![]() |
vakantie
ik wil met mijn vriend op vakantie.... nog iedeen war heen? gewoon voor een weekendje in de buurt of 1 of 2 weken voor iets verder...
euro disney ook leuk op 17 en 22 jarige leeftijd? |
Hangt een beetje van jullie af of Euro Disney
leuk is, mij lijkt het wel leuk, maar dat betekent nog niet dat jullie het leuk vinden.. |
hangt ook een beetje van je budget af denk ik... wij nemen volgend weekend 4 overnachtingen in een low-budget hotelletje in Montmartre -je bent er immers alleen maar om te slapen- en de rest van de tijd zitten we in de stad, maar ook daar moet je van houden :)
|
Parijs ruleert!!!! Echt, gaan, ik wil zo weer naar disneyland!!!! (het heet al een aantal jaar geen Euro Disney meer...) Maar goed, veel plezier, doen!!!
|
Disneyland Parijs is wel leuk vind ik, alleen al de Indiana Jones is al de moeite waard.
|
pony park slagharen :D
|
Zoek een grote stad in Europa en ga daar een lang weekend naartoe, dat zal het zeker goed doen.
|
Citaat:
Maar idd, een weekendje naar een grote stad is wel leuk. Parijs, Antwerpen, Brussel, Praag, Rome, Londen, enz. Eurodisney is misschien nog wel leuk of een waddeneiland ofzo. |
ga met een busje een rondreis maken ofzo...
|
Citaat:
het heet nu atractie park slagharen |
atractie park slagharen
|
- Texel of Terschelling
- Weekendje Parijs of Londen of Barcelona - of Maastricht natuurlijk ;) :D - of een tourtje maken: met de trein naar Brussel of zo, daar een beetje de stad bezichtigen... en dan verder naar Parijs of zo... daar de avond verblijven en op de terugweg Luxemburg of zo, ik zeg maar wat... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |