![]() |
probleempje
hoi, ik ben een jongen van 13 jaar en ik ben verliefd op een heel erg leuk meisje (14)ze woont tegen over me ik doe ook vaak leuke dingen met haar geeen doordenkertje... maar er iss een probleem mijn beste vriend vind haar ook leuk en volgens mij krijgt hij altijd alle meisjes. WAT MOET IK DOEN!!! :confused:
|
hoi OEF,
je moet het niet beschouwen als een spel, je moet haar zelf laten kiezen, misschien wil ze wel geen van beiden, en jullie liever te vriend houden? Het heeft helemaal geen zin dit met je vriend uit te vechten, want uiteindelijk maakt zij dus de keuze - hem - jou - geen van beide en als ze echt zo geweldig is, zou ze niet op het uiterlijk afgaan en daarom voor je vriend kiezen good luck! wendy |
tja hoe moet ik zeggen KIES NU
of will je ff kiese asjeblieft beetje moeite mee... |
maar jij doet toch al gezellige dingen met haar? doe die vriend dat dan ook? maar goed... vraag of ze s meegaat naar de bioscoop.
zoek contact. succes. |
nee dat doet hij niet zo veel als ik heel soms een keertje als hij bij mij is.. goed idee trouwens.
|
Je vriend te vlug af zijn. Handelen voordat hij er met de buit vandoor gaat (y)
|
wat moet ik doen dan?
|
Citaat:
Maar ja als je jouw vriend al leuker vind dan jou, kan je er niet meer zo veel aanredeen. Probeer er achter te komen wat zij vind! ofzo |
Als het je beste vriend is dan zal hij het vast accepteren dat jij verliefd op dat meisje bent en zal hij dus niet achter haar aangaan. Praat met hem, da's de beste oplossing.
En anders kun je 'm nog altijd schoppen en gewoon verderleven. De kans is op jouw leeftijd redelijk groot dat je al gauw over je verliefdheid heen bent. No offence, natuurlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |