![]() |
leukste kwoot van de dag(terug van weggeweest)
Zet je kwoots hier maar neer.
mijne: Ik moet nablijven voor latijn doordat ik samen met nog twee niks heb gedaan in de les en we alleen met elkaar aan het praten waren, komt de docent op ons af, dat ik en persoon 1 moeten nablijven. Maar die 2e hoeft niet na te blijven. Dat vonden wij matig en de klas met ons. Dus na dat uur zaten we tegen iedeen te lullen dat wij wel moesten nablijven blablabla, dus persoon 2 (die niet hoefde na te blijven, jankt heel vaak) zei: Iedereen is boos op me! en trok een hoofd alsof ze ging janken. Hoor je plonkie (forummer): Ja ga janken, dat helpt! dus begint dat mens spontaan te janken! heel de klas lachen. Plonkie ook, maar werd wel heeeeeeeel rood en begon haar te troosten. :o het gaat dus eiglijk om het dikgedrukte, maar anders was het niet grappig, grappiger had dan ook geweest als je erbij was |
huh?
|
Ehm...
op school hebben wij een hele vage lerares, die is helemaal gek. Mevrouw Wildeman heet ze. En ze heeft altijd van die rare uitspraken: "He, lekkere snottebel!!" Maar de manier waarop ze dat zegt is echt leuk. Is dit de bedoeling van het topic?? Of ben ik alweer heel dom bezig?? |
iemand in et secretariaat tegen een vriendin die nogal ziek was:
"Heb je te warm? Doe je broek eens open!" :eek: :cool: :rolleyes: |
Citaat:
|
hoi
hoi hoe gaat het? je moeder wat? je moeder (y) |
Citaat:
|
Mag ik je in brand zetten met mijn zwavelstokje? Strijk mijn kop maar tegen je doosje aan.
|
ff niet.
|
Mm, we zaten met een aantal vriendjes buiten op 'n grasveldje, en twee van hen waren bezig met een discussie over 't Christendom. Na een uitleg over de Heilige Geest, Jezus, en God met een erg beeldend voorbeeld in de vorm van een ei ("Dat bestaat ook uit drie delen, maar eigenlijk is het een." ..denk de accenten op de e's van 'een' er zelf maar even bij.) gingen ze over op de slang. Halfmeeluisterend vond ene Masj, ook wel bekend als Paranoide, het nodig om de opmerking "Slangen eten eieren, weet je." te plaatsen. Waarna ze aangevallen werd door de Christelijke van de twee, hm.
Mja, eigenlijk is het niet grappig. :D Maar lach toch maar, anders ben ik beledigd. |
Ik maak zoveel domme opmerkingen en ik hoor zoveel domme opmerkingen, dat ik ze allemaal vergeten ben.
|
Citaat:
:D, :), :D! "Ik had de gehele dag conversaties met een goede vriend onder het genot van een hoop wiet. Na een uur of twee besloot 'ie op huize aan te gaan. Alleen, wanneer de bus vertrok, dat was voor ons beiden een groot mysterie. We besloten dus de OV-site op Internet te raadplegen. Gezien onze gemoedstoestand op dat moment duurde 't allejezus lang eer we de juiste site hadden gevonden... na veel frustraties en verstreken tijd (drie kwartier), schoot 't me opeens te binnen; "Wacht eens even K., jij bent op de fiets!". |
iemand nog een bitterballetje?
|
Citaat:
Had vandaag natuurkunde van een lerares die heel hard en hekserig lacht. Aan het begin van de les zegt ze: ik moet om 15.00 weg, want ik moet naar de tandarts, heb al 3 weken geen kroon in mn tand meer, dus kan ik niet meer hard lachen. De jongen achter me begint keihard en dan echt kei-hard te lachen, een minuut lang ofzo. Toen ie eindelijk ophield zei hij: u kan misschien niet hard lachen, maar ik wel :). Toen moest ie eruit omdat de lerares het geen leuke grap vond........ |
Citaat:
|
K. zat naar het woord 'trompetist' te zoeken, oftewel hoe iemand heet die een trompet bespeelt: hij kwam langs trompeteet, trompetoer en een trompetees, die laatste met als aanvulling: 'da's een tees die een beetje tromp is.'
Briljant hoe droog dat eruit kwam. :D (PS, K. heeft zelf niet door dat hij zulke dingen zegt, hij is sociaal nogal een hansworst. :D) |
Een vriend van me: "Hey, ik heb een chickie he?" :D
Dat zegt-ie dus elke dag. :rolleyes: Terwijl ik vermoed dat-ie het elke keer verzint. :rolleyes: ... :D (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Masj en Uncle_Sam: (y) :D
|
2 jaar geleden ging Hukkie lelies koppen. Marleen (saillant detail: überblond) deed mee, evenals Jos. Jos was klaar met een rijtje lelies. Jos zegt: "Klaar is Kees!"
*climax* Marleen zegt met vragende blik: "Wie is Kees :confused: " Ha-ha-ha |
jaja doe mij maar een whiskey
:confused: :rolleyes: |
Citaat:
|
"Jan Peter is een betweter."
Door Femke Halsema (het kan ook niet anders ;)), maar die was eigenlijk van gisteren. :o |
Ik ken niet precies de quote, maar ik vond het een erg snuggere opmerking van kamerlid Eerdmans dat Volkert levenslang zou moeten krijgen ''omdat er kans is op herhaling''.
Sure.. |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag, engelse les. De hele klas zit een examentekst te oefenen. Meneer Roels (docent) vult de absentiebriefjes in, jongen vooraan kan met deze docent meelezen. Roels vult in "Rick D.". Leerling: "Meneer, Rick is aan het tafelvoetballen"
even later.... Rick komt de klas binnen. dhr. Roels: "Wil jij eens even gauw gaan tafelvoetballen?" :D:D |
net op msn:
Twan | jeuj zegt: me oren zitten beetje verstopt Twan | jeuj zegt: *wat zeggie * Bikkelvrouw feels good! looks good! tastes good? Let the SUN shine 4-ever!! zegt: ik heb wel zo'n wc ontstopper? :confused: |
Citaat:
|
Bleuh ben met een vriendin tot conclusie gekomen vandaag, dat veel dingen een gunst zijn, en veul dingen ook een ongust (vul zelf maar in)
(on)gunst, is voor deftige mensjes :o |
Mijn oom zei vandaag iets leuks: "Zolang je drinkt, mag alles."
(y) ZUIPUHUHUHUHUH! :D :cool: |
beter een bier in de hand dan 10 in de tap
nou briek me de kloemp wat zit je haar leulk nueken ;) |
vrije energiemarkt
Wij leveren 300 v voor het zelfde geld :D |
Bij Frans:
Leraar: Pauline, hou je smoel. Pauline: Meneer, ik hield mijn smoel! Ik zei alleen even wat. :rolleyes: |
:o :cool:
|
ik vind dat we maar eens de taal moeten aanpassen: 2 worden in een andere contekst kunnen plaatsen namelijk sars en vogelpest "meneer de docent ik snap er geen sars van enik heb de volgelpest aan u"
|
Hoe was het in Spanje?
Ja heel goed, en met jou? :rolleyes: |
*Burning water* in actie:
"Maar is dat dan niet Jacob de vader van Jezus? Die heette trouwens Jozef." :D En ik, vrijdag 's morgens veel te vroeg, in de Duits gang op school: "Hou nou eens je bek stelletje kutsmurfen, sommige mensen willen hier slapen!" (...op het moment was het grappig.) |
broertje hangt in de bank, kijkt naar buiten, krijgt helder moment "Hee, een vogel!!"
ik lig onderuit in de andere bank, kijk ook naar buiten "fuck moet je daar nou kijken, een plant in de tuin!" |
Regilio Tuur die aan SM doet met zijn vriendin, is nooit grappig. :o
|
haastige hond is nooit verkracht (y)
|
Waarom komt de maandag elke week en mijn salaris niet?
Ik werk niet, kvond m wel geinig :o |
Citaat:
|
leerling: meneer glazenmaker!
leraar: negeert leerling: meneer glazenmaker! leraar: negeert leerling: meneer glazenmaker! leraar: negeert leerling: schattebout.... leraar: krijgt rood hooft |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |