Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Flora & Fauna (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=9)
-   -   kat (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=44585)

zwarte rat 07-04-2002 01:38

kat

mijn kat springt van onze tak op de buren hun tak van de prachtige treurwilg die groeit te midden van onze gescheiden schutting.
wat kunnen wij hier tegen doen om hem dit af te leren?

groetjes,
marfin

rodina 07-04-2002 09:07

niets dat lijkt me vrij logisch. Ja je kan je kat vastbinden aan een touw oid, maar of ie daar op zit te wachten, neuh denk het niet. Laat hem lekker :)

vrijgezel16d 07-04-2002 11:37

hem gewoon iedere keer als ie dat doet met de tuinslang nat maken, doet ie nooit weer.

~*~Angel~*~ 07-04-2002 13:02

ik heb een waterpistool...:evil:
daarmee spuit ik hem dan nat als ie wil ontsnappen, je moet wel volhouden en niet al te nat spuiten, dan wordt het zielig!

dierenliefhebster 07-04-2002 15:48

Citaat:

rodina schreef:
niets dat lijkt me vrij logisch. Ja je kan je kat vastbinden aan een touw oid, maar of ie daar op zit te wachten, neuh denk het niet. Laat hem lekker :)
:eek:

jij bent gemeeeen!!!!!!!!!

je moet met je kat naar de dierenpsycholoog. Die kan je dier uit alle problemen kletsen...

en niet vastbinden hoor. Dat is echrt niet goed voor hem... Wat gemeen dat dat hier gezegt word

Kat 07-04-2002 16:01

Citaat:

dierenliefhebster schreef:

je moet met je kat naar de dierenpsycholoog. Die kan je dier uit alle problemen kletsen...

Ja, de dierenpsygoloog, k denk ut ook... :rolleyes:

Mabo 08-04-2002 14:47

Citaat:

Kat schreef:

Ja wat dacht jij dan...Dat beest heeft trauma's en wie kan dan beter helpen dan de animal psych...

Ga wel naar een goeie, laat je opnaaien door nep animal pscyh..ze zijn zeldzaam en Goede raad is duur

dierenliefhebster 08-04-2002 15:03

Citaat:

Kat schreef:

nah zeg... Alsof dieren geen trauma kunnen hebben! Dieren zijnn toevallig wel veel gevoeligger dav mensen hoor!!

Mensenpsychologen zijn veel :rolleyes:-er dan dierenpsychologen!

Kat 08-04-2002 15:49

Citaat:

dierenliefhebster schreef:

nah zeg... Alsof dieren geen trauma kunnen hebben! Dieren zijnn toevallig wel veel gevoeligger dav mensen hoor!!

Mensenpsychologen zijn veel :rolleyes:-er dan dierenpsychologen!

Dat weeknie precies, ik ben nog nooit bij een dierenpsycholoog geweest... zou misschien wel eens moeten, mijn kat heeft vraatzucht, t zal wel van z'n trauma's komen...
een eetprobleem.... :D

Preaper 09-04-2002 17:13

Je moet een automatisch kanon plaatsen. Iedere keer dat er iets voorbij de sensor komt (die moet je dan zetten in het traject tak-naar-tak), en die knalt je kat automatisch uit de lucht.

Kat 09-04-2002 17:44

Citaat:

Preaper schreef:
Je moet een automatisch kanon plaatsen. Iedere keer dat er iets voorbij de sensor komt (die moet je dan zetten in het traject tak-naar-tak), en die knalt je kat automatisch uit de lucht.
ja... of je vermoord hem meteen, dat kan ooknog. meteen geen dierenpsycholoog meer nodig... bespaard een hoop kosten, oa die van dat kanon. geen kattevoer meer kopen...

zwarte rat 09-04-2002 18:19

Citaat:

Kat schreef:

ja... of je vermoord hem meteen, dat kan ooknog. meteen geen dierenpsycholoog meer nodig... bespaard een hoop kosten, oa die van dat kanon. geen kattevoer meer kopen...

hallo,
grappig dat je dat zegt, maar m'n buurman heeft m'n kat al vermoord, dus niet meer nodig :S
toch bedankt voor de adviezen.

Kat 09-04-2002 18:24

Citaat:

zwarte rat schreef:

hallo,
grappig dat je dat zegt, maar m'n buurman heeft m'n kat al vermoord, dus niet meer nodig :S
toch bedankt voor de adviezen.

Serieus??
ow, sorry...
zo was het niet bedoeld.

lekkere buurman heb jij trouwens. heb je hem al aangegeven bij de politie ofzow? dis gewoon moord!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.