![]() |
wat betekent het als un jongen....
Er zit un jongen op m'n school en hij had tegen mijn vriendin gezegd dat hij me best leuk vind en egt heeeel erg kanp maar toch praat hij niet met mij.Hij praat egt heel goed met mij op msn alsof we egt kei goed bevriend zijn :confused: en soms gaat ie egt heel ver
maar op school gata ie niet verder dan 'hoi' .Hij kijkt niet een naar me!!En hij word keirood als ik iets tegen hem zeg!!Wat betekent dit?? :( :( :( |
Hij vind je leuk en dat maakt hem verlegen. Waarschijnlijk. Is dat nu zo moeilijk te bedenken?
|
Hij wil met je neuken maar durft het niet te vragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oke... wie niet :D |
Dan vraag je dat toch volgende keer op MSN? (niet in het echt, want dan durft-ie echt niks te zeggen.)
|
ja maar hijs nu al gestopt om te praten op msn.Maar word altijd nog kei-rood (moe ik hem vergeten?) :(
|
jij kunt ook tegen hem praten op msn hoor:)
(als-ie online is tenminste) Citaat:
|
lol @ nare man
precies wat sarahbressers zegt :P |
Citaat:
Maarre effe ontopic... voor veel mensen is irl praten met een meisje eng en daar worden ze zenuwachtig van... via MSN kun je je anders gedragen dan je werkelijk bent... :D |
haha ik vind die uitspraken van nare man altijd zo geweldig :) (y) (y)
|
Citaat:
Hij vind je echt helemaal super geweldig, maar als die bij je in de buurt komt dan klapt die dicht. Heb ik ook gehad, maar als jij dan door blijft gaan met praten en aandacht trekken enzo. Dan wordt die losser, en voor je het weet heb je een super leuke verhouding samen. Misschien zelfs een relatie als het zover komt. |
JA, das een klare zaak. Hij vind je leuk.
|
Citaat:
:eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ie heel verlegen is, en het in t echt niet durft.
Als jij hem nou ook heel lief/leuk/whatever vind zou ik m gewoon eens uitnodigen bij jou thuis bv met m praten, en heel voorzichtig hem stimuleren inititatief te nemen en laten zien dat er niks is om bang voor te zijn. |
Citaat:
|
oeh... er is er een VERLIEFD!!!!
|
Citaat:
|
Doe mij maar een mix van dit alles :P Die gast is duidelijk verlegen! Probeer hem losser te krijgen door tegen hem te praten! Ga verder dan hoi! Bv hoest :confused: Blijf gewoon tegen hem praten op een gegeven moment wordt hij wel losser or.. Of misschien toch loser?!?! :p
Bisous, DaLoverBoy |
Citaat:
|
Jah inderdaad die jongen wil je eens flink volpompen
en als je het mij vraagd lukt hem nog voor dat het jaar om is! jongens denken maar aan een ding: een engelse bird geven! :d |
HERKENBAAR, had heeeele gesprekken tot 1:00 'snachts met em, ik kwam hem heeeeeeel vaak tegen op school. Dan was et "hoi", "hoi"..... Ik was superverlied en ja... op msn hadden we het wel over sex&zo en over dattie me best knap vond en over wat er zou gebeuren als we wat zouden krijgen en het was ook wel algemeen bekend dat ik veliefd op em (naja dat ik em leuk vond...) was en dat hij mij wel knap vond..
Nu hebben we wat en we moeten er beide wel heel erg om lachen :) te verlegen geweest |
Dat lijkt me simpel, spreek hem gewoon eens aan en begin een gesprek met hem. Blijkbaar durft hij het niet en dus moet jij het doen. Hmmz, zo ingewikkeld is dat toch niet? Dat speel je zo uit als je het wilt. :D
Snow :cool: (die deze Goede Vrijdag echt ok vindt!) |
Citaat:
|
Citaat:
(die verkiezingen zijn onzin) |
Citaat:
|
Citaat:
klaar! |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Ik denk dat hij je haat, misschien is hij heel boos
|
nare man is vanaf nu ook mijn idool ;x
|
Er zijn meer reply's op nare man's tekst, dan op die van de topic starter :p
Maar ja, waarschijnlijk durft die jongen haar niet eens aan te raken. Of hij voelt zich te goed voor haar als hij bij z'n vrienden is. :rolleyes: Maar, de kans is best groot dat hij idd wilt dat nare man al zei. De vraag blijft alleen wil jij dat ook, en wanneer + waar? :/ |
Hij vind je dus heel erg leuk, als ie het ook tegen je vriendin heeft gezegt is het dus wel duidelijk dat ie je wel ziet zitten.
Als hij rood wordt is hij gewoon verlegen, dus ik denk dat de 1e stap vanuit jou kant moet komen. succes! en als je hem echt leuk vindt, wacht niet te lang daar krijg je spijt van! |
Citaat:
|
Hij wil je, absoluut, en als ik zo naar je typkunsten kijk, is dat zeker enkel en alleen op basis van je uiterlijk.
|
Citaat:
|
Hee hou eens op, alsof z'n ego nog niet groot genoeg is!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Suffie, alles uit behalve het licht, zo luidt deze wijze raad. Mind you, ik heb er de eerste keer ook niet naar durven kijken. Ik zag hem de volgende dag pas...erna dus. Dat verklaarde wel waarom ik op de fiets terug naar huis werkelijk iedere scheefliggende stoeptegel gevoeld heb... Het is dus achteraf maar goed dat ik te verlegen was om te kijken, anders had ik mijn kleren weer aangetrokken en was ik naar huis gegaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen dan kun je samen één worden.( en grote genade, wat voel ik me weer oud...) Advies: doe het overdag, met de gordijnen open. Zonlicht maakt alles leuker. Een kaal peertje van 100 Watt boven je hoofd is niet je dát, indeed! En alsjeblieft niet onder de dekens.... |
hij is gewoon verlegen en vind je echt leuk, vraag hem maar mee uit
|
Citaat:
En bah. Licht :p |
hij vind je leuk. en wordt dan erug verlegen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |