![]() |
kat
mijn kat springt van onze tak op de buren hun tak van de prachtige treurwilg die groeit te midden van onze gescheiden schutting.
wat kunnen wij hier tegen doen om hem dit af te leren? groetjes, marfin |
niets dat lijkt me vrij logisch. Ja je kan je kat vastbinden aan een touw oid, maar of ie daar op zit te wachten, neuh denk het niet. Laat hem lekker :)
|
hem gewoon iedere keer als ie dat doet met de tuinslang nat maken, doet ie nooit weer.
|
ik heb een waterpistool...:evil:
daarmee spuit ik hem dan nat als ie wil ontsnappen, je moet wel volhouden en niet al te nat spuiten, dan wordt het zielig! |
Citaat:
jij bent gemeeeen!!!!!!!!! je moet met je kat naar de dierenpsycholoog. Die kan je dier uit alle problemen kletsen... en niet vastbinden hoor. Dat is echrt niet goed voor hem... Wat gemeen dat dat hier gezegt word |
Citaat:
|
Citaat:
Ga wel naar een goeie, laat je opnaaien door nep animal pscyh..ze zijn zeldzaam en Goede raad is duur |
Citaat:
Mensenpsychologen zijn veel :rolleyes:-er dan dierenpsychologen! |
Citaat:
een eetprobleem.... :D |
Je moet een automatisch kanon plaatsen. Iedere keer dat er iets voorbij de sensor komt (die moet je dan zetten in het traject tak-naar-tak), en die knalt je kat automatisch uit de lucht.
|
Citaat:
|
Citaat:
grappig dat je dat zegt, maar m'n buurman heeft m'n kat al vermoord, dus niet meer nodig :S toch bedankt voor de adviezen. |
Citaat:
ow, sorry... zo was het niet bedoeld. lekkere buurman heb jij trouwens. heb je hem al aangegeven bij de politie ofzow? dis gewoon moord! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |