![]() |
Idee - leest u allen
ok.
Ik heb gemerkt dat er behoorlijk wat mensen op dit forum zijn die in bandjes zitten. ZOu het niet leuk zijn om een verzamel cd te maken van alle bands hier? Allemaal een mp3tje inleveren en die op een cd branden, artwork erbij en -tig keer kopieren. De Scholieren.com forum muziek cd. Lijkt me een leuk idee. |
en dan illegaal verkopen op schoolpleinen en buurthuizen :p
|
Dat is nou es een goede plan! (y)
|
ik ben de zanger van "de vrouw van joao"...
maar we hebben nog niet echt eigen nummers :D |
Lijkt me een gaaf plan!
|
Citaat:
|
ja maar komt er dan ook wat van?
of blijft het idee maar hangen? en hebben de bandjes daar uberhaupt zin in? :confused: |
Cool!
|
Als ik in de komende tijd een goede opname heb van een nummer van ons ben ik er wel down mee. We hebben alleen geen zanger, maar ach dat doe ik dan wel :D.....alleen opnames uit de oefenruimte zijn natuurlijk best brak hehe
|
Pff, moet eerst eigen nummers gaan schrijven :| Gaat nog ff duren, en dan nog zien op te nemen. Das niet zo'n probleem maar het omzetten naar mp3 wel. Dus lukt met mijn band denk ik niet.
Maar: (y) Kunnen natuurlijk maar een beperkt aantal tracks op; wie gaat die keuze maken? Dan gaan we stemmen ofzo. |
Citaat:
ik vind het trouwens een stom idee. gewoon omdat. |
Leuk!! (y)
|
Citaat:
|
Het zal idd wel moeilijk gaan worden om 'fatsoenlijke' opnames te krijgen. Opnames uit een repetitieruimte met 1 mic. in het midden van de kamer schiet niet echt op.
|
Ach tis nog te doen. Kijk trouwens eens naar de pa in de oefenruimte....als er een line out op zit en je hebt een md kan je meerdere microfoons gebruiken in principe.
|
:cool:
|
koel, ik kan wel een mp3tje van me band aanleveren
|
Cool idee! (y)
Ik heb geen band... maar ik wil wel meehelpen met de artwork... :cool: :) |
Citaat:
Ik wil op zich wel die mp3tjes in elkaar flansen, dan moet iedereen een mp3 ter download beschikbaar stellen, en iemand moet het artwork doen, maar dat is van latere zorg. Als iedereen die meedoet gewoon ff binnen 1.5 week ofzo wil zeggen of hij een mp3tje heeft en dan moeten we kijken hoe we dat doen, waar het beschikbaar kan worden gesteld voor downloaden, of dat het doorgemaild moet worden. |
damn.. wij moeten nog opnemen :(
|
Nou, als mijn troep gothic band de studio in ga, ben ik al dood.
|
Citaat:
Je bent nog maar 14 jouw jaren komen nog ;) |
Aardig plannetje, ik speel zelf nog niet in een band.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is eigenlijk het voordeel van een s.com cd ten opzichte van een server waar iedereen zijn/haar nummers op zet? Scheelt aanzienlijk in de kosten, er is een grotere opslagcapaciteit, en bestaande nummers kunnen vervangen worden door betere versies. |
Citaat:
Of misschien gewoon in combinatie met de CD.. |
Citaat:
|
Een cd vind ik juist wel wat hebben. Het is tastbaar, je kan hem op feestjes erop zetten, desnoods uitwisselen met mensen, zo bereik je veel meer. EN dat is gewoon lachen, cdtje mee, artwork erbij.
Idd in combinatie met een site is dat een leuk idee. |
Plus een cd is truier dan 'n website
|
s.com sjirtjes
|
S.com official merchandise: action figures, bandshirts, gesigneerde cd's, biografieën...
dat wordt wel wat ;) |
Playroll.net doet mee
|
Goed idee!
|
Pleurez. moet dan als echte forumband wel wat materiaal hebben natuurlijk.
|
Citaat:
we moeten even iets afspreken met de band |
in den zomer
willem (harrie84) heeft wat geile ideeën dat van die cd is wel een goed plan |
prima idee lijkt me zo, al zal het wel een box-set worden he, met zoveel liedjes. als je van iedere band 1 nummertje erop zet is het wel lastig om ze te beoordelen. 2 nummers gaat dan al wat beter ;)
met een beetje mazzel gaan wij binnenkort ook eens wat fatsoenlijk klinkends opnemen, dus..... eigenlijk hoop ik dat de live-opnames die vrijdag in landgraaf gemaakt worden een beetje goed lukken... :) maar zo'n site is idd een wat makkelijker te realiseren plan, en een goed plan ook nog (y) |
wij hebben al een hele cd opgenomen, dus mp3s zat
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |