwijl ik naast ze in de bus zat en hun met simpel cameraatje die beelden maakten ( jah, valt niet op in de clip, zwart wit ) en dus met me oude werk heel veel japanners die die nederlanders maar wat mooi vinden in een wit pakje op een molen :rolleyes: :p |
Ja.. maar niet echt zeg maar, het was via een klassenfoto :)
|
Ja kben weleens op tv geweest..staat nog wel ergens op band denk ik!
xxx |
Ik was een keer toevallig op het binnenhof toen de scholieren staakten vanwege de 2e fase. :)
|
ja, op regionale tv in zeeland toen 'k net de zee uit kwam en op zat te drogen op 'n bankje met 2 chicks naast me :cool:
|
1)jepzZ, mee gedaan aan de achmeakennisquiz (n) waar ik een uurtjah duidelijk in beeld was. En daarna is dat materiaal nog gebruikt voor reclames enzo...
2) ook nog in een programma voor kleintjes, iets van 'welkom in de ark' ofzo, 'k weet het niet meer precies. We werden gefilmd toen we op schoolkamp waren, en dat is later uitgezonden (wat ik overigens helemaal gemist heb). |
Ja, ben een keer tijdens een A&N meeting geinterviewd door SBS6, toen er op het Domplein in Utrecht zo'n herdenkingsbijeenkomst was n.a.v. 11-9.
|
Ze kwamen eens een keer een scene van Goede Tijden Slechte Tijden bij ons op school opnemen, ik mocht met een paar anderen door het beeld lopen, niet dat ik echt duidelijk te zien was, maar het was toch wel grappig
|
Ik was een keer te gast bij de Cactusshow samen met een chirurg. En bij 'Dinges', kent iemand dat nog? Met vragen en antwoorden enzo. Ik mocht een vraag stellen :D
En ik heb gefigureerd in 2 televisiefilms die ik zelf nooit heb gezien :o |
Niet dat ik weet. Gelukkig.
|
Citaat:
laatst 1 ( ja eentje maar :D ) herhaling gezien .. was ook een chirurg die vragen beantwoorden.. haha |
Citaat:
|
2x voor zover ik weet. Beide keren bij de Opendag van Vitesse. 1x Tv Gelderland en 1x Studio Sport
|
ik ben vandaag waarschijnlijk op tv geweest. Ik was aan het werk bij de Rotterdamse marathon toen er ineens een camera voor mn neus stond, en het was live ofzo.
|
Tijdens de laatste Elfstedentocht, vanuit de lucht.
|
Jaah in groep 8 hadden we een film gemaakt over junkies/zwervers en ik speelde de oude vrouw die slachtoffer werd van de junkies...en dat werd op tjeugdjournaal uitgezonden...
|
Heb me wel eens in het MVV-stadion zien zitten :D maja das in een samenvatting he, nadat ze een kans hebben laten zien of een doelpunt, nemen ze ff een shot van het publiek voor een paar seconden dus dan mot ik dat wel snel zien.
|
1 keer met kids for animals:)
|
Close up van 6 personen, waaronder ik dus, bij 3 Doors Down Pinkpop 2001
Een seconde of 6... Ik voel me nu echt BN-er :rolleyes: |
mja, 1x op duitsland
1x op Tv oost en één keer is m'n naam genoemd :( :o |
Ja, 'n paar keer op Omroep Zeeland.. hip joh..
|
Citaat:
Ging vol spannig naar de marathon van rotterdam kijken (op video) of ik mezelf zag, maar helaas :rolleyes: |
Ik was vrijdag op tv bij Nova en het RTL nieuws en het NOS journaal. :cool:
En zo belangrijk was ik niet eens, ik stond alleen vlak naast Wouter Bos toen hij geinterviewd werd. :D |
nog nooit
|
haha jaja ik deed mee aan QUATRO :D :cool: nog gwonnen ook haha
xxPlu |
Ik ben 1x geïnterviewd door de regionale zender, maar geen idee of dat uitgezonden is. En ik een paar weken terug gefilmd toen Wouter Bos in Utrecht was, maar ik heb ook daar geen idee van of het uitgezonden is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59. |