![]() |
Karaoke programma?
Ik hoorde dat deze programma's bestaan, waarin je dus een mp3 oid invoerd en hem kunt branden zonder de stemmen. Nu keek ik bij Kazaa en ze hadden er wel een aantal, bv. AnalogX en Voice Remover, maar hoe het werkt...?
Dus mijn vraag is of iemand weet welke programma's er zijn (of er überhaupt wel programma's ervoor zijn), welke, hoe ze werken, of misschien een andere tip om snel aan karaoke versies van Nederlandse nummers te komen... |
Hey, ja, da's ook een goed idee!
*wil de stemmen van Another Brick in the Wall weghebben*. Bedankt voor het (onbewust gegeven) idee! :D |
he,ik dacht aan zo iets hetzelfde,maar dan het wegwerken van de gitaren en bas,zodat er alleen nog een drum overschiet,zou zoiets kunnen?
|
Dat gaat echt niet zo 1 2 3 met een tooltje.
|
|
Citaat:
ontopic: je kunt gewooon legaal een midi versie dowloaden. Is gewoon muziek zonder tekst. Alleen een melodie dus |
MIDI files zijn niet altijd legaal meen ik?
|
Citaat:
Zou jammer zijn... Ja, heb al aan een MIDI-file zitten denken, maar dan heb je dus niet de originele achtergrondmuziek, en dat is alleen een optie als dat andere écht écht écht niet lukt. Heb trouwens ook zo'n Winamp Plugin, voor karaoke. Hoe werkt dat dan? |
mja er zijn wel filters/plugins etc. die bepaalde tonen/frequenties eruit filteren ofzo :confused: maar dit levert altijd een beetje raar resultaat op
|
Citaat:
|
Heb een programma gevonden, weet alleen nog niet of hij het goed doet. Moet namelijk de .mp3 opslaan als .wav... Maar hoe dat moet weet ik niet...!
HELP |
Citaat:
Edit: *klik*. |
Ja, en toen kwam ik bij YoGen Vocal Remover. Een heel goed programaatje, de stemmen zijn niet helemaal weg, maar goed, daar doen we het mee.
Jammer alleen dat je dan geen nummers kunt opslaan, omdat het maar Shareware is en ik geen creditcard en 15 dollar heb om het te kopen... Is dat te omzeilen? |
Citaat:
|
Nou... Ik geloof dat het al gelukt is! :D
Maar ik hou je adres er even bij voor als er toch nog iets mislukt. Thanks anyway. Waarom mag je geen links posten btw? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34. |