![]() |
Vakantie
Okeej mensjes,
hoe haal ik mijn ouders over mij met mijn vriendin een weekendje te laten kamperen??? (En hoe kan zij haar ouders overhalen?) Zij is 15, ik ben dan net 17 geworden. Grtz, Fubz |
[:p]
Zeggen dat je heel goed je huiswerk gaat doen of zoiets ;) [/:p] Waarom zijn ze er dan tegen :confused: |
vraag of ze meegaan naar de camping en hun tent een stukje verder pleuren ofzo :confused:
|
mm..dat probleem heb ik ook...
|
mijn vriendin mocht van mijn ouders wel mee op vakantie maar van haar ouders niet :(
|
Ligt er denk ik aan hoe lang jullie wat hebben en hoe serieus het is en aan het vertrouwen wat jullie ouders hebben. Misschien kunnen jullie samen met een van de ouders mee ... niet gelijk alleen.
Love, Lis |
Alles tot in de puntjes van te voren plannen, de vertrouwen van jullie ouders winnen, vooral nadenken over hoe je dat wil betalen en vooral HEEL VEEL SLIJMEN! Succes!!!
|
We zijn nu 3 maanden bij elkaar, in de zomervakantie dus een half jaar...
Met een van de ouders mee... Dat word moeilijk denk ik. En we willen gewoon alleen zijn, een keertje niemand in de buurt, just the two of us, je weet wel, dat 's-nachts-met-je-vriend(in)-naar-de-sterren-kijken-in-elkaars-armen-gevoel :):):) Grtz, F |
ik ken het. Ik heb sinds 2-2-2 wat met mn vriendin en nu wil het zo zijn dat ik 2-8-2 op vakantie zit in frankrijk:mad:
Nou wil ik mn ouders dus ff overhalen dat ze meemag... Vorige zomer mocht mn vriendin nu mn ex wel mee maar daar had ik vlak voor de vakantie genoeg van... Maar ik hoop dus echt dat ze mee mag en voor jou hoop ik dat jij gezellig met haar naar de sterren kan kijken:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33. |