Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eindexamens 2003 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=63)
-   -   Eindfeest: carribean (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=446873)

miss_sunshinegirl 13-04-2003 22:38

Eindfeest: carribean

Ons eindfeest heeft als thema carribean. Ik wil graag wel origineel gaan dus niet met een rietje rokje en bloemenslinger om m´n nek. Maar hoe dan wel?

Aangezien ik geen zo´n creatief brein bezit hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.

Karliene 14-04-2003 12:04

In bikini gaan..
Zullen de jongens vast op prijs stellen.. ;)

*Sneeuwmuts* 14-04-2003 13:32

Heej, dat eindthema hebben wij ook :eek::):cool::D
Tis dat je in de buurt van Roosendaal woont, anders had ik nog gedacht dat je hier op school zat :p

miss_sunshinegirl 14-04-2003 16:54

Weet jij al hoe je gaat??

*Sneeuwmuts* 14-04-2003 20:09

Euhm, ik heb zon hawaii-ketting met van die bloemetjes, die doe ik om. Verder heb ik nog ergens op zolder zon hula-rokje liggen (van carnaval lang geleden)...Ik moet er dan alleen nog iets van een truitje op zien te vinden. Om alleen in mn bikini te gaan vind ik iets tè. (Ik doe 'm er wel onder omdat we toch een soort van zwembad er hebben staan, maar niet alléén mn bikini)
Jij misschien nog ideetjes? :confused:

Ellennnn 15-04-2003 09:28

Citaat:

*Sneeuwmuts* schreef op 14-04-2003 @ 21:09:
Euhm, ik heb zon hawaii-ketting met van die bloemetjes, die doe ik om. Verder heb ik nog ergens op zolder zon hula-rokje liggen (van carnaval lang geleden)...Ik moet er dan alleen nog iets van een truitje op zien te vinden. Om alleen in mn bikini te gaan vind ik iets tè. (Ik doe 'm er wel onder omdat we toch een soort van zwembad er hebben staan, maar niet alléén mn bikini)
Jij misschien nog ideetjes? :confused:

JUUDS?!? IS DAT AL ECHT ZEKER DAN??? Man dat is echt afgezaagd, was twee jaar geleden ook al.... maar ja :rolleyes: :rolleyes:

*Sneeuwmuts* 15-04-2003 10:13

Citaat:

Ellennnn schreef op 15-04-2003 @ 10:28:
JUUDS?!? IS DAT AL ECHT ZEKER DAN??? Man dat is echt afgezaagd, was twee jaar geleden ook al.... maar ja :rolleyes: :rolleyes:
Mjah, kweet ut. Anne zei gister dat het bijna helemaal zeker was dat het carribean zou worden :| Tis wel een btje afgezaagd jah, te voor de hand liggend (n):p

SuperSanne 15-04-2003 10:17

wat dacht ven van palmbomen, zand in de aula storten (als de congiërges tegensputteren deg je gewoon dat de vloer toch wel eens opnieuw geschuurd mocht worden), en carribisch eten.

*Sneeuwmuts* 15-04-2003 10:52

Citaat:

SuperSanne schreef op 15-04-2003 @ 11:17:
wat dacht ven van palmbomen, zand in de aula storten (als de congiërges tegensputteren deg je gewoon dat de vloer toch wel eens opnieuw geschuurd mocht worden), en carribisch eten.
Dat zand vinden ze NOOIT goed :D(n):o:P
Waar haal je (opblaasbare) palmbomen vandaan? :confused:
En wat bedoel je precies met Carribisch eten? :)

Ellennnn 15-04-2003 11:22

Citaat:

*Sneeuwmuts* schreef op 15-04-2003 @ 11:52:
Dat zand vinden ze NOOIT goed :D(n):o:P
Waar haal je (opblaasbare) palmbomen vandaan? :confused:
En wat bedoel je precies met Carribisch eten? :)

haha ik zie meneer Kolkman al schreeuwend door de kelder heen rennen omdat er zoveel zand ligt :D:D

die palmbomen kunnen we met mooi weer ook gewoon echt huren bij europatuin ofzo en die dan op het sportveld planten en een strand kun je ook op de parkeerplaats maken :D:D

Kronkeltje 15-04-2003 12:43

Ons thema is 'onderwaterwereld'... heeft iemand daar nog leuke tips voor (voor de kleren en shit).
Ik ga niet als zeemeermin, of Botje, of Sebastiaan :)

xxx Kronkel

SuperSanne 15-04-2003 15:52

Citaat:

Kronkeltje schreef op 15-04-2003 @ 13:43:
Ons thema is 'onderwaterwereld'... heeft iemand daar nog leuke tips voor (voor de kleren en shit).

xxx Kronkel

Euh... verf jezelf helemaal groen (zeewier)? of beplak een stel oude kleren met schelpen?

miss_sunshinegirl 18-04-2003 20:55

Citaat:

Kronkeltje schreef op 15-04-2003 @ 13:43:

xxx Kronkel

Zeester, van karton van die maken voor op je armen en benen en paar op je hoofd ofzo.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.