Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eindexamens 2003 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=63)
-   -   Mondeling (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=446142)

nightwish_assie 13-04-2003 11:27

Mondeling

Voor de mensen die al eens mondeling examen hebben gedaan:

Wat vonden jullie ervan?
Hoe ging het?
Zou je eventueel je schriftelijk cijfer mee kunne ophalen?

Alvast bedankt!

Daydream-ster 13-04-2003 11:31

Ik vond het echt heel erg gaaf, voor NL dan, engels komt dinsdag. Ik had voor NL een 8,5. Weet niet of je er je schriftelijk mee op kan halen...
Tip: lees een boek wat je leraar niet kent, en praat daarover!

nightwish_assie 13-04-2003 12:41

Citaat:

Hippe Woepsie schreef op 13-04-2003 @ 12:31:
Ik vond het echt heel erg gaaf, voor NL dan, engels komt dinsdag. Ik had voor NL een 8,5. Weet niet of je er je schriftelijk mee op kan halen...
Tip: lees een boek wat je leraar niet kent, en praat daarover!

Das wel beter, maar kdoe geen nederlands of engels, alleen scheikunde en natuurkunde.
khad voor mondeling nederlands vorig jaar een 6 (tja dat komt van al die uittreksels), leraar vroeg precies over een boek wat ik nou net heb gelezen :D
Veel suc6 met engels :p

bugge 13-04-2003 14:54

ik was veel nerveuzer voor mijn mondelingen dan ik normaal altijd ben voor proefwerken

het ging ook niet zo goed, met Nederlands en Engels dan, een 6 en een 5,8.

Duits ging lekker, een 9 :P

Alpha #1 13-04-2003 15:51

Vorig jaar had ik op engels een 4,8. Hij zei dat hij me, als ik het dit jaar weer zo zou doen (waar ik bang voor ben) geen voldoende zou kunnen geven.

makita 13-04-2003 17:19

whaa doodzenuwachtig was ik man. scheet dertig kleuren !! en een onvoldoende voor aardrijkskunde verder voldoendes ( 6je)

Mariebel 13-04-2003 17:51

Ik had op duits een 6,3 en op engels een 8, van in beide gevallen zijn mn cijfers erdoor naar beneden gegaan, maar niet heel erg, duits van een 6,7 naar een 6,3 en engels van een 8,8 naar een 8,6. Ik was voor mn mondeling duits heel er zenuwachtig, omdat ik er niet zo goed in ben. Maar engels was echt relaxed, moesten 20 minuten praten en na een half uur zei die leraar opeens "shit we hebben al een half uur gepraat" was echt supersnel voorbij.

nightwish_assie 14-04-2003 06:46

Ik weet nie hoe ik erover moet denken.
Heb nm al HAVO-diploma en zit nu in het eerste van HLO.
Daarnaast doe ik dan 2 vakken op vwo-niveau, nm. natuurkunde en scheikunde.
En aangezien ik niet gewoon 'op school' meer zit, en dus geen tentamens heb, moet ik hiervoor mondeling doen.
Nou hebben we wel tips gehad van leraren van de loi, en als dat allemaal klopt haal ik het denk wel.
Khad voor me mondeling duits 2 jaar terug een 6 en voor nederlands ook en voor engels een 8.

jpvg 14-04-2003 14:06

Heb mijn nederlands morgen, Engels ging lekker, had een 8, maar gingen 2 punten af omdat ik niks schriftelijk had ingeleverd waar het overging enzo :o Stom maar ja, Duits in de eerste keer 4e al gedaan, had er een 8 voor geloof ik.....

FlorisvdB 14-04-2003 14:40

ik heb met een schriftelijk tentamen mn mondeling opgehaald :)

de ballonnenman 14-04-2003 15:44

nederlands was makkelijk. Had veel moeilijkere vragen verwacht.
Engels spreekvaardigheid ging ook wel. Gewoon over wat leuke dingen praten. ;)
En Engels literatuur was te moeilijk, omdat ik er te slecht voor had geleerd.

Wel alles een 6,5. :confused:

rodina 14-04-2003 16:32

Nederlands is een eitje, als je al je verslagen/boeken gelezen hebt, en een verhaaltje op papier hebt staan is het echt goed te doen. khad 'm woensdag; een 9
Vanochtend duits, ook wel goed te doen hoor, beetje voorbereiding is wel aan te raden :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.