![]() |
wat zou jij goed vinden?
Stel jij bent later ouder, en je kind gaat experimenteren..
Wat zou jij allemaal goed vinden? Wat vind je er van als je kind, aangeschoten/dronken thuiskomen. Wat zou je doen als je je kind betrapt met blowen, of als hij het verteld. Op welke leeftijd mag je kind uit, en tot hoelaat. En wat vind je er van, dat je kind rookt? |
Eigenlijk kan je hier niet goed antwoord op geven... maar goed..
hij/zij mag wel experimenteren...heb ik ook gedaan/doe ik ook .. hij/zij mag ook dronke aangeschoten thuiskomen, zolang hij/zij t niet stiekem doet en zijn grenzen wel een beetje weet.. achja.. me moeder kwam er t weekend ook achter dat ik blow.. verwachtte meer gezeik..ennuh why not.. zo slecht isset niet..maar als hij/zij al geen info heeft gelezen laat ik dat lezen. over alle drugs btw... op dit moment zou ik zeggen 15 wel ligt eraan waarheen ... en dan tot uurtje of 2 :confused: en roken...tsja shit happends..de feiten weten ze toch wel.. maargoed ik zei al dit zeg ik nu .. je weet niet wat later ga zegge...heb nou eenmaal nog geen kindere.. |
Wat zou jij allemaal goed vinden? Ik zou mijn kinderen heel vrij opvoeden, niet vreemd doen over drugs en alcohol want ik ben er heilig van overtuigd dat als je er geheimzinnig over doet je kinderen ten eerste achter je rug om gaan blowen/drinken en ten tweede blowen/drinken veel spannender gaan vinden dan het eigenlijk is. Ik leer ze zélf genuanceerd over drugs na te gaan denken zonder ze van bovenaf grenzen op te leggen. Niemand wil zichzelf de goot in helpen en ik heb het vertrouwen dat ze daar zelf voldoende inzicht in krijgen door er dus open in te zijn. natuurlijk gaat harddrugs te ver, dat maak ik dan wel duidelijk. Wat vind je er van als je kind, aangeschoten/dronken thuiskomen. Door schade en schande wordt men wijs. Dom van ze, maar het laatste wat ik zou doen op een vernederend moment als die is nog even extra boos worden. Wat zou je doen als je je kind betrapt met blowen, of als hij het verteld. Betrapt zou ik erg vinden, daar gáát je open en vrije opvoeding. Vertellen zou ik blij mee zijn, maar ik zou wel goed kijken of je kind zich goed bewust is van wat hij/zij doet en de risicos ed zijn. Op welke leeftijd mag je kind uit, en tot hoelaat. Vanaf zijn/haar 14e tot twaalf uur/half een ofzo. (hangt van kind af) En wat vind je er van, dat je kind rookt ? Dom lijkt me overigens vreselijk kinderen te hebben :p |
Citaat:
|
Citaat:
drugs- áls ik later kinderen krijg, mogen ze best eens een jointje roken. Maar zodra ik merk dat ze doordeweeks knetterstoned thuiskomen dan ga ik wel ff de bezorgde ouder uithangen. drank- De wet is daar vrij duidelijk in, dus die wordt hoogstwaarschijnlijk ook bij mij thuis gehandhaaft. leeftijd- op je 16 voor het eerst naar de kroeg zonder toezicht vind ik jong genoeg. Dan is een uur of 3 naar mijn mening wel redelijk. roken- Zie drank, en als ie zich maar dondersgoed realiseert wat de gevolgen zijn. Ik kan het mijn zoon/dochter moeilijk verbieden, ik rook zelf ook als een ketter.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dat hij wel mag blowen maar ik hou het goed in de gaten dat hij het niet teveel gaat doen. en als zijn school eronder lijdt dan houd het gelijk op.
|
Citaat:
|
Als mijn kind rookt komt hij het huis niet meer binnen, als hij aan de drugs is stop ik 'm in een inrichting. Drinken mag ie vanaf z'n 16e, maar zeker niet eerder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hallo hee, wat nemen jullie dat serieus. Het is maar om aan te geven hoe erg ik tegen dat soort ongein ben.
|
Citaat:
|
Wat zou jij allemaal goed vinden? Zolang hij/zij het uit vrije wil doet. Maar dan wel de eerste keer thuis. Wat vind je er van als je kind, aangeschoten/dronken thuiskomen. Niet leuk. Ik vind het sowieso niet leuk als iemand dronken is. Wat zou je doen als je je kind betrapt met blowen, of als hij het verteld. Ik heb liever dat hij/zij blowt dan dat hij/zij drinkt. Op welke leeftijd mag je kind uit, en tot hoelaat. 16 en ik heb het liefst dat hij/zij niet alleen fietst. En wat vind je er van, dat je kind rookt? Dom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil geen kinderen op deze wereld zetten
dat wil ik ze niet aandoen |
Als ik een kind zou hebben en die zou paddo's willen proberen zou ik het alleen goed vinden als ik er de 1e keer bij ben en ik mag mee doen :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |