![]() |
bladmuziek Jewel Foolish games
Heeft iemand of weet iemand waar ik kan vinden de officiele bladmuziek of iets wat daarop lijkt van Jewel - Foolish games.
Op internet zijn namelijk alleen de bladmuziekversies van dit liedje te vinden waarbij je de melodie speelt en niet de begeleiding |
kijk is in de bieb.... rekken vol bladmuziek!!!!!
(haal ik mn muziek ook allemaal vandaan) |
|
Allerhartelijkst bedankt!
|
Dies wel slecht hoor.
Ik kan de orginele spelen, alleen heb `m nog niet op bladmuziek gezet wat ik wel wil doen binnenkort. Dusseh. :) |
Citaat:
|
Lieve schat ;)
Das echt niet de orginele hoor :) De orginele is in Es (mineur, oftewel, B majeur :P.)geschreven, en heeft niet de melodie in de piano-partij. Dan heb ik het wel over zoals het op cd CD wordt gespeeld he :) Ik heb `m even ingespeeld. Hier de midi Jewel - Foolish Games.mid `t Blijft midi, dus het kan soms wat raar klinken. En ja ik ging er effe naast in het midden, dus dat is effe stil. En hier de (nu nog lelijke) bladmuziek. Jewel - Foolish Games.gif ;) |
Citaat:
Ga dan toch de zip ook nog maar even uitprinten |
Citaat:
|
euh... en die van mij dan? :S :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Idd, je zou maar zo piano kunnen spelen.
*jaloers* :( |
Citaat:
En op de radio hoor ik alleen de radio-edit versie.... Hmm vandaar die naam zeker? :P Enneh bedankt voor die reacties :D Helemaal niet verwacht. Zo moeilijk is deze niet hoor, gewoon proberen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |