![]() |
Eindfeest: carribean
Ons eindfeest heeft als thema carribean. Ik wil graag wel origineel gaan dus niet met een rietje rokje en bloemenslinger om m´n nek. Maar hoe dan wel?
Aangezien ik geen zo´n creatief brein bezit hoop ik dat jullie mij kunnen helpen. |
In bikini gaan..
Zullen de jongens vast op prijs stellen.. ;) |
Heej, dat eindthema hebben wij ook :eek::):cool::D
Tis dat je in de buurt van Roosendaal woont, anders had ik nog gedacht dat je hier op school zat :p |
Weet jij al hoe je gaat??
|
Euhm, ik heb zon hawaii-ketting met van die bloemetjes, die doe ik om. Verder heb ik nog ergens op zolder zon hula-rokje liggen (van carnaval lang geleden)...Ik moet er dan alleen nog iets van een truitje op zien te vinden. Om alleen in mn bikini te gaan vind ik iets tè. (Ik doe 'm er wel onder omdat we toch een soort van zwembad er hebben staan, maar niet alléén mn bikini)
Jij misschien nog ideetjes? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat dacht ven van palmbomen, zand in de aula storten (als de congiërges tegensputteren deg je gewoon dat de vloer toch wel eens opnieuw geschuurd mocht worden), en carribisch eten.
|
Citaat:
Waar haal je (opblaasbare) palmbomen vandaan? :confused: En wat bedoel je precies met Carribisch eten? :) |
Citaat:
die palmbomen kunnen we met mooi weer ook gewoon echt huren bij europatuin ofzo en die dan op het sportveld planten en een strand kun je ook op de parkeerplaats maken :D:D |
Ons thema is 'onderwaterwereld'... heeft iemand daar nog leuke tips voor (voor de kleren en shit).
Ik ga niet als zeemeermin, of Botje, of Sebastiaan :) xxx Kronkel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |