![]() |
klimmen
hai ik ben vandaag voor ut eerst geklommen(van cursus dan)met van die gekleurde dingen waar je op moet gaan staan of vast pakken.
en vond ut heeeeeeeeel erg leuk om te doen wa vonden jullie ervan en nog iets misschien een domme vraag maar toch stel k hem heeft het ook een naam |
|
okeej dat ist thanxiem
|
ben in de krokusvakantie voor de eerste keer gaan klimmen in frankrijk met begeleiding en al, was echt supertof heb de microbe nu te pakken en ga in de grote vakantie waarsch wel nog iets doen in die trend in noorwegen in combinatie met wat andere sporten :)
|
woensdag voor de tweede keer
all the way up!!! echt dope is dat, lekker klimmen, en goede work out voor je armen ook, leuk als je dan aan het einde van de dag, met 0,5 l cola glas, en moeie armen kan zeggen, ik ben moe... leuk leuk, als ik geld heb in vakantie zker nog een keertje (en snowboarden, en enz enz enz) |
ik klim regelmatig ja. Ook voor mijn opleiding en ik werk bij een buitensportbedrijf.
|
hey dit lijkt mij dus echt stoer om eens t doen!
lekker oefenen en dan iid lekker op vakantie ergens gaan klimmen :D.. is dit een dure bezigheid? CIAO |
Citaat:
|
Ontzettend leuk om te doen.
|
jah kan niet wachten tot morgen 2e paasdag dan gaan we de hoogte in :D
|
Citaat:
Gewoon zoals alle sporten doen, ff kijken waar je een vereniging vindt waar je alles kan leren en meestal organiseren die dan ook trips. Mijn eerste serieuze klim heb ik gedaan in de ardennen voor de kerstvakantie en tijdens de kerstvakantie in frankrijk. Ik hoop deze vakantie of volgend jaar naar Canada te gaan en daar samen met een school-iets ook af en toe te kunnen klimmen (y) |
Citaat:
|
'k heb me bij het sportcentrum van de universiteit opgegeven voor een cursus, lijkt me heel gaaf (heb het 2 keer eerder gedaan, ging best goed!)
*hoopt op inloting* :rolleyes: :rolleyes: |
ik ben ingeloot voor de cursus (alleen niet op een heel relaxte tijd, maarja)
*blij* |
Citaat:
..... I'll get me coat" Fast Show rules. Mja ik ken het programma niet noch de omgeving, afwachten dus.. ben nog steeds aan het informeren, kan het je wel doorgeven als je wil. |
Citaat:
|
Citaat:
vind t persoonlijk maar nix, omdat ik t gewoon niet kan |
keej moet ik dan maar eens gaan doen...
alleen hoe doen Han en Joost dat dan.. bedoel Joost woont niet echt om de hoek.. meer aan de andere kant van de wereld :p KUSZ |
owjee. klimmers :o *rent weg*
een paar vrienden van mij doen dat. zijn net terug van het rotsklimparadijs 'les Qalanques' in zuid-frankrijk. pfrt EN ZE KUNNEN ER NI OVER ZWIJGEN. ZUCHT :rolleyes: |
een vriend van mij maakt zulke klimwanden :D ik heb zelf ook behoorlijk vaak geklommen best leuk voor een xtje vind ik.....maar niet leuk genoeg om vaak te gaan doen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aangezien de meeste mensen beginnen met klimmen in een hal kan je dus relatief goedkoop "instappen" (alleen het materiaal dus, de entree van een klimhal is relatief duur). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben ook een beginnen zeg maar :D |
Citaat:
Oh ja, de belangrijkste 3 tips voor beginners: 1) indraaien 2) indraaien 3) indraaien ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |