![]() |
mode voor jongens?
wat dragen jongens voor merken als ze de mode volgens?.
vertel :) |
evisu diesel replay
|
en echte wigga's dragen karl kani
en echte altows dragen overzeas |
Echte mannen dragen schietjasjes die hun vriendin van een afgeknipte overall heeft genaaid.
|
en echte breezers dragen cars en chasin
|
nou nou, wat zijn jullie generaliserend zeg.. ;)
|
Citaat:
Beetje jongen draagt of Evisu, prada, d&g en anders polo, gant en die dingen |
echte breezers dragen etiquetjes en een dop
|
Citaat:
de meeste jongens die zich kleden zoals ik het graag zie, zijn homo (n) |
Citaat:
|
Zoals ik laatst al zei; nudisme gaat het helemaal worden! Het weer wordt er ook redelijk naar!
|
g-sus (n)
|
lonsdale (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maatje 33-34.. jaja.. dan zitten ze altijd goed.. En laat nou net die winkel dicht zijn laatste weken.. :confused: :( En voor de rest, je moet niet zo met de mode meegaan, wat je zelf mooi vind en lekker zit. En als dat een merk ding is, ach, maar als het een onbekend iets is.. ach :p |
g-star, diesel, levi's draag ik vooral :o
G-sus vind ik lelijk, replay te simpel |
Carrhart, Ezekiel, Vans, Mecca, 55dsl ... ;)
|
erg verschillend...
de meeste jongens dragen broeken van diesel, replay, g-star en energie... de meeste schoenen zijn van puma, nike, adidas of allstars en de patsers dragen meestal prada... truitjes zijn van de h&m, we, diesel, g-star, g-sus en diesel... sommige jongens gaan in kakkerstijl; gant, ralph lauren, bilvinger etc... salou-types dragen meestal nickelson en cars... en de fashion victims dragen d-squared, evisu en d&g... |
Citaat:
Evisu, Marithé + François Girbaud, Fake Geeneus en Etienne Ozeki. Citaat:
Zet bij de onderste groep ook Fake London, Beauty:Beast, Etienne Ozeki. |
Citaat:
je moet er maar op komen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
sommige jongetjes dragen sdl en cyberdog enzo
|
Citaat:
ooooooowzo :) tsja, ik verbaas me nergens meer over :D |
wat maken merken nou uit?
als het maar zwart is.. of camo.. hm |
Citaat:
*kijkt heel stoer en brult* HEERSCH! \w/ SLAYER ENDE BIER |
Citaat:
|
Citaat:
|
En als je nou prada's combineert met een broek van de markt of cars dan ben je zeker helemaal verkeerd bezig of niet :D
rat |
diesel, levi, puma, adidas
blablablabla |
Citaat:
Big up voor De Glow man. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je marktkleding draagt, kan je beter invito schoenen halen, en ietwat duurdere kleding dragen :|
en g-sus is nieee fout :(:( en ja, zoals iedereen al zegt: fake london, evisu, dolce gabbana, diesel. maar kom op, cars, wat iemand dus zei, kan ECHT niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geef mij maar gewoon jinx die zitten gewoon het best en als je de mode gaat volgen den dat je dan uitkomt bij Diesel, Puma, levi en nog meer van dat soort merken ik hou het gewoon bij "What i see is What i like" |
Citaat:
oe maak jij die dan ooowk??? |
Citaat:
|
We hebben het hier over het fenomeen "mode".
Je kan ook op klompen gaan lopen daarboven een trainingspak en een unox-muts......dat kan....maar of t mode is? |
Citaat:
Soms is het zoo oneerlijk verdeeld in de wereld ;) |
raven
|
Citaat:
hahaha sayy whattt.. en je heet ninh he _ aan je nickname te zien? ben je viet dan? ltrzzz whuhaua :D |
Citaat:
die 4 cijfers.. jaaa : 2003 .. cars is passe |
en Fubu dan?
en oversizede kruisingen tussen pyama's en trainingspakken zijn ook weer hélemaal in onder jong gangsternederland. |
Hahaha ja fubu is echt sarshard!
Serieus. Welke zichzelf respecterende jonge gast loopt er in fuckin prada :D Da's niet rock n roll...dus automatisch gay :) |
Citaat:
+ 'k deel je passie voor evisu en dolce&gabbana etc.. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |