![]() |
meerdere jongens op 1 avond??!
vinden julie at dat kan?? meerdere jongens op 1 avond?? geef je mening!!
xx martooh |
Hmmm Hmmmm
dat is ook 1 ding wat mij misselijk maakt.. Gedraag JE een meisje wordt gelijk een hoer genoemd en een jongen kan doen wat tie leuk vindt.. maar hmm hou de eer aan jezelf en gedraag je 1 per keer..!!! CheerS |
ja, daar ben ik het wel mee eens. Mijn vriendin heeft ook vaak genoeg meerdere jongens op 1 avond gehad en toen vroeg ik me af of dat wel normaal is! niet dus.
xx martooh |
Boeiend, als jij daar zin in hebt. Om liefde gaat het hier toch niet, dus doe je best, zou ik zeggen.
|
meestal noem ik iemand die dat vaak doet
HOER maar boeie, ze moeten het zelf weten |
Citaat:
|
Als je dat wil moet je dat gewoon doen...
Tis niet echt oké ofzo, 't zegt over je dat je op dat moment weinig rekening houdt met de gevoelens van iem. anders.. dus ben je gewoon 'n klootzak.. of 'n hoer..l |
Citaat:
|
ik vind dat t wel kan. maar op een of andere manier kan ik t zelf niet. haha. met mn 8 jongens in mn hele leventje gezoend. grinnik.
als t toch alleen een zoen is zonder verder gevoel ofzow, waarom niet dan= |
waarom zoen je niet alleen met iemand waar je verliefd op bent
|
nee, ik vind dat dat niet kan, maar dat zal wel komen, omdat je in mijn optiek alleen maar zoent met jongens die je leuk vind, en dan niet dat je wel leuk vind, zeg maar voor een avondje, maar die je leuk vind in de zin van, misschien kan het wel meer worden.. dus ik vind niet dat je met meerdere jongens op 1 avond moet zoenen...
groetjes, hopefully |
Alleen als die jongens het ok vinden. Dus eerst netjes toestemming vragen voordat je ze op hun bek pakt ;)
Maarja, je moet jezelf in de positie van '1 van de jongens' plaatsen lijkt me. Ik zou in ieder geval niet '1 van de avond' willen zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
liefde moet je delen.. dus get ur freak on :P
|
het ligt denk ik ook een beetje aan de omgeving waar je je op dat moment bevindt. Als je een cliche voorbeeld neemt--> bijv hockeyfeesten/toernooien, dan zoenen mensen vaak met meer dan 1 per avond. Ik zeg niet dat ik het 'vind kunnen', maar ach.. als je dat leuk vindt, zin in hebt. Dan stoor ik me er iig niet aan.
althans zolang beide partijen weten dat het eenmalig is. |
hoer
|
Hoe bedoel je, ik moet gewoon iemand zoenen als is me avond niet gelukt....en idd, die hockeyfeesten zijn gewoon een grote orgie. En ja ik kan het weten, ben der zelf ook altijd :D :eek: :rolleyes:
|
orgies zijn ok :D (jammer dat er veel mannen hetzelfde mannen over denken en veel ladies juist niet) :P
|
ik typeer dat soort dames altijd als
BrEeZahhhSlETjeS |
Heh zoenen jullie met jongens gatver :( (n) Kun je niet gewoon bier drinken met ze en ouwehoeren enzo? Da's veel beter (y)
|
Mja. Tis wel eens voorgekomen :o Maar ik vind het niet leuk. Om te doen. Of anderen het doen maakt me geen hol uit, als ze maar van de jongen-die-ik-leuk-vind afblijven.
|
Citaat:
best vaak mee gemaakt :) |
Citaat:
|
Is wel eens 'gebeurd' bij mij :o De jongens in kwestie zaten er niet mee geloof ik, maar ik heb er nu achteraf wel een beetje spijt van. Ofja, ik ben er niet trots op laten we het zo zeggen :)
|
Citaat:
|
Wat een gezeik, ik ga (naast meiden) nog met meer dan 1 jongen op een avond.
|
Als je dat normaal vindt, moet je het vooral niet laten. Zolang ik er maar geen last van heb, wat niet snel zal gebeuren, gelukkig.
|
Citaat:
|
ow, kan best hoor.
ik zal het vandaag alleen niet doen. denk ik. |
tuurlijk kan het...het is alleen niets voor mij.
|
van mij mag je, alleen ik hoef zo'n meisje niet.
jongens die er meerdere op een avond pakken vind k ook maar n stel schele players. |
Citaat:
|
Citaat:
Du bist aber sehr cool :cool: |
Citaat:
|
Nee. :cool:
|
Citaat:
|
Ik vind dat het niet kan. Kan de lol dr ook niet van inzien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat vind ik nog smeriger dan Breezer.
|
Citaat:
|
ik vind het echt verschrikkelijk dat ruim 50% van de meisjes tussen 14 en 21 van die ordinaire hoeren zijn, ze lijken ook allemaal op elkaar......vieze breezersletjes
|
Citaat:
|
Nee, dat vind ik niet kunnen..
|
Och, waarom zou het niet kunnen? Het hangt ervanaf wat je doel is. Persoonlijk heb is überhaupt een aversie tegen kroegzoenen, want de meesten kunnen er geen flikker van en stinken uit hun muil naar bier, sigaretten en andere meuk. Daar komt nog bij dat ze altijd zat zijn daar zodat er niets aan is.
Maar als jij gelukkig wordt van het zoenen van meerdere jongens op een avond, waarom niet. Ik denk dan trouwens dat je beter met één van hen naar huis kunt gaan en je helemaal laten uitwonen, is veel lekkerder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |