![]() |
jiskefet
Welke sketch vinden jullie het best van jiskefet?????????????
ik vind camping de hellendoorn denk ik de beste |
Persoonlijk vind ik alle sketches van de Studenten top!!! :D
|
Ik vind er veel goed, maar ik zag laatst nog die van de dierenwinkel en die vond ik echt geweldig. :D (y)
|
er zijn zoveel goede...
ook zoveel iets mindere |
ROARR
ja zaten af en toe wel leuke afleveringen bij :) |
Rampenplan..
Echt geweldig.. Komt Storm door die lift :p.. |
Citaat:
door het plafond.. |
Heel Debiteuren Crediteuren is gewoon leuk.
|
Oboema & José is briljant, net als de Lullo's en Debiteuren Crediteuren.
|
de man die bakt :p
en de dierenwinkel (y) |
Citaat:
|
de lullo's met de pizzakoerier
en 'haar in m'n glas' (y) :D |
De Lullo's ('heb je nog geneukt'), Debiteuren, Crediteuren ('goeiesmorreges') en De Dierenwinkel.
|
de aflevering van 'Debiteuren, Crediteuren' waar sinterklaas langskomt is nogsteeds übergeniaal, lullo's ook, en de heren van de bruine ster vind ik ook super, ook al zijn weinig mensen dat met mij eens geloof ik.
|
Ik vond de aflevering over The Cards die gisteren werd uitgezonden ronduit briljant! Zeker in de details zoals het verschil tussen het camerawerk uit de jaren 60 en dat van nu. Ederveen, eat your heart out. En dat zeg ik niet vaak.
|
multilul bv met hidden sound system
|
Citaat:
|
de lullo's allemaal,
en die aflevering dat die gozer de hele tijd moet schijten is supergeweldig.. ik heb nog nooit zo dubbel gelegen om iets op TV |
Al het bovengenoemde + Tampert + de Asoos (o.m. in de boekwinkel en op de camping) + Wolfgang en Gunther (m.n. de "Wiedergutmachungsschnitzel") + Het Gelders Volksleger + alle "Multilul" afleveringen...
[edit] nog vergeten: de zalfman + peter,peter & peter + de voetbalvader [edit] |
Citaat:
|
Citaat:
Of nee Jufvrouw Janny zat vast in de lift.. |
Citaat:
Maar nog leuker: "Dat slaan, dat vind ik helemaal niet leuk." De besten vidn ik toch wel "De fret" (eerste Dierenwinkel aflevering), "Dierenbowling", "Flap" (Debiteuren Crediteuren) "Pizza" (De Lullo's), "Geil" en nog een paar... |
Citaat:
Ook hoe die dominee hun wegjaagt en hun dan zo uitscheld voor schoriemorie echt bruut |
Citaat:
zijn we geillllllllllll? haha die is geweldig :D |
Kent nou helemaal niemand Oboema & José?
|
wel hoor.maar vin die alleen niet zo geweldig.
ohja ik was vergeten om stiften te noemen:: aas onder steken 9 terug pakken elleboog op tafel en jack in the box of iets in die zin |
Citaat:
|
kheb laatst die ene gezien
over iniminie van sesamstraat en loekie van de ster dat zij hun pr-behartiger waren en manager enzow leuk(y) |
Oboema en Jose met 'achter de wolken' vin ik echt helemaal geweldig :)
Welke ik ook erg leuk vind, zijn die aso's, dan heet die ene Donnie geloof ik. en dan komen ze met die wagen de buurvrouw lastig vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind Multilul errug leuk!! (hé Marlies!!!)
En debiteuren crediteuren kan ook heel leuk zijn. Ennn de tennisdames!!! Ook helemaal geweldig, als ze de ober gaan versieren. Oboema ken ik niet, eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Briljant :D |
Jiskefet=geweldig (y)
|
De Lullo's vind ik wel een van de betere denk ik.
|
Oeh zondag komt de geniale 'Raaaarrrrr!', absoluut zien!
|
Citaat:
|
Oh ik ben zo slecht in titels..
"Melk" Perkse Diep "Referee" "De Witte Condor" "Geil" "WIEDERGUTMACHUNGSSCHNITZEL" Gunther & Wolfgang "Integratie" De dames "Kerstens Boek" De lullo's "De lullo's in Oostenrijk" Uiteindelijk blijft Oboema het beste. Hoe heet die sketch waarin ze die poeziestromingen afzeiken "EN DE AARDAPPELEN ZIJN AL ... GAAARR -En als je last van je oog hebt dan ga je naar de dokter en dan wordt je behandelt voor ... STAAR" (of iets dergelijks) Heel goed :D |
Niet meer beroemd
Vogels in het riet (die is echt heel oud) De Witte condor Man in zwembad Oorlogshobby |
Vooral het oude werk, 'De Fret' van de Dierenwinkel, 'Noren', 'Vogels in het riet', dat soort dingen. Met Debiteuren Crediteuren en de Lullo's gingen ze op een gegeven moment een beetje te veel leunen op formules en schokeffecten (Sinterklaas verkrachten, pizzakoerier uit het raam gooien...)
Kersten's boek is wel erg goed, en Flappie van Debiteuren Crediteuren (y) |
Ik zag laatst de aflevering 'Stiften' weer eens van Debiteuren/Crediteuren. Geniaal, die sulligheid van Edgar :cool:
|
Citaat:
Jij zou zeggen, vraag aas, jack-in-the-box, terug op stift, elleboog op tafel! |
Debiteuren/Crediteuren, Oboema & José is ook geniaal.
Heren van de Bruine ster is leuk, jammer dat het zo kort heeft geduurd. Mijn favo sketch is de "Burenruzie" van de aso's: "Je moeder heb gebeld, je moet d'r helepen!" "Helepen? Tante schepelen!" "Je loopt met je platte reet me hele wagen in te deuken! Ga nog ff een keer!" "Ik leg zo een knuppel in de nek van dat zielige zeehondje van je" |
Citaat:
brilliante aflevering! mijn favoriet! |
Citaat:
|
Zalfman! :D
|
als ie met z'n oog zo laag mogelijk boven een kroontjespen probeerd te vallen.. (geen idee hoe die heet :o)
|
Die aflevering in het bejaardentehuis met Hans Teeuwen als Sinterklaas is über. :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |