![]() |
Wat vinden jullie van .. ?
Ik was gisteren met mijn vriend in Amsterdam en heb van hem van die handschoenen gekregen die tot boven aan je arm komen en dan met een touwtje om je middelste vinger zitten. Ik draag ze naar cyber/gothic/industrialfeesten en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Heb je ze zelf ook of vind je ze afschuwelijk, enz :) |
ik zou niet dood met die dingen gevonden willen worden.
|
nooit gezien
|
ook nog nooit gezien.
|
Ah. Als je er 1tje wilt: http://www.geocities.com/mekyria/handschoenen.html
|
ik zal er ffies een foto van maken en online zetten .. dan weet iedereen waar we t over hebben :)
|
kan leuk zijn, hangt ervan af bij wat voor iemand en bij welke kleding
|
Heb ze ook in het wit, maar ik draag ze eigenlijk nooit. Ik vind ze nogsteeds heel mooi, maar ik weet eigenlijk niet waar ik ze bij aan moet doen en ze zitten niet echt comfortabel..
|
Leuk voor bij een galajurk, maar neit ala gothic naar mijn ide..
|
Ook nooit gezien :)
|
http://vulcanus.its.tudelft.nl/~phan...images/862.jpg
Nou deze heb ik dus van m gekregen :) Dan weet iedereen wat we bedoelen! |
Ik heb ze bij een dure-jurken-winkel gezien, ik vond ze wel cool, maar ze passen niet bij mij.
|
Ik vind ze cool, heb zelf ook lange handschoenen die ik heel vaak aanheb als ik uitga, dus ckers wel (y)
|
Citaat:
|
Ze zien er wel leuk uit.
|
Waarom vraag je trouwens wat we ervan vinden?
Het gaat erom of je het zelf (of je vriend) leuk vind.. |
kan best mooi zijn.. niet bij alles en iedereen
|
Klopt ik heb een aantal hamsters en deurknoppen gezien waar het totaal niet bij staat. Het kan overigens wel leuk staan bij theemokken.
|
ja ze kleden af bij theemokken (y)
|
Ghehe :P
|
Citaat:
Maar ben ook benieuwd naar de mening van anderen. |
Steeds meer van mijn vriendinnen dragen die dingen of ze maken iets soortgelijks van netkouzen.
Vind ze wel leuk, maar echt origineel niet meer. Te vaak gezien denk ik. |
Ernstig lelijk
|
k vind die van die foto wel leuk, gebreid enzo das cool. Maar niet van andere stof of van dat gaaspanty gebeuren. Waar heb je ze gekocht ?
*hebbbeeeen* :o |
Wel grappig eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind ze er ook wel leuk uit zien, heb ze alleen niet en ze lijken me niet echt fijn zitten. |
ze lijken me een beetje onhandig (vooral met dit zonnige weer) en ook een beetje oncomfortabel...maar ze zien er best leuk uit, het lijkt me idd het leukst bij een gala jurk ofzo, niet echt voor gewoon, maar dat moet je natuurlijk zelf weten :)
|
Citaat:
Citaat:
Niet naar school of naar mn werk ofzo. |
Niet erg mooi. :|
|
Leuk! Ik wilde ze vroeger ook heel graag hebben... maar nu hoeft t niet meer zo voor mij...
Vind die op de foto wel erg leuk :) |
Ik Vind Ze Mooiig!!!!
Een Vriendin Van Mij Had Ze Ook Een Keer Aan Naar School... Ze Staan Erg Cool!!! |
Whaha wat heb jij 'n geweldige inlognaam, wat is je cu2?
|
Citaat:
Heb Jij Ook Cu2??? |
Citaat:
|
Citaat:
GE-NI-AAL antwoord :D :cool: (y) (y) jij bent de shit! (y) maar ik zal dit topic niet verder verneuken sorry |
zeer lelijk
|
Citaat:
handschoenen zonder vingers hebben wel wat, maar dit vind ik niet mooi. |
Wel leuk, maar wat te vaak gezien idd
Ik vind ze wél mooier dan handschoenen zonder vingers (die dingen vind ik zo verschrikkelijk lelijk) |
kvind ze nu ook weer niet echt überhorny ofzo...
|
leuk (y)
|
onsexy (n)
|
ik vind t onzin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
te ruw vind ik, dat gebreide effect ziet niet uit
|
*zich aansluit bij GeluiD en een nieuwe neus en voegt toe dat zwart zo afgezaagd is*
als je die dingen naar "cyber/gothic/industrial" feesten aanwil zorg er dan voor dat je ze in fluoriserend geel, groen of roze krijgt, of een gewone, felle kleur rood ofzo, als je dat wat over de top vind *gek word van hoeveelheid zwart op mensen tegenwoordig* |
Citaat:
|
Ik heb ze ook. Ergens ver weg in mijn kast weggestopt. Ik heb ze een keer bij een sekswinkel gekocht en eigenlijk nooit aangehad. Ze zijn nutteloos en zitten voor geen meter.
|
Citaat:
:confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |