![]() |
ontsteking??
Heeyz!!
Nu ruim 2 maanden geleden heb ik mn enkelbanden verzwikt. Was enorm dik en blauw en ben ook in het ziekenhuis geweest, zwaar gekneusd emt kleine scheurtjes in de enkelbanden zeiden ze. Nu loop ik alweer gewoon zonder krukken enzow. Maar er zit nog wel een dikke plek di eongelooflijk pijn doet bij het aanraken, bij traplopen, draaiende bewegingen en af en toe schiet er een enorme pijnscheut door mijn voet. Heb dus net de dokter gebeld en die zegt: kom maar langs morgen, tis waarsch. ontstoken. Maar hoe kan dat nou???? Er was toch geen wond? En als het wel ontstoken is, wat gaat er dan gebeuren??? |
Ons lichaam is een vreemd ding eigenlijk. Als er iets niet klopt in het lichaam maakt het lichaam daar een ontsteking om het op te lossen.
best irrritant eigenlijk :P |
ja, dat komt omdat het aan de binnenkant is ontstoken. Dan is het misschien niet goed geheeld ofzow.....
Het zou best kunnen.. |
Dan krijg je ontstekingsremmers, zoals Prednison o.i.d. Die zorgen ervoor datde reactie vermindert. Het is een overdreven reactie van je lichaam op iets dat irriteert van binnen. Mischien een scheurtje, of een botsplintertje. Dat gaan ze ook maar eens uitzoeken, daar hewb je X-rays en MRI's voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |