![]() |
Oorlog buiten onze atmosfeer...
-
|
hoe wil jij zown ding besturen in de ruimte
en dan wordt tie tog gewichtloos en dan hmmm doet tie tog waar die zin in heeft?!!! ben net wakker dus kan ook een boel onziwn zijn :D CheerS |
leest een beetje vaag, maar goed.
het is veel te duur, en niet echt nuttig om buiten de dampkring een 'oorlog' te houden. het enige strategisch nut dat dat zou hebben is om de communicatie te verstoren voor de tegenstanders, en daar hebben ze vast al andere methodes voor ;) en het idee van een grote 'deathbeam' die baantjes om de aarde trekt is vooralsnog pure scifi. het enige waar ruimtewapens goed voor zijn (en dan bedoel ik niet lanceerplatforms voor kernbommen, wat ook een mogelijkheid zou zijn), is om dingen die al in een baan om de aarde zitten uit te schakelen. |
Nie zo'n slecht idee, miskien kunnen ze voortaan alle oorlogen met grote robots (gundams) in de ruimte uitvechten. Hebben wij op Aarde geen schadelijke gevolgen van hahaha.
|
maar wat als zo'n ding nou mis schiet? :confused:
:p |
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( http://216.40.249.192/s/cwm/3dlil/sad.gif
|
Ik zit zo wel eens te denken het lijkt mij pas een mooi verhaal als de HELE wereld vrede is en dat onze hele wereld vecht tegen de buitenaardse wezens dus de Arabische wereld met De westerse wereld en de Soviet unie allemaal Allied gaan vechten tegen de Buitenaardsewezen dat lijk me pas mooi
|
Ja en dan blijkt saddam een alien te zijn.
En dan verraad ie al onze plannen. |
Je hebt vast wel Golden Eye gezien..............
Atoombommen in de ruimte is niet zo fantasie als het lijkt, het is makkenlijk te doen. Het is geloof ik verboden volgens een of ander verdrag. Er is nogal een gevaar van ongelukken enzo........ |
Citaat:
|
Stel, ik ben de president van de VS, en er zou een wereldwijde oorlog woeden, zou het eerste wat ik zou doen, zijn (indien technisch mogelijk, maar dat lijkt me niet zo'n probleem): Russische (;)) satellieten uit de lucht knallen.
|
Je punt? Daar heb je trouwens geen atoombommen voor nodig (ghehe die krengen kan je inprincipe gewoon met een shotgun de lucht uit schieten ;))
|
Ik ging in op het onderwerp en liet me daarbij meeslepen door mijn fantasie ;)
Wel de ultieme tactische zet, in deze tijden waarin informatie cruciaal is :) |
[EVA uplink]
ion-cannon ready [/EVA uplink] |
a SCUD-storm has been launched
:o |
....slotje...?
|
Citaat:
|
Citaat:
hmz. het zou best kunnen dat we nog binnen onze levens de eerste "exo-atmosferische "vliegtuigen" te zien krijgen. en guess what; daar zullen ook wel jachtvliegtuigen/bommenwerpers onder vallen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |